|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lugubere foto's zijn populair. |
|
gegijzelde journalist van Wallstreet Journal doodgeschoten (In de gazastrook geloof ik) "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hans Kazan is ook dood Overreden dooreen goocheltruck ... moet kunnen ff een mopje toch ? Ik wil wicked kimmie en eigenlijk alle mensen heel veel sterkte wensen, ik weet hoe het is om iemand te verliezen, dus veel sterkte. |
|
Popjournalist Jip Golsteijn is vannacht aan een hart aanval overleden op 56 jarige leeftijd defende nos in proelio |
|
quote: Tsjah, best wel treurig allemaal, zijn vrouw is ook zwanger van hun eerste kind.. Ik geloof dat het in Pakistan was of omstreken, aangezien hij daar is ontvoerd. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
12 us militairen gedood in de Filippijnen door helikopter crash. de Fillipijnen zijn momenteel aan de beurt in de strijd tegen het terrorisme. |
|
Ok... ik dacht: iemand anders is me vast voor, maar toch niet... de "Queen-mum" Elisabeth van Engeland is op 101-jarige leeftijd EINDELIJK de pijp uit dus... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
1,5 week geleden is er in een kroeg waar ik vaker kom en jongen van 20 jaar spontaan dood omgevallen: hartstilstand... Ik kende hem niet. Voor zover bekend was hij kerngezond en had hij ook niks raars gedaan die avond. Mijn gedachten zijn bij zijn naasten |
|
quote: Kan ook zomaar gebeuren, of je nou wel of niet gezond bent... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
dat blijkt maar weer ja.. |
|
*ril* Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mijn oma heeft mijn zus vermoord(?) Je moet er maar op komen. |
|
wat?!?!?!? serieus? No meat is sweater |
|
Er stond iets in de newssubmit dat ene Frank Tovey van "Fad Gadget" dood was ... blijkbaar nogal invloed gehad op de electronic rock en dance ... ik kende hem niet maar misschien jullie wel. |
|
quote: Ik lees het net ook... maar wie die persoon nou is??? GEEN idee! Ik las iets van dat ie nog op toernee was met Depeche Mode... ennieweej, ik ben inmiddels aan het uitvogelen wie die Fad Gadget nou eigenlijk is (was)... to be continued... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ok... die gast komt gewoon uit de tijd van de New Wave (jaren '80)... Human League, Soft Cell, Japan enzo... verder nix bijzonders volgens mij. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Fad Gadget was enorm goed, één van mijn favoriete new wave groepen uit de jaren tachtig, vorig jaar nog live gezien, zo veel kracht dat ie toen nog had, zo'n zalig optreden, life on the line, Coïtus Interuptus, The Sheep look up, Lady Shave, Collapsing New poeple,.... al die nummers zal niemand nu nog live horen, ik ben dieptriest IK HIELD VAN HEM, VAN ZIJN MUZIEK!!!! ik ben in de rouw Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Troost u,ik ben ook nogal aangeslagen door zijn dood...heb hier trouwens nog een paar nummers van Fad Gadget liggen.Hij was ook bekend om wille van zijn buitenissige liveshows...zelfs Marilyn Manson kon nog iets van hem leren... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Een meiske van 14 tussen 2 stadsbussen op het hoofdstation, nog geen uur nadat een collega van me tussen 2 stadsbussen had gezeten met haar lesauto... Bussen zijn best link. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja man dat had ik ook net gelezen. stel dat je dat ziet gebeuren, ik vraag me af wat ik zou doen... |
|
En er was bloed, veel bloed... Schijnt best ni leuk te zijn geweest, ze leefde eerst nog een tijdje. Erg allemaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
672 doden ergens in afrika allemaal aan nekkramp (ok, ok geteld van januarie dit jaar, maar toch) |
|
quote: Mooi rond getal vind je niet? Zouden ze het er om doen? "Shit..248 is niet een mooi getal voor in het nieuws..nog twee dan maar?" Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: huh? I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |