|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dave Williams, zanger van Drowning Pool is gisteren door de andere bandleden dood aangetroffen in zijn bunk.. Doodsoorzaak tot hiertoe onbekend.. Damn.. Dertig jaar oud.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
PALERMO (DPA) - Een 63-jarige Italiaan is in het Siciliaanse Palermo om het leven gekomen toen hij in zijn eigen graf viel. Dat melden lokale kranten dinsdag. Het gepensioneerde slachtoffer inspecteerde zijn in aanbouw zijnde familiegraf toen hij van de trap viel. De onfortuinlijke man kwam met zijn hoofd op een blok marmer terecht en was op slag dood. Op het moment van het ongeval was niemand op het kerkhof aanwezig. Het duurde uren voordat de man werd gevonden. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Roken is DODELIJK BRIELLE (ANP) - Een 82-jarige man uit Brielle is dinsdag overleden, nadat zijn kleding vlam had gevat toen hij een sigaar wilde opsteken. Het slachtoffer trachtte nog zijn kleding te doven, maar dat lukte niet meer. Hij bezweek in zijn woning aan zijn verwondingen. Dat maakte de politie woensdag bekend. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Haha. Scheelt een hele hoop kist-kosten zo. |
|
Zus van mijn buurman heeft zichzelf opgehangen, na vele malen proberen is het dan toch gelukt... |
|
quote: |
|
Rene Steegmans |
|
Gebiedende wijs, dus : "meld hier de doden" Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: MeldT: het gaat hier om meervoudige gebiedende wijs. De Nederlandse taal kunnen we intussen ook wel bij de doden neerschrijven; niet zozeer hierom, want dit is academisch, maar vanwege de grove verminkingen die je hier langs ziet komen. |
|
quote: Ik ga ervan uit dat elk individu afzonderlijk wordt aangesproken, dus pleit ik toch voor: "meld hier de doden" [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 27-10-2002 13:44] Tum podem extulit horridulum... |
|
3 doden door het weer |
|
zeg maar gerust 5. Er zijn ook nog een paar surfers gesneuveld op ik geloof de oosterschelde. Winter is coming |
|
en een op een pier ik bedoel hoe kan je zo stom zijn om met die wind een pier op te gaan |
|
quote: Verbastering... de taal ontwikkelt zich. (motivatie voor deze post: om al mijn grammatica fouten goed te praten) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
|
Fokker 50 gecrashed in Luxenburg, 22 dood. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: WA??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:!!!!!! --> -Nationale rouwdag -Mediahype -Stille Tocht |
|
Hierbij meld ik jullie het droeve overlijden van de gelukssmurf... |
|
quote: Waarom??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Er was n gevecht op leven en dood met apathische smurf, en gelukssmurf heeft helaas het onderspit gedolven... |
|
quote: Neen, Beli kwaad, wrak allang verwijdert, weer geen nieuwe stukken in mijn collectie, damn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:yeah dronken bitch |
|
Huh? Wat is dat met u zeg? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |