|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb tragic serenades en emperor's return op pic.lp. zijn er dan nog meer? Oud Vuil. |
|
Ik heb vorige week voor 4,50 euro op de gok Renewal gekocht... damn dat valt vies tegen (zelfs voor die prijs). Ik vind het maar een saai album . Pleasure to kill staat daar zo ongelofelijk ver boven |
|
Haha, Renewal ja, dat is een toonaangevend album van de kut-periode van Kreator. Endless Pain en Pleasure to Kill rossen het hardst. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: en niet te vergeten Coma of Souls wuust robuust |
|
Nummers als renewal en europe after the rain( ) staan live anders als een huis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Renewal stata inderdaad erg strak op Live Kreation (heb ze nog nooit live aan het werk gezien). Vind het soieso het leukste nummer van de cd |
|
Ik vind de nummers op Extreem Agression im sommige gevallen beter dan op bv. pleasure te kill, toch vind ik door de productie die plaat beter. maarja, het heerscht allemaal gewoon tot en met coma of souls [Dit bericht is gewijzigd door Nimmer nuchter op 08-01-2004 15:31] |
|
Ahh kheb live kreator nu binnen. Fucking heersch. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: NU pas |
|
quote: jupe die overheerscht de destruction en sodom dvd nu al Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind adt absoluut niet! vind het concert heel gemaakt en spuur studiowerk! kijk maar eens naar de bonus opnamen van WFF die ECHT live zijn en luister eens naar het verschil! Er is ontzettend aan gesleuteld...het bonus deel is nog het leukste en de packaging is ook super absoluut! |
|
quote:Ja ik kwam em voor 16 euro tegen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja als live opname is het zeker minder, ik kan me niet voorstellen dat ze tijdens een show zon goed geluid hadden als op de dvd. Maargoed het blijft een heerschend schijfje, maakt niet uit hoe lang ze hebben lopen mixen. Nu is het wachten op de destruction en de sodom dvd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kreator heeft vaak een vet live geluid hoor..maar alle lagen gitaar die ik op de DVD hoor zijn niet allemaal live....zelfde geld voor de zang..de solo's etc... verdre is het zeker ene goede DVD hoor...alleen de setlist zitten nog veel te veel zaadnummers in, van de mindere jaren 90 releases van Kreator... Maar al die clips etc zoijn echt super vermakelijk en ze hebben duidelijk kosten noch moeite gespaard voor die DVd het ziet er allemaal erg verzorgd uit. Maar SPV stopt ook veel geld in Kreator, geloof maar niet dat SODOM eenzelfde bdget ter beschikking staat en Destruction al helemaal niet! |
|
Destruction heeft een ander label dus misschien dat hun wel meer geld krijgen, maar ik denk het niet. Hoe dan ook heerscht de live kreator versie van pleasure to kill stukken beter dan de cd versie, die cd versie heeft wel zon kut geluid. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nuclear Blast heeft veel te veel bands die een hogere prioriteit hebben dan DESTRUCTION (denk aan MANOWAR, ANTHRAX, DIMMU BORGIR, HAMMERFALL) dus dat zal wel niet! SPV is effe minder nu ze Judas Priest niet meer hebben, je hebt nog MOTORHEAD en SAXON op dat label maar denk dat KREATOR en SODOM een behoorlijke vis zijn voor dat label! Zowel SODOM als KREATOR verkopen toch nog meer dan 100.000 stuks van een nieuw album! |
|
Shit, zit net een tijdje Endorama te luisteren, maar ik moet zeggen dat het me veel minder tegenvalt dan eerst! |
|
tis ook geen slechte cd alleen is het geen kreator cd zou eerder een goede moonspell cd zijn / of een andere band in die stijl Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waar bljft godverdomme het nieuwe album . Ik heb Live Kreation geloof ik iets teveel gedraait de laatste maanden... NEED NEW MATERIAL! |
|
quote:Mja, zang kan me niet echt boeien op die plaat, ik bekijk het nu gewoon als een heel andere band, dan is het goed te doen! |
|
quote: koop eerst al hun oude shit maar eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kopen? Ik heb vrijwel alle cd's van hun OF orgineel OF op mp3 (dat laatste vooral moet ik toegeven). Kreator heerscht |
|
KOOP! |
|
hehe kopen doet me al jaren de das om http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |