IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 25-11-2008 6:25 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Nieuwe plaat is gelekt. Klinkt lekker thrashy tot dusver (3de nr).


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2008 9:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

WWWWIIIIIIIIIIIIII! Wat een gave plaat!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-11-2008 9:30 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

hopelijk met zonder al te belerende teksten...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2008 9:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ja, want dat zou dan wel meteen een kutplaat zijn. Wat kan mij het schelen waar de teksten over gaan. Het is fokking thrash!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-11-2008 10:20 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

nee aap, dat bedoel ik niet, en ik vertrouw erop dat t gewoon muzikaal een prima plaat wordt maar ik vond dat suicide terroist en all of the same blood gewoon een beetje zeurderig overkomen, vooral omdat dat in de pers weer zo breed uitgemeten terug moet komen...




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-11-2008 10:23 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2008 6:25 schreef VM Saldiac het volgende:
Nieuwe plaat is gelekt. Klinkt lekker thrashy tot dusver (3de nr).

Effe zoeken dan, ben wel benieuwd.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2008 10:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2008 10:20 schreef Snark het volgende:
nee aap, dat bedoel ik niet, en ik vertrouw erop dat t gewoon muzikaal een prima plaat wordt maar ik vond dat suicide terroist en all of the same blood gewoon een beetje zeurderig overkomen, vooral omdat dat in de pers weer zo breed uitgemeten terug moet komen...




Oe oe oe! Ik vind jouw ook zeurderig, mzar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van je unieke stijl van kolder.
Kreator heeft trouwens altijd al redelijk belerende teksten gehad en Mille heeft zijn idealen nooit onder stoelen of banken gestopt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-11-2008 10:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Volgensmij klopt er iets niet helemaal aan die versie die ik gedownload heb, ieder nummer herhaald zich een aantal keer.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-11-2008 10:39]


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-11-2008 10:56 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2008 10:31 schreef Count Usher het volgende:
Oe oe oe! Ik vind jouw ook zeurderig, mzar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van je unieke stijl van kolder.
Kreator heeft trouwens altijd al redelijk belerende teksten gehad en Mille heeft zijn idealen nooit onder stoelen of banken gestopt.



haha top!

misschien dat Kreator daarom al meer dan 20 jaar m'n favoriete band is


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-11-2008 11:20 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-12-2008 23:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zojuist in de auto een aantal nummers beluisterd, en deze vallen me tot nu toe zeker niet tegen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2008 6:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Olé, 't is weer op en top Kreator. Ze tonen alweer een plaat of drie exact hetzelfde truukje. Die nieuwe is wat mij betreft dan ook inwisselbaar met de vorige of die daarvoor. Verre van slecht, maar het schopt nou ook niet bepaald kont.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2008 11:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind hem helemaal niet zo inwisselbaar met de vorige twee. Ik vind hem juist weer een stuk agressiever en sneller. Het nieuwe album doet mij weer een beetje denken aan Coma of souls. Vooral door de sterke balans tussen agressie en melodie.

Dit is de plaat die Kreator, sinds 1995, weer eens bij mij onder de aandacht brengt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2008 12:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die paar platen daarvoor zijn echt niet verkeerd hoor


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-12-2008 12:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat klopt ook wel. Maar daar miste ik toch een beetje de snelheid en agressie die ik zo waardeer in Kreator.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2008 19:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2008 12:02 schreef Mutilator het volgende:
Die paar platen daarvoor zijn echt niet verkeerd hoor


Juist, maar de nieuwste is toch wel de beste van de drie.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-12-2008 16:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Inderdaad. Lang geleden dat ik zo lekker heb kunnen headbangen. Het mag dan allemaal wel niet super origineel meer zijn maar Hordes of chaos ragt gewoon heerlijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 23-12-2008 16:17 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht


Goede plaat, heel wat beter dan EoG



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-12-2008 23:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nooit wat aan gevonden, hoewel die oude zooi zeker wel hun gave nummertjes hebben, als ik het hoor in baroeg ofzo kan ik me der zeker wel mee vermaken, alleen stoor ik me altijd weer zodanig aan Mille's zwaar linkse politieke gebral dat ik er dan galbulten op me reet van krijg. Met als enorme afzeikert natuurlijk dat enorme blerende all of the same blood. GATVERDAMME.


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-12-2008 0:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je kunt inderdaad beter alle negers doodwensen. Dat is veel leuker.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-12-2008 9:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2008 23:32 schreef mental het volgende:
Nooit wat aan gevonden, hoewel die oude zooi zeker wel hun gave nummertjes hebben, als ik het hoor in baroeg ofzo kan ik me der zeker wel mee vermaken, alleen stoor ik me altijd weer zodanig aan Mille's zwaar linkse politieke gebral dat ik er dan galbulten op me reet van krijg. Met als enorme afzeikert natuurlijk dat enorme blerende all of the same blood. GATVERDAMME.


Dus als het geen racisme is, moet het wel zwaar links zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-12-2008 9:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lol

check es je mail dude


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 18:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 9:02 schreef Count Usher het volgende:
Dus als het geen racisme is, moet het wel zwaar links zijn.
Als je niks te zeggen hebt, doe dan wat zinnigs met je rechterhand en ga der op zitten, je komt over of je het nodig hebt....

@ XnegativeX : eikel.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-12-2008 18:21]


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-12-2008 18:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 18:19 schreef mental het volgende:
Als je niks te zeggen hebt, doe dan wat zinnigs met je rechterhand en ga der op zitten, je komt over of je het nodig hebt....

@ XnegativeX : eikel.


*proest*


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 18:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 18:31 schreef Lionheart het volgende:
*proest*
en wat moet jij nou weer, kreator fanboy?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen