|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatste album rost 666x harder dan laatste 4 slayer albums bij elkaar |
|
Ik moet eens verder kijken dan mijn neus lang is, zit ik op een ander topic, iemand helemaal uit te horen, is er gewoon een eigen topic over! Ik ga zeker wel kijken!, ik vind het alleen zwaar irritant dat de prijzen nog niet op internet staan... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Ik wil ook!!!! Kunnen we niet een pre-party in huize snaack fixen? |
|
quote: Het gaat inderdaad allemaal om de show |
|
quote: Lul niet uit je nek... Slipknot is kut. Het is ook een schande dat ze op die Death Tribute van Murphy komen te staan. Stelletje kut clowns. Als ik clowns wil zien kijk ik wel naar een Black Metal band of ik ga naar het circus. |
|
Wawa's......... |
|
wat ene relaxte combo ..... slayer en slipknot zijn beide gweldig!! |
|
quote: Of je luistert naar een of andere homofiele onderontwikkelde VMBO Grindcore band. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Prijs den strijd tegen grindcore F*ck hippies |
|
Niks mis met grind, hoor liever lekker rossen dan elitair gelul over voorvaderen. |
|
Jammer van slipknot, maar slayer moet ik nog een keer zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Slipknot |
|
Slipknot heerscht ja. Heb ze nog nooit live gezien. Slayer vind ik ook een geweldige band. 1 keer live gezien, op graspop 2002. Maar was me dat een saaie show. Ik neem aan dat Slipknot live wel erg gaaf is, afgaande op de concerten van ze die ik op tv gezien heb. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Weet iemand al wat van de prijzen? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Waar haal je dit ongelofelijk domme gelul toch vandaan; alsof iedereen de muziek van Slipknot leuk moet gaan vinden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: haha, ja ik word ook simpel van dat domme gelul. Verboden band, hahaha. Misschien moet je het omdraaien en gewoon accepteren dat Slipknot een magere band is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Magere melk is toch ook heerlijk? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Entree: E 40,-/E 38,-/E 36,-/E 34,- (exclusief servicekosten) |
|
quote: Nee, meer mager als in Anorexia Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Doe mij die van 34 EUR maar |
|
mja dat is mij echt teveel. Ik zie ze wel een keer op een festival ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik ga, ik zal en moet slipknot een keer zien! |
|
quote: Graspop!!!!! |
|
ga ik niet heen (heb maandag een examen) |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |