|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
laten we gaan vliegeren yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
weet niet of het al gepost is. In memoriam: Ralph Inbar Hilversum, 15 maart 2004 RALPH INBAR OVERLEDEN Ons bereikte het droevige bericht dat onze zeer geliefde en gewaardeerde collega Ralph Inbar op maandag 15 maart op 65-jarige leeftijd is overleden. Het onverwachte overlijden van Ralph Inbar betekent een groot verlies. Voor de TROS maakte Ralph als regisseur en presentator succesvolle programma's als MUSIC ALL IN, de MARTINE BIJL SHOW, BANANASPLIT en het met een Gouden Roos onderscheiden TV MASQUee. http://www.trosweb.nl/PHP/inmemoriam/1/view/0 Oud Vuil. |
|
wie kijkt er nou naar de Tros? |
|
quote: ter land, ter zee en in de lucht. staat garant voor plezier sinds 19heellangeleden. Oud Vuil. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...je zou bijna gaan denken dat het een grap is Rest In Peace, en zwaai eens naar de spiegel [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-03-2004 18:15] Bruce Banner |
|
Ralph Inbar is ook dood Edit: ik was weer es blind ofzo, zo te zien [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 16-03-2004 0:49] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
boeie "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: We will miss you Ralph Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik niet hoor Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Bananasplit heerschte gvd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Oke, je hebt gelijk, ik mis 'm een beetje Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Inderdaad! |
|
R.I.P RALPHYBOY Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wie let er Anno 2004 nog steeds op de omroepen stelsel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Joh, da's een grap voor z'n nieuwe show, hij is nu wel van die dakgoot gevallen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 16-03-2004 8:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: LOL, dat was een erg leuke reclame inderdaad Bruce Banner |
|
Is ook wel zonde. Steek je al dat geld in die reclame, kun je m nu wel weg gooien. Ik bedoel, je laat hem nu niet meer aan een dakgoot bungelen op tv. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: dat zou wel erg lullig zijn Bruce Banner |
|
Na Scarlet (rip 2002) en Beëlzeblub de eerste(rip 2003) heeft nu ook Cadaveria's derde vis, Hellhammer, het leven gelaten.. <(((,> Doodsoorzaak: onbekend, mogelijk hetzelfde euvel wat Beëlzeblub het leven gekost heeft: te veel voer, al denk ik zelf eerder dat hij gestorven is aan een zware depressie omdat hij al ruim een jaar in een ruimte van een liter of 5 moet leven.. .. Cadaveria heeft overigens besloten om geen vissen meer te nemen .. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Een troost, hij is reeds bij zijn voorouders in het riool |
|
quote: Oh jij bent gemeen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |