![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jezus Beli! ![]() ![]() sterkte! Bruce Banner ![]() |
|
quote: Sterkte indeed ![]() ![]() |
|
sjezus, heel veel sterkte ![]() ![]() |
|
quote: de tekst "sad" op dat shirt gaf al wat aan. gecondoleerd, beli! Oud Vuil. ![]() |
|
Godverdomme! Sterkte! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Dat is 4Ad, onze stamkroeg van vroeger. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: aha, sorry. Oud Vuil. ![]() |
|
*schouder* Sterkte gozert. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 22-03-2004 15:36] ![]() |
|
Jammer, maar helaas. Gelukkig zijn er nog de herhalingen ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
Nee! Niet von Strohm!! ![]() ![]() ![]() This is Zodiac speaking... ![]() |
|
Jezus.. wat kut zeg! Gecondoleerd en sterkte! ![]() |
|
![]() ![]() ik heb net nog hartelijk om hem zitten lachen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Jezus, hij was 82, was wel eens tijd dat die onder de zoden ging zeker ![]() Beli: sterkte. ![]() |
|
Stier Herman is op 13 jarige leeftijd overleden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: ik vind het heel erg voor de rest van de familie. maar het nooit echt een goede vriend van me geweest! ![]() |
|
Hij woonde hier vlakbij, dus dat maakt het wel een beetje persoonlijk. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
sterkte maat!! ![]() |
|
Jaja.. in Emmeloord is iemand in verre staat van ontbinding gevonden. Gaaf ik ga maar eens even een kijkje nemen.. Emmeloord the place to be Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
oud nieuws: heb in december me ratje nermie in moeten laten slapen ![]() wat hebben die beesten snel kanker... en vooral alst aan de baarmoeder zit, blaast het lieve beestje helemaal op, dik propje rat was het enige wat overbleef ![]() in memoriam: ![]() Nermie [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-04-2004 9:25] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
...ik weet niet wie het was, maar er is vanmiddag tegen 2'en iemand van de Martinitoren in Groningen gesprongen... ...resultaat mag U zelf invullen... Ik zag nog net hoe de brandweer de laatste restjes oranje/rode "slush puppy" van de stoep spoot... erg lekker ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: serieus ?? ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |