|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen topic van gevonden, dus een nieuwe. Want deze geniale duitse turk heeft een nieuw album uitgebracht, Epitaph genaamd. Het is geweldig strak en technische deathmetal met een goede productie. Voorproefje kan je hier vinden: http://shop.relapse.com/store/product.aspx?ProductID=19608 En de officiele website: http://www.necrophagist.de/ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Lykathe ken ik niet, de rest wel. Het is overigens Deeds Of Flesh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lekkere strakke death metal. Deze band gaat het volgens mij helemaal maken. |
|
quote: Haha ok.. sowwy. Kep er alleen maar wat mp3's van |
|
Nauwelijks interesse? Dat is volkomen onterecht kan ik wel zeggen want jezus. Dit is tot nu toe zeker de beste Deathmetal plaat van dit jaar. Wat een strak hoogstaand werk is dit. Deze ga ik zeker aanschaffen wanneer het uit is hier in NL "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ow interesse is er wel, dat ontkende ik toch niet.. Maar kbestel al teveel cd's hehe. Ik luister em wel ff vanaf de PC voorlopig. Ik vind alleen bij die bands de stem te laag/spreekt me net niet aan. Liever een wat aggressievere stem. (Carcass-Heartwork-grunts rule ) Die nieuwe Necrophagist-nummers klinken wel behoorlijk wat melodischer/Malmsteen-iger dan die vorige hey... (totdat idd de zang begint hehe) |
|
quote: Naja het punt is dat de vorige een oneman project was. Hij moest daar de bass, gitaar en grunts verzorgen. Ik denk dat er nu wat meer ruimte is gekomen voor solo's "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Er is wel interesse jongeman, die cd had allang uit moeten komen en wel op 6 augustus. Trouwens ik schaf dit wel aan hoor. De grootste verassing komt volgende maand uit Duitsland, Necrophagist |
|
Die nieuwe cd vind ik echt niet geweldig, vooral niet vergeleken met de eerste, wat was dat een ongelovelijke verrassing toen ik die voor het eerst hoorde. Brute technische en pakkende deathmetal. Rost. |
|
quote: Nee vindt ik zeker niet, als je een aantal nummers vergelijkt met de vorige plaat zie je duidelijk dat het allemaal wat ingewikkelder is geworden. De eerste is wel wat rauwer ja, maar beter imo zeker niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vette plaat |
|
mist idd de vette riffs die de eerste plaat had te veel solo shitt maar still good shitian \\m/ |
|
None of us are saints - Albert Fish |
|
FÜCK! Wat een brute bende! Technisch vernunft gemixt met brute death. I love it! Alleen zijn die solo's soms idd wat irri. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De nieuwe plaat is idd zeer vetjes.......vele malen beter dan de gemiddelde dm plaat! |
|
Dit is zeker MEER als Deathmetal...en er zit gewoon een Duitse Turk achter. De nieuwe is op alle fronten VET. Letterlijk en figuurlijk hele dikke deathmetal y'all! MEER! Suck my piss |
|
quote: Ik vind die solo's juist geweldig! Voegen een hoop melodie toe en "breken" zo'n nummer echt, goed gedoseerd! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En nu is het wachten op de nieuwe uitgave van de eerste cd, die niet zomaar opnieuw uitgebracht wordt, maar ook compleet opnieuw ingespeeld wordt, met echte drums, nou, dat wordt rocken, kanker, echt, fuck, tsjo. |
|
Necrophagist, oooeeeeh, wij maken gave supersnelle super super solo's. Ik vind het super overrated. A narrow view sees better. |
|
quote: hehehe, niks overrated. Als je weet hoe technisch die gasten dit album inelkaar gezet hebben. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
laat mensen lekker overraten & gayen. Op het einde van het nummer "only ash remains" dacht ik eerst peter en de wolf te horen..maar ik was in den war. Het gaat, heb ik me laten vertellen om, Ride Of The Valkyries van Wagner. ERG DIK! Suck my piss |
|
quote: OOoehhhhhh ik vind het juist helemaal te gek But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Goeie band en erg technisch idd. Zang vind ik erg lijken op die van Deeds of Flesh. |
|
Jezus, wat een vette muziek is dit. |
|
quote:Das wel grappig! Katablaster en ik hadden het er al over, hij hoorde ook iets van peter en de wolf, ik had nog nooit van dat hele verhaal gehoord , of ben ik de enige? Ja, ik weet het, zeer offtopic maar ja... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |