|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
nog 2 dagen en daar weer flink thrashen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Auw, net terug van een zalig avondje Kreator. Wat een setlist! goed geluid en volle bak in 013. Hatesfeer was een eentonige beroerde kloon. Gelukkig waren en interessante platenbakken door te kijken. Ectomorph was een geinige enthousiaste Soulfly/Machine Head immitatie uit Hongarije. Dark Tranquility was heerschend! Hoewel mijn voorkeur toch uitgaat naar het oudere werk (Punish My Heaven heerste alles omver), reageerde het publiek over het algemeen meer op hun 'volwassenere & melodieuze' werk. Kreator, ja, de 4e keer dat ik ze zie. En gewoon het beste optreden dat ik van ze heb gezien sinds Coma of Souls! zowat 1 uur en 3 kwartieren old school thrash! |
|
Gvd wat een bruut optreden. Wat een show, en wat een geweldige frontman is die Mille toch. |
|
Onlangs Terrible Certainty weer herontdekt, echt een briljant werkje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: cliché of niet, kijk ende huiver. Show uit 1986. http://video.google.com/videoplay?docid=2011127110297803353&q=kreator |
|
Vandaag weer Enemy Of God geluisterd. Fuck, wat hebben die een geniale solo gitarist man En toch blijft Pleasure To Kill m'n favo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Pleasure to Kill is gewoon monumentaal. Sonische smerigheid en dat in 1987. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-06-2006 18:12] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja, bij mij staat pleasure ook op nr. 1, pas weer eens in de cd-bak in de auto gedaan. Niet zo slim, want ik ga er erg hard van rijden, hehehe. Tijdloze thrashplaat. |
|
Ik vind het debuut ook heel goed trouwens. maar "pleasure to kill" is natuurlijk "je-van-het". "under the guillotine" |
|
jah ik w8 nog steeds op Kreator in Nederland..zijn ze bezig met een nieuw album ofzo?... |
|
Die Flag Of Hate is ook gaaf man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: die ep bedoel je??? |
|
Die ep heerscht ook de duitse pannen van het dak, ja. |
|
Was dat met Awakening of the Gods enzo? Heerschnummer! Command of the Blade! Under the Guillotine! Ripping Corpse! Kreator heerscht, godverdegodgloeiendegodverdomme! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ja, die EP ja. ga straks gelijk weer eens kreator draaien. is veels te lang geleden. |
|
Iemand al bekend met de clip van Enemy Of God? http://www.billboard.com/bbcom/video/index.jsp Wel even opzoeken in de lijst. Jammer alleen dat 'ie zo ingekort is ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heb je die show uit '86 al bekeken? Heerschend! |
|
quote: Ik volg jouw voorbeeld ook als Neepolm Deaf is afgelopen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heb Kreator op Wacken 200... ehh 5 ? gezien. Dat was best machtig. Jammer van het kutweer toen, anders had ik (en vele anderen uiteraard ) er nog meer van kunnen genieten. (ging wel op tijd pleite voor een andere band, maar dat even terzijde. ) Bruce Banner |
|
quote: nee.. dat geloof ik best. heb Kreator zelf maar een keer (deels) live gezien in noorderligt in tilburg. dat was trijdens de "extreme agression" tour (ook een zeer vette cd overigens). wat ik trouwens ook best cool vind op de oude titels is dat opeens de drummer ("ventor" ) soms een nummer zong. |
|
Inderdaad. Was het niet Ventor die bij een motorongeluk om het leven is gekomen, trouwens? Of toch Tritze? Ik dacht in ieder geval Ventor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Met een über-accent Gaaf man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ventor drumt nog steeds, dus ik denk die andere ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |