IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meldt hier de doden Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 juli 2002 22:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Ach, de terreinen waar zo'n topic je al niet heen kan voeren...


gladde ijsbanen.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-07-2002 22:37 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb het geloof ik nog al gezegd: Dwaallicht for Leader


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 juli 2002 22:34 schreef Valorian666 het volgende:
In theorie zijn er wel meer politieke vormen ideaal, in praktijd is er slechts 'de minst beroerde' mogelijk


ik vind het toch wel interessant. zou nederland ooit eens communistisch worden of een dicatatuur ofzo? misschien vinden ze over 666 jaar weldat wij in het meest ideale tijdperk ooit hebben geleefd.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 22:42 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

hmm iq testen??
Iedereen kan elk moment psychotisch raken. En een fucked up mind kunnen mensen goed verbergen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-07-2002 22:42 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2002 22:38 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind het toch wel interessant. zou nederland ooit eens communistisch worden of een dicatatuur ofzo? misschien vinden ze over 666 jaar weldat wij in het meest ideale tijdperk ooit hebben geleefd.


jaren 60, is mijn ideale tijdvak. kwou dat ik in 1969 18 was ipv 0 . lijkt me een te gekke ervaring (ben een beetje ouwe hippie!)

communisme leek me vroeger ook beter, was ooit een cpn'er, marja, 't werkt niet echt, heh.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-07-2002 22:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 juli 2002 22:42 schreef webblaster wim het volgende:
jaren 60, is mijn ideale tijdvak. kwou dat ik in 1969 18 was ipv 0 . lijkt me een te gekke ervaring (ben een beetje ouwe hippie!)

communisme leek me vroeger ook beter, was ooit een cpn'er, marja, 't werkt niet echt, heh.


Ha, in good ol'69 was ik 2! ja, dat waren tijden.

communisme is een mooie theorie maar het werk niet zoals we een koude oorlog later inmiddels wel weten (kapitalisme trouwens ook niet maarja)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-07-2002 22:56 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-07-2002 22:56]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2002 22:57 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ik heb het ergens altijd wel jammer gevonden de koude oorlog niet te hebben meegemaakt als 20 jarige ofzo..

Tuurlijk is het klote , maar ik ben wel benieuwd wat er in mensen omging in die tijd, dachten ze serieus dat er elk moment iemand op de rode knop kon drukken , of boeide het allemaal maar weinig en leefde iedereen maar gewoon voort..


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-07-2002 9:46 by Vomitory Profiel van Vomitory

STUTTGART/MOSKOU - Twee vliegtuigen zijn maandagavond boven Duitsland tegen elkaar gevlogen. Daardoor zouden zeker 71 doden zijn gevallen, onder wie vijftig kinderen. De crash tussen een passagierstoestel en een vrachtvliegtuig deed zich even voor middernacht voor, nabij Überlingen aan de Bodensee in het uiterste zuiden van Duitsland, aan de grens met Zwitserland.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 9:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik las het...



Twee vliegtuigen die op elkaar knallen, dat bedenk je toch niet?? 50 kinderen...


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 02-07-2002 10:01 by Vomitory Profiel van Vomitory

Tja, op 12 km hoogte... je zou denken dat daar plaats genoeg is om langs elkaar heen te vliegen.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-07-2002 11:55 by Asherah Profiel van Asherah

Nog meer kinderen:

JAKARTA - In Java, in het oosten van Indonesië, zijn 22 mensen omgekomen toen de bus waarin ze zaten in een ravijn van acht meter diep stortte. Het zou gaan om dertien vrouwen en negen kinderen. Zes anderen zijn er ernstig aan toe.

De autobus bracht de schoolkinderen en hun begeleiders naar een strand in het noorden van Java toen hij een brugleuning ramde en de ravijn in reed.

Volgens de politie ligt een menselijke fout aan de basis van het ongeval. Een verkeersverantwoordelijke van Jember, de stad vanwaar de slachtoffertjes afkomstig zijn, zei dat de weg waarover de bus reed niet geschikt is voor zwaar vervoer. Hij wees er ook op dat er 80 mensen op de bus zaten terwijl de maximumcapaciteit maar 60 bedroeg.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-07-2002 12:01 by Asherah Profiel van Asherah

Nog meer:

N60: WEG VAN DE WAANZIN - 02/07/2002

NUKERKE -- Negen doden op drie maanden tijd. Dat is de onwaarschijnlijk zware tol die de N60 tussen begin april en gisteren eiste. En dat alleen maar tussen Oudenaarde en Ronse, een traject van amper een tiental kilometer. Over zwaar- en lichtgewonden zwijgen we in alle talen.


7 april : op het kruispunt van de Kruisstraat (N60) en de Zand- en Ommegangstraat, het grensgebied van Ronse, Nukerke en Zulzeke, komt de Einse wielertoerist Marcien Van Brabant (52) onder de wielen van een auto terecht en sterft. 19 april : ter hoogte van het Q8-tankstation in Eine botst de uit Geraardsbergen afkomstige en in Oudenaarde wonende Björn De Noyette (31) met zijn auto tegen een boom en overlijdt. 28 april : ter hoogte van de versmalling van de N60 in Nukerke komt Belinda Verbeurgt (32) uit Ronse in botsing met twee Limburgse automobilisten. De vrouw bezwijkt dagen later aan haar verwondingen. 5 mei : ter hoogte van de Salons Mantovani in Eine wordt de wagen van Sonja Walraevens uit Ninove bij het dwarsen van de weg gegrepen. De vrouw overleeft de klap niet. 13 mei : Zottegemnaar Dirk Van Geem (35) verliest ter hoogte van het Q8-station in Eine de controle over het stuur, ramt vier benzinepompen en een LPG-terminal omver en sterft ter plaatse. 22 juni : ter hoogte van spuitgieterij Pedeo in Eine komt de auto van Lucie Beyaert (45) uit het Kruishoutemse Lozer tegen een boom terecht. Voor de vrouw kan geen hulp meer baten. 1 juli : ter hoogte van de versmalling in Nukerke gaat een auto met drie Fransen aan boord aan het slippen en botst frontaal tegen een tegenligger.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 12:06 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

't Zijn drukke tijden voor Magere Hein...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2002 22:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 2 juli 2002 10:01 schreef Vomitory het volgende:
Tja, op 12 km hoogte... je zou denken dat daar plaats genoeg is om langs elkaar heen te vliegen.


Dat is juist het bizarre inderdaad.. Volgens het nieuws gisteren wisten ze al ruim van te voren dat ze op dezelfde hoogte zaten en dat ze moesten uitwijken, kennelijk toch ergens miscommunicatie, aangezien ze beiden een duikvlucht namen om de andere te ontwijken en daardoor alsnog op elkaar knalden

Overigens is zoiets niet heel raar, het gebeurt wel vaker.. onlangs nog in NL een straaljager die op een sportvliegtuigje/zweefvliegtuig/ofzo knalde... dat bedenk je toch ook niet?? Zoveel lucht en dan toch elkaar raken.. tjsa..


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-07-2002 22:17 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik heb ook doden te melden, dit keer vielen ze uit de lucht in een tupolev 154 en een DHL boeing 757, 71 doden, de tupolev had instructies genegeerd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2002 22:18 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Binnenkort zullen er ook minder luchtverkeersleiders zijn (wegens..te duur..), dus dit kan nog vaker gebeuren.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2002 22:18 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Fokzine meldt:

Een 49-jarige man werd gistermorgen in de Amsterdamse Niasstraat in het onderlichaam door een kogel geraakt. De man was kort daarvoor beroofd, nadat hij het huis van een kennis uit kwam lopen. Een van de daders schoot na de beroving op hem.

De zoekactie van de politie had kort daarna succes; de twee verdachten - 24 en 28 jaar oud - werden in een bouwkeet in de omgeving aangehouden

..

Keep on rotting in the free world


..

Hmm.. bij nader inzien zal hij trouwens wel niet dood zijn... maar hij mag toch in dit topic :_)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-07-2002 22:18]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-07-2002 22:21 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 2 juli 2002 22:18 schreef mislyd het volgende:
Binnenkort zullen er ook minder luchtverkeersleiders zijn (wegens..te duur..), dus dit kan nog vaker gebeuren.

De boordsystemen zullen dan ook al veel nauwkeuriger zijn, geen nood hoor, het is en blijft het veiligste vervoersmiddel om je te verplaatsen, ik ken geen enkele sector waar er zwaarder op de veiligheid wordt gekeken, en de luchtvaart is veilig, vele back-up systemen, failsafe constructie, soms zijn systemen in het drievoud aanwezig, dus twee reservesystemen, wanneer een motor uitvalt kunnen ze nog verder vliegen, en de piloten zijn ook wel voldoende getraind op moeilijke situaties.

Vlieg gerust.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2002 22:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 2 juli 2002 22:21 schreef beli mawr het volgende:
De boordsystemen zullen dan ook al veel nauwkeuriger zijn, geen nood hoor, het is en blijft het veiligste vervoersmiddel om je te verplaatsen, ik ken geen enkele sector waar er zwaarder op de veiligheid wordt gekeken, en de luchtvaart is veilig, vele back-up systemen, failsafe constructie, soms zijn systemen in het drievoud aanwezig, dus twee reservesystemen, wanneer een motor uitvalt kunnen ze nog verder vliegen, en de piloten zijn ook wel voldoende getraind op moeilijke situaties.

Vlieg gerust.


Dat zeker, dan kan je je beter zorgen maken als je in de auto stapt, de kans dat je daarin doodgaat is waarschijnlijk 1000 keer groter!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-07-2002 22:29 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2002 22:21 schreef beli mawr het volgende:
De boordsystemen zullen dan ook al veel nauwkeuriger zijn, geen nood hoor, het is en blijft het veiligste vervoersmiddel om je te verplaatsen, ik ken geen enkele sector waar er zwaarder op de veiligheid wordt gekeken, en de luchtvaart is veilig, vele back-up systemen, failsafe constructie, soms zijn systemen in het drievoud aanwezig, dus twee reservesystemen, wanneer een motor uitvalt kunnen ze nog verder vliegen, en de piloten zijn ook wel voldoende getraind op moeilijke situaties.

Vlieg gerust.


ja, in een wolkenkrabber

ik heb sinds 11 sep 1X gevlogen, heb al vliegangst, heehoo voor rustgevende pillen.


Oud Vuil.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-07-2002 22:31 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Indd. Ik verkies iig het vliegtuig voor verre reizen.
En sterven in een vliegtuigongeluk lijkt me aangenamer dan met de auto, vooral als je dicht bij de vleugels zit. Ik ben echt minder bang in een vliegtuig dan in een snelle auto in druk verkeer.

(reactie op Beli)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 02-07-2002 22:37]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-07-2002 22:36 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 2 juli 2002 22:29 schreef webblaster wim het volgende:
ja, in een wolkenkrabber

ik heb sinds 11 sep 1X gevlogen, heb al vliegangst, heehoo voor rustgevende pillen.

was een terroristische daad, heb ook al eens aan bepaalde systemen gedacht om het vliegtuig te beletten van zijn koers te gaan, een anti-terrorisme systeem, wanneer ze de cockpit binnenkomen dat de piloot één knop moet indrukken en dat het vliegtuig zelf vliegt, zo kunnen de terroristen niet overnemen. maar wat dan tijdens de landing, kan misschien radiogeleid gebeuren, kweet het, klinkt onrealistisch, maar ze hebben in de jaren zestig radiogeleide boeing 707's gemaakt voor de testfase ervan.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-07-2002 11:40 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik vind dat we iemand de schuld moeten geven voor alle deze verschrikkelijke ongelukken!

mmmmmmm zullen we de christenen doen?


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 03-07-2002 19:46 by the wounded immortal Profiel van the wounded immortalhttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 3 juli 2002 11:40 schreef Vintersorg het volgende:
Ik vind dat we iemand de schuld moeten geven voor alle deze verschrikkelijke ongelukken!

mmmmmmm zullen we de christenen doen?
nee, die doen het zelf wel



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen