![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oei dat is echt klote man gecondoleerd ![]() ![]() ![]() |
|
Brrr, dat hoor ik ook net, die moeder schijnt haar kids te hebben vermoord, en is daarna zelf voor de trein gesprongen. Walgelijk....Net als dat verhaal in Amerika een week terug, waar bij een moeder haar 3 kids onthoofd vond in d'r woning. Behoorlijk luguber allemaal. Je vraagt je zo echt af waar het heen gaat met deze pokke wereld ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, ik pakte dat eerste ook even snel per ongeluk mee op tv. Jammer. Vooral hoe sbs6 het weer in beeld bracht, met de foto's van die kindjes. Minder. Oud Vuil. ![]() |
|
Waar het heen gaat? Dit is er altijd geweest. In het jaar 1 a 2 na Christus kwamen er ook van dit soort incidenten voor. Bijvoorbeeld een timmerman met een alcohol probleem, die zijn hele familie afslachtte. F*ck hippies ![]() |
|
+ kinderen die vermoord werden door romeinen(discovery) + offers aan goden door azteken + heksen en ketter jachten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
'Harry Potter gaat dood in laatste boek' Als we Daniël Radcliffe moeten geloven zou Harry Potter, de tovenaarsleerling uit de boeken van J.K. Rowling, wel eens nooit volwassen kunnen worden. De 14-jarige acteur, die Harry speelt in de verfilmingen van de immens populaire boekenreeks, heeft gisteren op een persconferentie laten weten dat hij het nare voorgevoel heeft dat het hoofdpersonage in het laatste boek uit de serie komt te overlijden. “Wat ik nu ga zeggen zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik heb altijd vermoed dat hij zal sterven”, aldus Radcliffe bij een promotie van zijn nieuwste film 'Harry Potter en de Gevangene van Azkaban’. De acteur wees op het feit dat in ieder nieuw boek meer verbanden worden onthuld tussen Potter en zijn aartsvijand Heer Voldemort. “Harry en Voldemort hebben dezelfde kern in zich, dat gaan we in de vierde film zien. Voldemort gaat alleen dood als Harry sterft.” Rowling, de schrijfster van de Harry Potter reeks, had ook al eens laten doorschemeren dat Harry wel eens vroegtijdig zou kunnen overlijden. Op de vraag of ze ooit boeken zou schrijven over de volwassen Harry antwoordde ze: “Je zult moeten afwachten of hij überhaupt blijft leven en volwassen wordt." damn weer nieuwe verkiezingen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Een motorrijder hier uit de buurt vond het slim om tegen een busje te rijden; dat busje vond van niet ![]() |
|
quote: ja die treinen van toen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-05-2004 23:13] ![]() |
|
quote: Toen was er nog geen kabeltv en kreeg je het niet elke dag voor je kiezen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Nee, toen ging je gezellig met het hele gezin naar het stadion om te kijken hoe 20% van de gevechten met de dood als gevolg afliepen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ach, amusement kent geen tijd. Wacht maar af, dat komt wel terug, maar dan op TV. Kwestie van afwachten. Decadentie enzo. En daaag beschaving. Niet de eerste keer. Oud Vuil. ![]() |
|
Mijn moeder, 02-06-'04 om 20.30 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: kut ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
Sterkte Vode ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
quote: ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() tsjah... sterkte ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Thanks allemaal. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Gecondoleerd, Vode... ![]() ![]() |
|
Jeps, hetzelfde van mij... ![]() ![]() |
|
quote: Damn.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Sterkte Cheryl ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Minder. Gecondoleerd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |