|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
*zeik *zeik ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat een gezeik. Wederom ein pfantaschtischen platte. En verder geen gelul meer . |
|
Ik kan echt niet meer wachten, laat maar komen! |
|
Voor € 13,- stuur ik hem je op... |
|
Ik wacht liever op een orgineel |
|
En waarom zou ik geen origineel hebben? Nou, nou.. |
|
gewoon bestellen alvast , heb je hem wel een paar dagen eerder in huis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: alleen homo's verkopen promo's |
|
Wat nog niet wil zeggen dat ik je het origineel opstuur Maar ook deze promo is origineel Met homo's heb geen ervaring maar jij blijkbaar wel maar dat maakt mij niet uit. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dus je wil een gefikt cd'je verpatsen voor 13.99 pleuro? Dan be je nog lager dan een homo. Dan begeef je je in de Jenje/Chelman sector van ZM |
|
quote: Met het woordje liever geef je aan dat je met iets anders ook tevreden bent. Het zijn je eigen woorden maar om mij dan gelijk met Jenje te vergelijken gaat alle proporties te buiten. Mijn wraak derhalve zal zijn dat ik je nu niets meer opstuur. |
|
Mn wereld stort in. En ik ben je een excuses verschuldigd. Vergeleken worden met Jenje wens ik namelijk mijn ergste vijand nieteens toe. en nu: np: Kreator - Coma of souls |
|
Zeg het dan : excuus Je hebt wel toch wel (spier)ballen? |
|
Hey ik scheld je nogsteeds uit voor Chelman menneke. Excuses mn reet (of jouw gezicht, ik zie het verschil toch niet) |
|
Ik ken chelman niet dus daar kan je me niet mee om de oren slaan en je zei zelf dat je mij een excuus geldig bent. Nou niet boos worden omdat ik aanmerkingen had op je spierballen (kuch). Niet schelden met homo hoor want daar ben ik gevoelig voor. |
|
homo sapiens? |
|
Eerst excuus anders ga ik een biertje drinken en praat ik vandaag niet meer met je. MMmmm je krijgt dan geestelijke klachten en dan kan ik niets meer voor je betekenen. Ergo : excuus! Op mijn kont zit niet zoveel haar als op jou hoofd, dus ik zie wel degelijk een verschil . |
|
je hebt mn excuses voor 'jenje' al lang gehad flapdrol. Snel terug naar mama om te vertellen dat je eindelijk iemand zo ver hebt gekregen. |
|
Ik ga bierdrinken , je meotr het ook zelf maar weten. |
|
ik meot zelf weten wat ik zelf meot weten ja! Drink ze |
|
Damn die nieuwe plaat heerscht de pannen van het dak! [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 31-12-2004 14:17] |
|
Net gedowned, straks maar eens beluisteren. Oud Vuil. |
|
quote: AAAAAAAAAAaaahhhhhhh.... Hehe. Zo op het eerste oor een lekkere plaat. Oud Vuil. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |