|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: correctie: 3. |
|
uhm... minstens 200 doden: KIRKUK/BAGDAD - In de tuin van een villa van de gevreesde ’Ali Chemicali’ in de Noord-Iraakse stad Kirkuk is een massagraf aangetroffen met daarin de resten van ten minste tweehonderd mensen. Dat meldde de Iraakse krant ‘al-Sabah’ zondag. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wel jammer dat het een onzettende lul was. |
|
quote: Hoezo? Omdat hij aan de blacklist meewerkte? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja een beetje andere mensen verraden omdat je in je broek schijt van (ongegronde) angst. |
|
In de McCarthy days was het dus eenzelfde keus als die Bush ons allen probeerde voor te leggen: Voor of tegen (of duidelijker: Patriot of Extreem communistisch staatsondermijnend element) Dat die regisseur zijn hachje wilde redden is begrijpelijk, maar moreel gezien ook niet helemaal goed te praten, aangezien hij mensen aanbracht en beschuldigde om de last van zijn schouders af te halen... Je zou kunnen zeggen dat hij zo fout was als de collaborateurs en NSB'ers tijdens W.O. 2, maar het altijd makkelijk achteraf te zeggen dat je het anders gedaan zou hebben. Punt: Ik steun dus absoluut 100 % niet wat hij gedaan heeft, maar ik geef alleen aan dat het bekritiseren van zoiemand heel makkelijk is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
wat een belachelijke vergelijking. Tijdens de heksenjacht werden mensen helemaal niet massaal naar de douches gedreven, in WO2 wel. Tijdens de Heksenjacht was sprake van massahysterie. |
|
Twee personen zijn vrijdagochtend doodgeschoten op de Keizer Karelweg in Amstelveen. De slachtoffers reden in een zwarte mercedes toen ze werden vanaf een scooter werden beschoten. Over de identiteit van de slachtoffers is vooralsnog niets bekend. De vermoedelijke daders zouden kort na de schietpartij zijn gearresteerd. De auto waarin de slachtoffers zaten zou over de middenberm op de andere weghelft zijn beland. Rond het middaguur zaten de dodelijke slachtoffers nog in de Mercedes. Volgens getuigen is een van hen een vrouw. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mijn oma eergisteren |
|
quote: lullig... gecondoleerd Bruce Banner |
|
mijn hondje vanmorgen Ik heb gesproken |
|
ach, maakt me niet uit ik zag haar toch nooit en was al in de 80 |
|
quote: oh in dat geval ... zit er nog een erfenisje in? Bruce Banner |
|
quote: Met een beetje geluk weer een zware crimineel minder in ons land |
|
quote: neuh, alleen een hoop troep en wat apparatuur, tv radio, iets van 500 WWF videobanden.. (mn opa was daar gek van, die is ook al dood) |
|
quote: Nu willen de achtergebleven weduwen natuurlijk een prinsje aan de haak slaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heh, gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 10-10-2003 13:33] |
|
Mijn oude ik is dood... De nieuwe is opgestaan... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach das naar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gecondoleerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gaat er niemand meer doot ofzo http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
er gaat nooit iemand doot, wel dood zo nu en dan. |
|
grom... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Christenhond is op Woensdag 22 Oktober 2003, omstreeks 12u30, van ons geengehaan. Gebanned door Elfensteen. Zomaar... Zonder reden... ... in koelen bloede [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 22-10-2003 17:13] mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |