![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben je computers in het netwerk geen namen dan? het werkt ook via de naam van die pc. Hoef dus niet perse via het ip. ![]() |
|
Zonder IP werkt het op naam ook niet. ![]() |
|
Ik kan opeens geen .tk sites meer bekijken. Maar waardoor dit komt? Naar mijn weten heb ik niks veranderd :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Het ligt waarschijnlijk niet aan jou maar aan je provider.. die hebben wel is Connectie problemen met bepaalde host's (hier kan je dus vrij weinig aan doen ![]() Het 2de probleem zou kunnen zijn dat je wat in je cookies hebt zitten die dat probleem kunnen veroorzaken, gewoon even die map leeg gooien.. Hopelijk lukt het ![]() ![]() |
|
quote: ik denk van wel... ben eigenlijk op zoek naar het commando om ongebruikte keys te deleten signature ![]() |
|
quote: Wat bedoel je precies met "Ongebruikte Keys", anders heb ik nog wel wat commando's voor je ![]() ![]() |
|
quote: in de registry? regedit ![]() |
|
quote:*kick* ![]() |
|
quote: alle commando's zijn gewoon makkelijk te vinden met Google.. altavista lycos etc [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 24-11-2005 11:27] ![]() |
|
quote: Ik heb m'n map met cookies leeg gemaakt. Het lukt nog steeds niet om .tk sites te benaderen. Het zal dan wel aan m'n provider liggen ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: quote: Ah, in dat geval moet het werken, ik zal het zo eens proberen! ![]() ![]() |
|
quote: Jawel, want die naam is gekoppeld aan het ip wat je op dat moment heb. Ik doe het zelf ook zo dus weet wel zeker dat het werkt ![]() ![]() |
|
quote: dit probleem hebben wel meerdere mensen, waarschijnlijk heb jij je guest account uitgeschakeld, deze even unlocken en klaar is jbassist.. quote: ik weet niet precies wat voor een cpu jij hebt maar 40 a 50 graden idle is helemaal niet zo vreemd zeker niet onder nieuwe processoren, 80 graden stressed is wat bizar, post even je configuratie en ik kan je waarschijnlijk verder helpen Succes er mee ![]() ![]() |
|
quote: Dat zeg ik toch. De naam is statisch. Het IP adres hoeft dat niet te zijn. ![]() |
|
quote: Dat is me niet gelukt, maar Radmin doet het nu wel helemaal perfect, dankjewel! ![]() ![]() |
|
quote: Dus we bedoelen allebei hetzelde? Dan begrijp ik je post niet. Miscommunicatie waarschijnlijk ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Kun je (en zo ja, waar) ergens in je pc zien hoeveel intern geheugen banken je nog vrij hebt? ![]() |
|
Dekseltje eraf en ff kijken op je mobo. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
hoe open ik deze file (is eigenlijk een wav....) of zet ik hem om in wav? ![]() http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=19Q0QYZGBUU5B35D7EGWE2FEJM "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Dos C:\ren *bestandsnaam hier* *nieuw bestandsnaam hier*.WAV in Windows zou ik het niet weten ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
ok, nog een keer heel simpel uitgelegd: waar moet de bestandsnaam? waar de nieuwe? (DOOHH!!) ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |