|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij die zich na afloop buiten afspeelde? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Laat me raden: skinheads (goddomme wat waren er veel ) tegen de illegale merchandiseverkopers? |
|
Die zelfde eikels die voor aanvang met die dure kaartjes lopen te leuren zeker? Die kunnen niet genoeg op hun sodemieter krijgen! Gelukkig was het binnen wel gezellig. |
|
Ik hoorde dat het flink wat skinheads waren tegen een metal head... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Dat is wel vervelend. Laat dat tuig lekker naar houseparty's gaan! Ik heb er overigens niks van gezien en hoor (ik bedoel lees) dit nu voor het eerst. |
|
Ik heb wel iets gehoord van een metalhead die met een bebloede kop bij een stel vrienden waarvan ik er een paar ken aan is gekomen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Schande eigenlijk dat zo iets moet gebeuren bij een slayer concert... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Koop een button met een lieveheersbeestje dan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Joh, niet gezien in elk geval Off-topic: nettjes gedaan dat interview, Arrebar Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:Mijn hemel wat een helden zeg |
|
misschien is er wel niets gebeurd... Is er niet iets boeiends te melden over het concert? Bevoorbeeld over Tom Araya's stemgeluid. Ik heb gehoord dat het erg oke moet zijn geweest, maar meneer heeft nu wel weer een paar shows laten cancelen... |
|
ik heb gehoord, dat het allemaal behoorlijk ruk was als je in nuchtere toestand heb toegekeken. Lichtpunt van de avond was dat Mastodon met beperkt volume en speeltijd de andere twee gewoon simpel aan de kant heeft geduwd! maar goed ik was er niet bij, maar ik geloof het meteen... |
|
De laatste plek waar je verwacht inelkaar geslagen te worden lijkt mij toch wel een metal concert... maargoed. Tom's stem was redelijk, ik had verwacht dat het helemaal naar de kloten zou zijn.. het viel mij erg mee! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: vooral in de pit. |
|
quote: Je begrijpt mij wel. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
die zin kan heel verkeerd opgevat worden |
|
slayer das wel intresant maar wacht wel tot die andere comerciele rommel ergens anders is en een beetje ver weg |
|
quote: quote: Dit is wel degelijk gebeurt. Mijn neefje werd door een stuk of tien gasten een paar keer geslagen en geschopt en toen gingen ze er snel vandoor. Stelletje helden |
|
Die foto's op je site zijn trouwens erg gaaf, ik zag je mailtje net. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Thanks! : Hierbij een voorproefje, voor meer foto's zie : www.metal-experience.com |
|
quote: Dit bedoelde ik... Was er ook nog een reden? [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 31-10-2004 20:24] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Reden was niet helemaal duidelijk hoorde ik van iemand die hun later zag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |