|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dronke bastaard. |
|
quote:Dat was de boertige smurf... |
|
quote: Boudewijn Büch vertelde ons ooit dat de slechte liedjes van Rob de Nijs door z'n vrouw geschreven werden... |
|
quote: Hahahaha... hoe noemde hij die vrouw ook alweer? Skeletor? ghehehehe Zenial |
|
Voor mij niet bepaald een onbekende: gisteren klasgenootje overleden aan kanker. (18 jaar geworden) R.I.P. Monique! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Sterkte bla...bla...bla... |
|
quote: Dat zijn niet de leukste dingen om mee te maken nee.. Sterkte ermee! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door §inner op 13-12-2002 22:32] Thou blessed by night |
|
quote: ineens je post wijzigen? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-12-2002 22:33] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door §inner op 13-12-2002 22:35] Thou blessed by night |
|
Bron: Mindview Steve McDonald, drummer bij de Canadese deathmetalband GORGUTS, is niet meer. Op 31-jarige leeftijd besloot hij een einde te maken aan zijn leven. Voor een officieel statement kan je terecht op de website van de band. RIP Je kan me de bout hachelen! |
|
Mijn overbuurman A.J. van Rijswijk gisteren gecremeerd R.I.P "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:innige deelneming true disco chick |
|
een hele boel mensen in afrika waar we nooit de namen van zullen weten, aan oa marteling, executie, aids en hongersnood And my marlboro light |
|
jeugd vriendinnetje van mij heeft zich op overklaarbare wijze dood gereden tegen een boom. |
|
Voor het eerst is iemand in mijn omgeving overleden. Een kennis, maar toch, ik schrik wel even. Leukemie, 22 jaar. |
|
moeder van een maat van me; 53 jaar, kanker The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Donderdag 19-12-2002 overleden het nichtje van mijn vriend. Ze was pas 1 jaar. ziekte: onbekend. R.I.P. Noumema A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Mooie naam, Noumema. |
|
quote: Ja he..... , Thnx... A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Pas geleden een uitvoerder op ons werk. Eerst was zn moeder overleden, een paar dagen later werd hij opa en weer een paar dagen later kreeg hij een galaanval en overleed in het ziekenhuis aan een hartaanval. Zo zie je maar weer hoe weird het allemaal kan lopen. En op zulke momenten besef ik weer dat het leven niet vanzelfsprekend is en dat je van iedere dag moet genieten (ja, klinkt een beetje cliche maar het is wel zo). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zanger van de Clash is dood(overigens een zeer slechte band naar mijn mening, maar het blijft zonde voor die man natuurlijk): http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/n/406 |
|
quote: Neeeeeeeee!! Jezus wat erg Bibi! Sterkte, ook voor Appie! |
|
quote: Damn ik lees het nu pas, echt vreselijk!! Sterkte Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |