|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je de nieuwe Nasty savage gehoord? Een van de weinige reunies die wel een cd heeft opgeleverd die de vergelijking met het ouder materiaal kan doorstaan. |
|
ja, dat is idd een lekkere cd Eli Baltuti Ima''Idu Mituti |
|
Kheb Enemy Of God net binnen, is geen steek anders dan violent revolution. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HOE KOM JE ERAAN!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hij heeft een promo gekocht. |
|
quote:Ik zit in de redactie van zwaremetalen, weet je nog.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: HOMO ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mille verklaart het begrip 'rock' op de duitse Kinderkanal: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, die tweede foto is geniaal. Lijkt me een leuke uitzending trouwens. |
|
Hehe, hij heeft op die tweede foto een blik in z'n ogen alsof ie al die kutkinderen wel kan vermoorden. spelfout weggehaald... |
|
quote: Lekkere plaat dus!! Of is 't een echte herhaling? Als ze dezelfde stijl doorgezet hebben kan ik er niet om rouwen, Violent Revolution vind ik een lekker schijfje.. En geniale foto's! Heersch! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik zal nooit meer iets downloaden van Kreator meneer Mille. (maar ik ben godverdikkeme wel erg benieuwd naar hun aanstaande cd) Heb jij dat gezien Chelman? Zoja, hoe ging dat programma? Speelde hij live riffs van "Under the guillotine" of zo? (Plus zang??) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-11-2004 16:20] |
|
als het binnenkort nog eens herhaald wordt, kan ik het wel ff tapen ofzo... zoek het maar op www.kika.de (ja ik ga niet alles voor jullie doen ) en mail het maar. Bruce Banner |
|
Ik heb die laatste cd even gedownload en hij klinkt goed. Ik vind het hem beter dan Violent Revolution, zeker wel... Vooral het nummer 'Murder Fantasies' is gaaf! |
|
quote: Dat is toch dat nummer met die man van Arch Enemy? .. |
|
Stimmt ja |
|
wereldplaat ! heerlijke agressieve thrash ( Enemy of God , World Anarchy etc) afgewisseld door wat meer melodieuse nummers ( Dying Race Apocolypse, voices of the dead,one evil comes [a million follow]. vind het zelf gewoon de perfecte mix tussen kreator in de jaren 80&90 ( Renewal,Cause For Conflict ed.) productie is gewoon weer om van te smullen,. dit is THRASH anno 2004 (voor mij ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: 2005 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, die foto's zijn briljant! Ouwe 80's Thrasher tussen al die koters en zo'n hippe 'kids' presentator! Enemy Of God wordt zo te horen een verplichte aanschaf zodra hij eenmaal in de schappen ligt. Hopelijk weer ouderwets rossen! Jullie zijn allemaal negers! |
|
De nieuwe cd heerscht!!!!!!!!!!!!! Zo, dat wou ik ff kwijt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
heb zin om ze in februari te gaan zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Van een ander forum: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-11-2004 19:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Renewal,Cause For Conflict ed. !!!! laat dat e.d. dan alsjeblieft weg, die twee platen staan behoorlijk los van de rest van de kreator discografie... en we weten allemaal dat kreator niet zo als die platen hoort te klinken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: *zucht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |