|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ook, maar dan vooral het werk als "Flag of hate" en "Extreme aggression" ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
'k ken weinig van Kreator, maar wat ik ervan gehoord heb klinkt best lekker.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik heb 'Pleasure To Kill' van ze (de re-release, met de Flag of Hate mini erbij). Het is lekker beukende duitse speed/thrash metal maar je moet geen problemen hebben met een duits accent, een matige geluidskwaliteit of foutjes... Verder is het gewoon fuckin' METAL... |
|
Ik vind ze wel goed 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Ik heb de lp 'Pleasure to kill' Voor de rest ben ik nooit echt geinteresseerd geweest. Beetje over het hoofd gezien omdat er zoveel andere -betere- thrash uitkwam! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kreator Ook de nieuwe Thrasht er weer lekker op los. Optreden is alleen niet in de buurt |
|
Tuurlijk, welke thrash liefhebber kent de 3 grootheden uit Duitsland (Sodom, Destruction, Kreator) nu niet...verplichte kost! http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Overigens vind ik ze wat ondergewaardeerd. Ik geef toe dat Slayer over het algemeen beter is, maar als Kreator Amerikaans was geweest hadden ze veel meer waardering gekregen. Slayer speelt sinds het begin al valse solo's, ik weet dat dit kenmerkend voor Slayer is (en een beetje voor Thrash in het algemeen- maar kan mij als gitarist niet voorstellen dat zij in al die jaren nooit eens (behalve misschien Jeff) hebben willen bewijzen dat ze ook in het goede schema solo's kunnen knallen. Kreator doet dit wel. RESPECT !!! |
|
ik heb ''coma of souls'' van kreator, vind et wel goeie muziek http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:'k heb ze (helaas) maar 1 keer live gezien , dat was 3jaar geleden tyfud wat een vuurwerk was dat zeg [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 14-11-2001 11:03] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb ze ook slechts 2 maal gezien. Eén keer D.O.A. en 1 keer met Rotting Christ en Moonspell. Oh shit..... Dat witte podium was geloof ik niet met Moonspell (????). Dus misschien 3 keer. Eén keer met Tommi Vertelli (ex-Coroner), super gitarist, maar hij Thrasht niet meer (laatste Coroner, Outcast tour en Endorama). |
|
16 december weer he... |
|
Bweh. Ik heb ze toen gemist op dynamo! |
|
kreator is gewoon super. vooral hun oudere werk is gewoon geschiedenis! ik heb ze een keer live gezien in noorderlight toen ze toerden om "extreme agression" te promoten en dat concert was echt zeer goed! ik zou best graag naar de destruction/kreator/sodom tour willen maar ze treden dacht ik maar een maal op in Nederland(harderberg of zoiets) en dat is ver weg van mij woonplaats . |
|
Huh, wanneer is dat dan? Ik zal zo ff de Aardschok checken. |
|
Sorry, mijn fout het moet zijn: 28 december de kade in Zaandam. (maar nog steeds te ver weg voor mij) |
|
Dan gaat het feest voor mij dus ook niet door. |
|
hun zijn best wel goed vind ik vooral Outcast die is gewoon vet |
|
quote: sluit ik me geheel bij aan. De nummers endorma en chosen few zijn mijn favorieten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb niet veel van kreator maar het schopt wel kont hahaaaa, en die mogen we in tilburg ook gaan aanschouwen. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik had ergens ooit een Tape van Kreator, Out of the dark (live) Was erg goed... Ik vind ze naar aanleiding daarvan wel tof, maar Endorama vind ik minder.. Dit slaat nergens op. |
|
Hoewel... Misschien vindt ik dat eigenlijk ook wel tof... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Tilburg......Daar wou ik ook heen. Ik hoorde vandaag van iemand die mee zou gaan dat Tilburg NIET door gaat |
|
Kreator HEERSCHT! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Dat meen je niet he, je bedoelt niet x-mass fest he ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |