|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hoop voor iedeen die voor Slayer gaat, dat Tommy een beetje bij stem is en dat Dave op het juiste moment op zijn velletjes slaat.....daar ontbreekt het de laatste jaren een beetje aan. Is het al duidelijk wie als laatste speelt? |
|
Ik hoop dat ik op tijd wegkom hier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
yes, vanavond |
|
quote: SLAYER is headliner ! |
|
quote: dat was niet de vraag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee hoor. Na gisteravond uitgebreid te hebben nageborreld met Dave Lombardo, en deze vraag uiteraard ook te hebben gesteld, heb ik het volgende antwoord gekregen van hem. Slayer speelt vanavond als laatste, maar ze zijn niet "in principe" de headliner van de tour. De beide management-teams van Slipknot en Slayer zijn rond de tafel gaan zitten en hebben bepaalde afspraken gemaakt over wie er in welk land als laatste speelt. Dat verschilt dus per land. Waar dat aan ligt? Het management. Drummer nodig? |
|
Ik heb begrepen dat ze soms "verkoopcijfers van de laatste periode (wat voor mij ongedefinieerd is)" als voorwaarde hanteren met wat betreft het headlinen van deze tour. Maar dat kan me geen ene reet schelen! Vanavond spelen ze als laatst and I´m GONNA KICK SOME ASS!!!!!!! Whooaaarrghhhhhh There is no religion higher than Truth! |
|
Slipknot fans en Slayer fans in 1 hal; mooie combi The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hmmm, toch wel jammer dat ik niet ben gegaan |
|
Als ze nou die kut-Slipkots hadden weglaten, had het kaartje misschien ook wat goedkoper kunnen zijn, ik ga nu dus echt niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja,het was een mooie combinatie. Slipknot was goed maar het geluid was wel kut. Slayer was erg goed. Ze hadden een sterke songselectie. Alleen al voor Fight 'till death, At dawn they sleep, Hell awaits, Chemical warfare had iedereen moeten komen. Slayer oude stijl is echt het beste wat metal te bieden heeft en dat kwam vanavond gelukkig goed aan bod. Jammer genoeg een paar laatste nummers gemist om de drukte te voorkomen. |
|
quote: Post Mortem en Reign in Blood dus....slecht hoor. Er was namelijk geen drukte. In het kort: Mastodon - absoluut de muzikale hoogtepunt van de avond Slipknot - energiek, aggressief, vol overgave maar toch net niet overtuigend genoeg Slayer - De 'fun' en 'meezinger' hoogtepunt van de avond. Ik kwam om 18:59 naar binnen met een maat om echt strak om 19:00 uur de herkenbare groove van Mastodon te horen. Ze speelden kort maar vormden voor mij de absolute muzikale hoogtepunt van de avond. Mijn sceptische maatjes waren na vijf minuten verkocht. Mooie, complexe nummers, strak ingespeeld, vol overgave gepresenteerd. Jammer dat het zo kort was. (amper 30 minuten) Tijdens de Slipknot soundcheck lekker staan bieren en daarna een paar nummers naar Slipknot geluisterd. Ik vind het schitterend hoe de jongens zich vol overgave en energie op het podium storten. Er zijn weinig bands die ze dat na kunnen doen. Helaas was de combinatie van slecht en hard geluid en het feit dat het een band van momenten is debet aan het feit dat ik ze net niet overtuigend genog vond. Daarna dus met een groepje staan lullen in de gang waarbij we een zekere Judge aantroffen. Lekker staan pilsen en over de Brabo roots van bepaalde mensen zitten lullen. Daarna gingen we terug naar binnen om Slayor te kijken. Het was voorspelbaar, heerschend en beukend waarbij de meeste klassiekers aan bod kwamen. Het was gewoon een bewijs dat simpel, recht toe-recht aan soms ook een fijn gevoel kan opleveren. Daarin was het contrast met Mastodon het meest zichtbaar. Al met al een fijne avond. Morgen vroeg weer werken..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geen nummers van de aankomende cd? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2004 0:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Slayer was voor mij het hoogtepunt! Mastodon klonk leuk en Slipknot was There is no religion higher than Truth! |
|
Tuurlijk was Slayer het hoogtepunt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Godverdomme wat was Slayer goed. Ik ga er nu niet teveel woorden aan vuil maken, dat doe ik morgen wel in de recensie. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ben net terug van dat concert. Slipsnot: Gesubsidïeerd absurdistisch nihilistisch straattheater Vooral pinokkio deed 't errug leuk SLAYER: Een verademing, retestrak |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mastodon heb ik alleen het laatste nummer gehoord , maar klonk goed. Tsja wat moet ik nou met zo'n gehypte band als snipkots. Een betere weergave van de apenheul kun je je niet wensen. Dit gaat toch helemaal nergens over?8 man op een podim waarvan er zeker 3 overbodig zijn en als een stelletje geflipte, cokesnuivende, adhd-ers het podium overrennen. Vervolgens overal opklimmen, afspringen en stomme gebaren naar elkaar lopen te maken. De plaatselijke kleuterschool hier is nog een betere kweekvijver van talent, geef die jongens gewoon een klimrek of zo. Slayer had er duidelijk zin in, er was niets nieuws, maar wel een lekkere set en keistrak en....prima geluid en volle inzet. |
|
quote: en....prima geluid en volle inzet. En daar gaat het om. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
heeft nu toch wel een beetje spijt, maarja om nou dat stelletje cliniclowns te gaan sponseren. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben niet gegaan. |
|
Mastodon was te gek, hoe durven ze die maar een half uur te geven. Aan Slipknot maak ik geen woorden vuil, wat een wijvenband, het was nog 10 keer slechter dan ik had verwacht. Maar Slayer maakte alles goed, heb ze jaren niet meer zo gedreven gezien. Tom veel in contact met publiek, veel gegrijns en geintjes. Fight till death, At dawn they sleep, man man wat een feest. Ik hoor niemand over het einde, ze deden hun veelbesproken raining-blood-act, aan het eind van het nummer begon het bloed te regenen. Slayer kan nog jaren mee. |
|
Mastodon Zeer overtuigend te noemen. 30 minuten is natuurlijk te triest voor woorden. Slipkut #$%^&*(CENSUUR%^&*()&*^^% Slayer Gewoon ouderwets lekker beuken in de pit. Je buurman slaan en toch goede vriendjes blijven. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |