|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb laatst wat van Kreator "gekocht " en vind het verdomd goed klinken. |
|
De nieuwe plaats roooosst de pannen van het dak! |
|
quote: Heb et vannacht ook gezien, incl. grave digger. Speelden o.a. pleasure to kill, people of the lie, renewal, extreme agression, impossible brutality.Was vet, op Mille's stem na soms. wuust robuust |
|
Tja, vrijdag ernaar toe in 013. 'T zal wel niet zo memorabel zijn natuurlijk als tijdens Coma of Souls in 't Noorderligt. maar desalniettemin, ik wil de nrs van Violent Revolution en Enemy of God wel eens live horen! Voor de rest tamelijk schitterende sletlist, nietwaar |
|
vrijdag even flink beuken! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vrijdag heerschen! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ben vrijdag ook aanwezig in de 013! Zit er al weken naar uit te kijken. Misschien waag ik me zelfs even in de pitt! |
|
iemand nog een slaapplaats trouwens voor deze schattige jongeheer? [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 15-02-2005 10:58] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
nog 3 daagjes......ben benieuwd of ze veel nieuw materiaal spelen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nope. Veel oud materiaal juist What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:maar t nieuwe is ook vet~! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Minder als het oude! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:mmmmmmmwh *zet oude op* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Extreme Agression Pleasure to Kill What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:*huppel* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nieuwe is zeker wel vet, maar heeft het toch niet helemaal! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ach ik zal allang blij zijn als ik vrijdag erheen kan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:echt wel! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:*stuiter* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote: Kijk, jij snapt het. ga je ook in 013? We hebben enkele magere Kreator jaren moeten doormaken na '93 maar sinds Violent Rev. kunnen we eindelijk weer thrashen! Het is ook een beetje een metalcliché om over alle bands te roepen 'maar het oude werk is beter'. En voor veel bands geldt dat natuurlijk ook. En ja, natuurlijk hebben de nieuwe platen niet dat jonge-honden sentiment en overenthousiaste hypertempo dat bij vlagen goed uit de bocht vliegt zoals Pleasure & Certainty dat nog hebben. maar wees reëel, Violent & Enemy zijn wel weer oerknallende thrashalbums waarvan menig fan van menig band droomt dat ze nog gemaakt worden. |
|
quote: Absoluut hoor. Maar het oude werk blijft toch net een beetje verfijnder. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik baal nog steeds dat ik er nie heen kan!!!!! had best gezellie geweest....... |
|
quote: Verfijnder? Dat is nou net niet een predikaat wat ik aan oude Kreator zou geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |