|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ventor dood? Dat zal toch wel niet? |
|
Van Violent Revolution vind ik Replica's Of Life een geniaal nummer Julie? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nog een maandje wachten. Ik ken de nieuwere kreator niet zo goed. |
|
Ik ben het contact met de band verloren na Terrible Certainty, dus ik zou het niet weten. Extreme Agressions toendertijd nog wel op teep gehad, maar die kon me al niet meer boeien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dan vermoed ik dat de latere cd's je in het geheel niet meer boeien. Enkelen zijn zelfs ongelooflijk slecht,ken de titles effe niet,maar de stijl is volledig anders. Met de laatste cd zijn ze weer op het rechte pad maar het is toch een stuk gelikter in vergelijking met het oudere werk. |
|
Ik handhaaf liever het beeld dat ik altijd van Kreator had, nieuw werk zal dat alleen maar nadelig beïnvloeden dus waag ik me daar niet aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja, die laatste had ik een tijdje terug gedownend na alle positieve reakties. Zeker geen slechte plaat, maar gewoon niet zo agressief. |
|
Gister Live Kreation DVD gekocht ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Nu al? |
|
Ik had hem al een jaar in huis; maar dan gebrand van een maat. Maar orgineel vind ik alles mooier dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Renewal, Outcast, Endorama en Cause for Conflict zijn te verwaarlozen, echter vanaf hun comeback Violent Revolution is het weer interessant. Extreme aggression is trouwens de definitieve doorbraak, alleen nog altijd met de verkeerde hoes in de handel, de eerste haalde de releasedate niet van mei 1989. |
|
Exclusieve special over de laatste show van Kreator op: www.reflectionsofdarkness.com Met foto's die ook voor dvd gebruikt worden! "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
KREATOR IN NORWAY 26.04.2008 Haugesund - Karmøygeddon Metal festival KREATOR IN SWITZERLAND: 03.05.2008 "Transilvania" (Erstfeld): Hardstyle Evolution Festival KREATOR IN FINLAND: 27.-29.06.2008,Tuska, Kaisaniemi, Helsinki KREATOR IN GERMANY 31.07. - 02.08.2008 - Wacken Open Air KREATOR IN SPAIN: 22.08.2008: Leyendas del Rock Festival in Puerto de Mazarro Nog steeds geen Nederland/België [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-03-2008 12:05] |
|
Pleasure to kill, mijn favoriet! Heeft nog niets aan power ingeboet. |
|
quote: outcast en endorama vind ik dan weer erg lekkere platen, op renewal staan ook best goeie nummers, cause for conflict is in mijn ogen amper een kreator plaat te noemen/klinkt nergens naar... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Idd, waar velen zweren bij Slayer's Reign in Blood als de thrash plaat, heb ik dat bij Kreator's Pleasure to Kill. |
|
Totdat ze dat nummer tegenwoordig live spelen. De tering, wat viel kreator me tegen toen ze met frost speelden. En ik weet het zeker, ik was de bob toen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Drummer Frost bedoel je nou? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nee... My mistake, frost is in mijn wereld de "afkorting" voor celtic frost... Was een jaar terug, in de 013. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wou al zeggen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Enemy of god hier weer eens opgezet: is zeer goed te pruimen imo The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben benieuwd naar die nieuwe plaat. Deze verschijnt in januari als ik me niet vergis. *Zet Pleasure to kill op* |
|
quote: ik stond naast je en je had t volgens mij prima naar je zin.... |
|
Stalker! :p, hehe. Ik kan me niet eens herinneren je daar gezien te hebben?!?! Ja, ik begon te bangen toen ze dat nummer in hadden gezet. Ik was een paar seconden bezig en ik was de maat al kwijt. Daarna heb ik het nummer afgekeken. Zonder te bangen. Vol ongeloof. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-10-2008 17:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |