|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering. Leven is entropie, inderdaad... wat een geval. Sterkte! |
|
quote: off-topic EN late reactie The Beatles vergelijken met Mayhem, is appels met peren vergelijken. Mayhem is imho NIETS vergeleken met The Beatles. Nou wil ik niet zeggen dat ik The Beatles beter vind dan Mayhem, maar zeg nou zelf: Mayhem heeft geen wereldwijde invloed op de muziek gehad; The Beatles hebben dat wel (of dat nou leuk is of niet). on-topic: Door sneeuwlawines in de Franse Alpen zijn zaterdag zeker vier skiërs omgekomen en is er een ernstig gewond geraakt. Dat heeft de Franse politie bekendgemaakt mijn mening: hadden ze maar niet moeten skieën... eigen schuld! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
De zus van een goede vriendin van mij is vrijdagmiddag op 17 jarige leeftijd bij een auto-ongeluk om het leven gekomen. Mijn vriendin heeft een hersenschudding en de rest van de familie is (lichamelijk) ongedeerd. Het verdriet is bijna niet te dragen voor hen. Ik wil ze heel veel sterkte wensen in deze klotetijd. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hmm... ik had niet verwacht dat iemand mijn quote zo serieus zou opvatten.. |
|
quote: tja... is dit forum "op zich" dan niet serieus? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: hmm....... Dat verschilt natuurlijk per post... Mensen die dood gaan.. dat is natuurlijk iets serieus... maar er gaan ook mensen dood onder zulke dubieuze omstandigheden of door idioterie dat het grappig wordt... Als iemand meld dat een vriend is overleden dan is dat zeer serieus... Als iemand meld dat er in Amerika een advocaat doodgegaan is omdat hij wilde laten zien aan zijn leerlingen hoe sterk het glas binnen zijn flatkantoor was, en er vervolgens doorheen flikkert (ECHT GEBEURT!) , dan is dit zeer vermakelijk.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 13:26] |
|
Gisteren stierf Astrid Lindgren... Schrijfster van de Pipi Langkous boeken, die ik verslonden heb... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dus jij hebt haar vermoord, hoe kan je, iemand verslinden [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-01-2002 18:17] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zijn jullie aan het slapen of doet het jullie nix dat er een meisje van 17 overleden is??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Euh sorry, maar er gaan helaas zoveel jonge mensen dood en hoewel ik het spijtig vind voor de familie/vrienden van het meisje, ze is geen bekende van mij en doet mij dus weing. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik vind het supererg voor jou en voor haar familie... Sterkte!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dank je wel..dat had ik ff nodig Sharteel! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik vind het altijd super klote als zoiets gebeurt, vooral als het vrienden of familie zijn nou veel sterkte voor de degene die iemand hebben verloren |
|
quote: äh |
|
Na alle dood en verderf om me heen ben ik er nagenoeg immuun voor .. is dat raar of hebben meer mensen dat ? |
|
quote: Dacht ik tot voor kort ook altijd, tot dat het dicht bij huis gebeurt in je directe sociaale omgeving dan hakt het er toch ff in.. |
|
Is bij mij te vaak gebeurd. Het moet nu echt heel dichtbij zijn wil het me nog wat doen. |
|
de dood kan je ook anders treffen, ik heb ook geen moeite met de dood van anderen en heb er genoeg in de family zien sterven. Maar een uiteengereten lichaam op een paar cm afstand is ook wel appart en raakt je ook zeker. |
|
quote: sorry had niet gelezen, ehm sterkte, *schouderklopje* beter laat dan nooit (zijn niet de soort topics die ik normaal lees) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Bij mij werkt het omgekeerd... Elke keer er iemand in m'n omgeving sterft komt al het vorige verdriet ook terug... 'k Ben dan ook niet zo'n fan van begrafenissen omdat ik dan altijd aan al die anderen denk... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Egyptian train fire toll mounts More than 370 people have died in a blaze on board an Egyptian train, officials say. Passengers attempted to escape the flames by jumping from the train as its driver carried on unaware of the blaze spreading through the rear carriages Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
zo veel mensen dood...daar wordt ik toch aardig bedroefd van...ik trek me het leed van anderen (té) veel aan. Begrafenissen vind ik al helemaal erg, ook al ken ik de overledene niet goed, als ik de familie zie huilen begin ik ook gelijk Het ergste vond ik de begrafenis van m'n opa met pasen, m'n moeder moest heel erg huilen, en dat vond ik zó erg Iedereen heel veel sterkte toegewenst MuayThaigerrr!! |
|
Kevin Smith (speelt Ares in Xena en Hercules) is overleden Hier kan je meer info vinden. http://nzherald.co.nz/storydisplay.cfm?storyID=939668&thesection=news&thesubsection=general |
|
Tragisch... Ik zocht op internet naar een splitje van een blackmetal band... kwam uiteindelijk uit bij een onbekend italiaanse distro die hem nog verkocht.. Na een mailtje bleek het volgende: De man/jongen (?) die die mailorder/distro runde is vorig jaar overleden.. De ouders mailden mij dit, zij proberen sindsdien alles wat hij had alsnog te verkopen, maar weten nauwelijks hoe ze moeten zoeken, ze wisten niet eens wat het adres van zijn website was, en dus ook niet wat tot zijn persoonlijke collectie behoort en wat hij in zijn stocklist van zijn mailordertje had staan... tragisch.. vooral dat ze dat dus maar moeten blijven vertellen aan iedereen die daar iets wil bestellen... Gelukkig gaat het om een zeer kleine distro, dus het zal niet om dagelijkse mail gaan, maar toch ljikt het me moeilijk er elke keer weer aan herrinnert te worden op die manier.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |