IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Kreator Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-12-2008 19:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wat is er dan zo 'zwaar links' aan Kreator?

Verder ben ik wel benieuwd naar de nieuwe.
Enemy of God vond ik wel aardig, maar Coma of Souls blijft me favoriet.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-12-2008 19:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 18:19 schreef mental het volgende:
Als je niks te zeggen hebt, doe dan wat zinnigs met je rechterhand en ga der op zitten, je komt over of je het nodig hebt....

@ XnegativeX : eikel.


Problemen in het wagenpark?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 19:09 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat is er dan zo 'zwaar links' aan Kreator?

Verder ben ik wel benieuwd naar de nieuwe.
Enemy of God vond ik wel aardig, maar Coma of Souls blijft me favoriet.
moet ik dat echt uitleggen ? of lees jij geen lyrics van je favoriete bands ?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 19:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 19:10 schreef Count Usher het volgende:
Problemen in het wagenpark?
hehe, hou het maar op een kut kerststemming.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2008 19:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 december 2008 19:13 schreef mental het volgende:
moet ik dat echt uitleggen ? of lees jij geen lyrics van je favoriete bands ?


Hehehe, ik heb dat ook allemaal nooit gelezen.

Ben ik dan een van de weinige die idd geen teksten leest? Zo raar is dat toch niet?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2008 19:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 19:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, ik heb dat ook allemaal nooit gelezen.

Ben ik dan een van de weinige die idd geen teksten leest? Zo raar is dat toch niet?
hou het maar op een kut kerststemming


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-12-2008 20:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 19:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, ik heb dat ook allemaal nooit gelezen.

Ben ik dan een van de weinige die idd geen teksten leest? Zo raar is dat toch niet?


Teksten interesseren mij ook nooit echt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-12-2008 20:16 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Tijdens concerten uit Mille zich soms met behoorlijke aggressie wel eens tussen de nummers door over de wereldleiders, met name Bush.
Dit deed hij nog in Tilburg februari 2005.
Hij heeft inderdaad een antikapitalistische houding en een hekel aan de hebben en houden metaliteit van de rechtse politieke hoek.
Daarbij heeft hij een vriendin uit het voormalig Yugoslavie wat zijn mening waarschijnlijk ook heeft beinvloedt.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2009 23:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo die nieuwe plaat is weer geniaal. Heb 'm nu voor de eerste keer eens goed beluisterd en deze bevalt me zeer goed. Volgende week in de 013 Hordes of Chaos maar kopen dan.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-01-2009 23:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 januari 2009 23:04 schreef 6sic6 het volgende:
Volgende week in de 013 Hordes of Chaos maar kopen dan.
Dat dacht ik met Enemy Of God ook te doen tijdens de betreffende tour maar mooi niet dus..



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2009 23:48 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2009 23:46 schreef Judge M. het volgende:
Dat dacht ik met Enemy Of God ook te doen tijdens de betreffende tour maar mooi niet dus..

Hmm, dan mogen ze het van mij ook geen Hordes of Chaos tour noemen als ze deze niet bij zich hebben voor de verkoop


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-01-2009 23:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zeg het ze Pim! Zeg het ze!



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2009 23:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2009 23:55 schreef Judge M. het volgende:
Zeg het ze Pim! Zeg het ze!

Ik zal het Mille eens recht voor zijn raap smijten, de arschlog


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 15-01-2009 9:21 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2009 23:04 schreef 6sic6 het volgende:
Zo die nieuwe plaat is weer geniaal.



Helemaal met jou eens! Deze plaat schopt inderdaad behoorlijk om zich heen.
Gisterenavond even 10 km wezen hardlopen, vooral nr. 4 "Amok Run" deed het erg goed bij mij
Dit is echt weer een heerlijk ouderwetse beukplaat.
Zal mij benieuwen hoe het optreden van volgende week vrijdag in de 013 gaat zijn


an evil incarnation of DEATH!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-01-2009 9:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2008 19:33 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehehe, ik heb dat ook allemaal nooit gelezen.

Ben ik dan een van de weinige die idd geen teksten leest? Zo raar is dat toch niet?


+1

Links en Kreator heb ik ook nog nooit naast elkaar genoemd zien worden.
En een interview lees ik af en toe toch wel.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 15-01-2009 10:05 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe Kreator niet zo. Klinkt allemaal wel aardig en bombastisch, maar het gaat het ene oor in en het andere oor weer uit. Verder hou ik toch meer van Mille's stem ten tijden van Pleasure to Kill.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 15-01-2009 14:50 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2009 10:05 schreef Orklord het volgende:
Ik vind de nieuwe Kreator niet zo. Klinkt allemaal wel aardig en bombastisch, maar het gaat het ene oor in en het andere oor weer uit. Verder hou ik toch meer van Mille's stem ten tijden van Pleasure to Kill.


Ik kan me daar uiteraard iets bij voorstellen, was allemaal een beetje rauwer stemgeluid dan nu.
Ik vraag me af of Mille nog steeds op die manier zijn stem kan gebruiken...
Desalniettemin, kan ik zelf prima leven met de muzikale kwaliteiten van Kreator anno 2009.


an evil incarnation of DEATH!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 17-01-2009 13:55 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Nieuwe Kreator kickt ass! Volgende week weer ff live gaan aanschouwen, jammer van die bagger voorprogammas maar ja.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 17-01-2009 18:44 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

quote:
Op 17 januari 2009 13:55 schreef Ghislain Lambert het volgende:
... jammer van die bagger voorprogammas maar ja.


Helemaal mee eens...



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-01-2009 10:15 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

In de VS touren ze met Exodus en Warbringer....en wat krijgen wij....


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 18-01-2009 11:04 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ach shit happens...is al tof dat Kreator NL aandoet. Is er altijd nog even tijd om te -en.


negert
Usericon van negert
Posted 21-01-2009 12:20 by negert Wijzig reactieProfiel van negertQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 17 januari 2009 13:55 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Nieuwe Kreator kickt ass!

+1!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-01-2009 12:28 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

aanwezig toen ze afgelopen jaar op wacken waren stond k in de lichttoren, recht boven de enorme circle pit..dat was zoooo vet!!!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 21-01-2009 12:45 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2009 10:15 schreef 6sic6 het volgende:
In de VS touren ze met Exodus en Warbringer....en wat krijgen wij....


Exodus mag mooi thuis blijven. Laat ze dan maar touren met Death Angel, veel gaver!


Snark
Usericon van Snark
Posted 29-01-2009 21:35 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

weet iemand wat er op de bonus dvd staat?




Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen