|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Problemen in het wagenpark? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:moet ik dat echt uitleggen ? of lees jij geen lyrics van je favoriete bands ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:hehe, hou het maar op een kut kerststemming. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, ik heb dat ook allemaal nooit gelezen. Ben ik dan een van de weinige die idd geen teksten leest? Zo raar is dat toch niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:hou het maar op een kut kerststemming Fuck the world and fuck you |
|
quote: Teksten interesseren mij ook nooit echt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tijdens concerten uit Mille zich soms met behoorlijke aggressie wel eens tussen de nummers door over de wereldleiders, met name Bush. Dit deed hij nog in Tilburg februari 2005. Hij heeft inderdaad een antikapitalistische houding en een hekel aan de hebben en houden metaliteit van de rechtse politieke hoek. Daarbij heeft hij een vriendin uit het voormalig Yugoslavie wat zijn mening waarschijnlijk ook heeft beinvloedt. |
|
Zo die nieuwe plaat is weer geniaal. Heb 'm nu voor de eerste keer eens goed beluisterd en deze bevalt me zeer goed. Volgende week in de 013 Hordes of Chaos maar kopen dan. |
|
quote:Dat dacht ik met Enemy Of God ook te doen tijdens de betreffende tour maar mooi niet dus.. |
|
quote: Hmm, dan mogen ze het van mij ook geen Hordes of Chaos tour noemen als ze deze niet bij zich hebben voor de verkoop |
|
Zeg het ze Pim! Zeg het ze! |
|
quote: Ik zal het Mille eens recht voor zijn raap smijten, de arschlog |
|
quote: Helemaal met jou eens! Deze plaat schopt inderdaad behoorlijk om zich heen. Gisterenavond even 10 km wezen hardlopen, vooral nr. 4 "Amok Run" deed het erg goed bij mij Dit is echt weer een heerlijk ouderwetse beukplaat. Zal mij benieuwen hoe het optreden van volgende week vrijdag in de 013 gaat zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: +1 Links en Kreator heb ik ook nog nooit naast elkaar genoemd zien worden. En een interview lees ik af en toe toch wel. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vind de nieuwe Kreator niet zo. Klinkt allemaal wel aardig en bombastisch, maar het gaat het ene oor in en het andere oor weer uit. Verder hou ik toch meer van Mille's stem ten tijden van Pleasure to Kill. |
|
quote: Ik kan me daar uiteraard iets bij voorstellen, was allemaal een beetje rauwer stemgeluid dan nu. Ik vraag me af of Mille nog steeds op die manier zijn stem kan gebruiken... Desalniettemin, kan ik zelf prima leven met de muzikale kwaliteiten van Kreator anno 2009. an evil incarnation of DEATH! |
|
Nieuwe Kreator kickt ass! Volgende week weer ff live gaan aanschouwen, jammer van die bagger voorprogammas maar ja. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Helemaal mee eens... |
|
In de VS touren ze met Exodus en Warbringer....en wat krijgen wij.... |
|
Ach shit happens...is al tof dat Kreator NL aandoet. Is er altijd nog even tijd om te -en. |
|
quote: +1! |
|
aanwezig toen ze afgelopen jaar op wacken waren stond k in de lichttoren, recht boven de enorme circle pit..dat was zoooo vet!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Exodus mag mooi thuis blijven. Laat ze dan maar touren met Death Angel, veel gaver! |
|
weet iemand wat er op de bonus dvd staat? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |