|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als je lang trekt ga je er beter uitzien voor je leeftijd? |
|
quote: Tsja... ook best fit nog tot op haar oude dag... na WOII kwam ze nergens meer aan de bak als regisseuse, is ze foto's gaan maken, succesvol geworden met reportages in Afrika, vervolgens is ze op haar 70ste nog met duiklessen begonnen en succesvol geworden met fotoreportages van het leven onder water.. nog zoiets, op haar 98ste nog een helicopterongeluk overleeft... Dood door kanker overigens |
|
quote: Vinnik altijd sterk: van die mensen die vanalles meemaken/doen, en toch heel oud worden, om dan ondaks alle risico's die ze ooit hebben genomen, geveld worden door een ziekte... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Nou ja, als je 101 bent dan is het toch wel een keertje tijd om dood te gaan. Oude mensen krijgen dan gewoon iets waar ze aan doodgaan, vaak is dat kanker of een hersenbloeding of zo. Dat is gewoon ouderdom. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
jah iedereen krijg kanker maar misschien is er een andere ziekte of ongelukje voor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Er is een zweedse vrouwelijk minister afgemaakt eergister. Vind niemand dat hier boeind genoeg om een topic over te starten ??? Winter is coming |
|
quote: Ik wel, ik vind het verschrikkelijk en verbaasd dat er ook nog geen topic over is... Zondag gaan de Zweden stemmen voor de Euro en ik ben benieuwd wat daar uitkomt... Ik weet wat mijn vriend gaat stemmen (woonachtig in Stockholm) n.a.v. mijn verhalen m.b.t. de Euro.... Maar het is in en in triest dat Anna Lindh doodgestoken is.... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Ik heb het al eerder gemeld maar er waren inderdaad weinig reacties. Tsja... Maar de moord op mevr. Lindh zou geen invloed moeten hebben op het stemgedrag van de Zweden. Waarschijnlijk zal het dat toch wel hebben zij het op een kleine groep stemmers. Ik neem aan dat je vriend slim gaat doen en voor de Euro gaat stemmen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kleine groep? Half Nederland was zo achterlijk om een sympathy vote uit te brengen op een dooie Pim Fortuyn. Maar misschien zijn de Zweden slimmer. Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: Ik vrees van niet en dan hangen ze ook vast aan de pleuro. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Johnny Cash |
|
shit weer telaat |
|
erg zonde van the man in black cash is tosch wel een icoon. wat lindh betreft, belachelijk natuurlijk, blijkbaar snappen mensen niet meer wat je werk doen inhoud. Hier in nederland wordt een officier van justitie ook al met de dood bedreigd. Alsof hem persoonlijk iets verweten kan worden? |
|
En weer een dooie.Jongen van 17 in Den Helder dood gestoken door een 16 jarige. fijn.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Fuck zeg Noord-Holland goes criminal |
|
Johan Stekelenburg (61) overleden Het zat er wel aan te komen natuurlijk.. maar wat ongelooflijk zonde... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zeker..dat is snel gegaan zeg... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Inderdaad.. die man heeft bijna letterlijk tot aan z'n dood doorgewerkt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Robert Palmer is op 54-jarige leeftijd in Parijs overleden. De Britse zanger overleed aan de gevolgen van een hartaanval. Palmer werd vooral bekend met zijn hits Addicted to Love, Best of Both Worlds en Looking for Clues en Every Kind of People Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Dat is wel onwijs zonde. Ik vond die kerel echt geweldig KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Op zondag is op 94 jarige leeftijd de regisseur Elia Kazan overleden "The People of the Cumberlands," 1937 "It's Up to You," 1941 "A Tree Grows in Brooklyn," 1945 "The Sea of Grass," 1947 "Boomerang," 1947 "Gentleman's Agreement," 1947 "Pinky," 1949 "Panic in the Streets," 1950 "A Streetcar Named Desire," 1951 "Viva Zapata!" 1952 "Man on a Tightrope," 1953 "On the Waterfront," 1954 "East of Eden," 1955 "Baby Doll," 1956 "A Face in the Crowd," 1957 "Wild River," 1960 "Splendor in the Grass," 1961 "America America," 1963 "The Arrangement," 1969 "The Visitors," 1972 "The Last Tycoon," 1976 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In het Oost-Vlaamse Geraardsbergen is maandagochtend een café-uitbater levensloos aangetroffen in zijn bar op de Markt. Het slachtoffer, de 30-jarige Brian Van den Brempt van café 't Vraagteken, werd door zijn moeder dood aangetroffen; hij bleek te zijn doodgemarteld. De cafébaas lag in de tapzaal; zijn hals was met tape vastgebonden aan de trap en zijn voorhoofd was verbrijzeld, vermoedelijk met een zware kandelaar. Later werd ook het lijk gevonden van de 18-jarige caféhulp Cynthia. Zij lag dood in een berghok, samen met het lijk van haar even oude vriendje Bjorn. De slachtoffers zouden laat in de nacht van zondag op maandag om het leven zijn gebracht Weer 4 Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lees ik ook net. Gek genoeg staat er niet bij wie het gedaan zou hebben of waarom... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |