|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okay, omdat je nog zo jong bent zal ik het je 1 keer uitleggen. Je start je favoriete browser op en surft naar http://www.ahoy.nl. Daar klik je op 'Informatie over Ahoy' en gaat vervolgens door naar de link 'Bereikbaarheid'. http://www.ahoy.nl/ahoy/bereikbaarheid.cfm Eventueel kun je ook de routeplanner op http://www.anwb.nl raadplegen. Ahoy staat er gewoon als locatie in, kun je fijn je route uitstippelen en krijg je een kaartje er bij. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 20-10-2004 10:57] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Loop naar willekeurig dom uitziend figuur en vraag waar de Ahoy ligt, hij mept je er vast heen |
|
maar waarom ga je lopen ? tis best een eindje lopen waar woon je dan ? Live Long Rock Hard |
|
quote:Lopen? WTF? Het is 1 a 1.5 uur lopen vanf Centraal. Je moet gewoon de metro naar Zuidplein nemen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, dat klopt, was ik ook al achter, maar de vraag van die gozer was dermate vaag, dat ik geen andere uitweg zag... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
jah idd maar heb geen zin om nog meer geld tebetalen dus Fuck de trein en metro ik ga met de auto Live Long Rock Hard |
|
haha lopen is idd geen goed plan. Vind trouwens wel dat ze de ahoy beter aanmogen geven voor ons provincie lui. Moest het gewoon vragen aan mensen in welke metro ik moest stappen. |
|
Dat is waar, gelukkig gaat er met mij een rotterdamse mee, dus zal ik het vanzelf wel vinden. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
vraagje word je gecontroleerd bij de ingang ? voor bijv wiet of drank Live Long Rock Hard |
|
Wiet uiteraard niet, maar het lijkt me eerlijk gezegd niet verstandig om drank in je tas mee te vervoeren. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
jaah okey das waar hoop dat het bier daar niet al te duur is want het kaartje is al Fucking duur Live Long Rock Hard |
|
Tja, wat vind je duur. En eh.. Voor Slayor moet je maar veertig euro over hebben en anders heb je pech. Edit: zou je voortaan met leestekens kunnen typen? [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 20-10-2004 11:40] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
waarom? Live Long Rock Hard |
|
offtopic: omdatdatbeterleesssttt on-topic: Slayor,Here we come! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
zo stom dat ik daar niet aan dacht ... maar wat vind jij nauw van slipknot ? Live Long Rock Hard |
|
Ik vind inderdaad dat ze erg weinig bewegingsruimte hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Slipknot heerscht. Jij bent een dom puberend rukkertje. Ik ga donderdag met de Taxi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alleen bij de uitgang op volle flessen drank. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: erg cool man Live Long Rock Hard |
|
quote: Wat is cool? Dat jij jezelf niet goed op schrift kan uiten? Dat is niet cool. Dat is triest. Van een 16 jarige pubertje mag je op zijn misnt verwachten dat hij normaal kan lezen en schrijven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dit zijn nou net zinnen waar je geen tikfouten in moet maken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
sorry hoor maar als je niet weet waar ik het over heb dan ben jij de gene die dom is en niet dus bla bla bla Live Long Rock Hard |
|
quote: jah idd hij lult zelf dat ik niet kan lezen en schrijven terwijl die but fuck zelf fouten maakt Live Long Rock Hard |
|
Goh, heb je nou niet door dat je een beetje simpel overkomt? (En dit is nog aardig geformuleerd) SSllllAAAayor!!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |