![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoe sla ik een complete website op? ik wil graag deze complete site http://www.digido.com op mijn "mix/opname" computer zonder i.net hebben.. en elke facking pagina opslaan heb ik geen zin in!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
![]() |
|
quote: Als je direct het APE-bestand brandt, krijg je inderdaad 1 lange track. Je moet daar ff een CUE-bestandje voor aanmaken die aangeeft waar welk nummer precies begint. Ik weet niet precies wat de makkelijkste manier is om zo'n CUE-bestandje aan te maken. Ik heb het pas 1 keer gedaan (toen heb ik ff een CUE-bestandje gepakt die ik nog ergens had, en die gewoon ff aangepast). edit: Maar er zullen best programma's zijn die die CUE-bestandjes automatisch aan kunnen maken. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 01-01-2006 17:12] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Aha. Nu zit er in de map die ik gedownload heb zowel een APE- als een CUE-bestand - moet ik die dan allebei naar het 'brand-venster' slepen ofzo? ![]() |
|
quote: Volgens mij moet hij het snappen als je alleen het CUE'tje naar het brand-venster sleept (in het CUE'tje zit namelijk een verwijzing naar het betreffende APE-bestand). Want als je ze allebei er naar toe sleept, krijg je het waarschijnlijk twee keer, een keer in stukken gehakt en een keer als 1 lange track. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Tnx, dat ga ik binnenkort even proberen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb je de originele installatiecd/diskette(s) van de printer zelf nog? Daar gaat het altijd een stuk beter mee. Want op de Windows cd staan wel een zooi drivers, maar de goede zit daar inderdaad meestal niet tussen. En anders kun je denk ik het beste ff de goede drivers van de site van HP downloaden. Want andere drivers installeren dan degene die je eigenlijk moet hebben, gaat in 9 van de 10 gevallen inderdaad niet goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Oh ja. ![]() Ik ben toch zo'n computergenie... Tnx! ![]() ![]() |
|
mijn computer staat plots BOL van d3e spyware... iemand een goede spyware ding in de aanbieding? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
last van de Microsoft-lek? ![]() probeer CW Shredder en Ad-Aware eens te downloaden Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
download hitmanpro 2: zit adaware én cwshredder in. Het is een alles-in-een oplossing tegen spyware. http://www.hitmanpro.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Of gewoon Firefox installeren. ![]() ![]() |
|
Mijn boxen doen het om een of andere reden ineens niet meer? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik krijg alleen nog maar geluid voor de 2 achterspeakers. lekker is dat ![]() ![]() |
|
quote:Zet jij es je telefoon of MSN aan. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Die van mij laatst ook niet, was ze vergeten aan te sluiten... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
WTF is ookweer dat proggie waarmee je je internet(snelheid) kan testen en zo eventuele problemen aan het licht brengen? ![]() |
|
*edit* weet het al, hahahaha!!!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-02-2006 23:11] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Je moet in preferences, PlugIns, Output kiezen voor DirectSound ipv waveout oid. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Ja, had het al gevonden na wat rondneuzen op winamp fora. Stom van me, thx! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ik heb Nuria daarvoor... weet niet of je die bedoeld? FREEZE ![]() |
|
quote: Daar zitten meer lekker in als in IE .. dus sja ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Weet iemand dit? Belangrijk: >> >>S.V.P. stuur dit bericht door aan familie, kennissen en vrienden. >> >>Zojuist ontving ik het volgende bericht : >> >>In de komende dagen moet u erg alert zijn! U mag geen enkele boodschap >>openen met als onderwerp: "Uitnodiging" >> >>Het maakt niet uit door wie het bericht is verstuurd. >> >>Het bericht bevat een virus die een brandende Olympische fakkel >>vertoond >>en die tegelijkertijd uw hele "C"schijf leegbrand. >> >>Dit virus kan mogelijk van een bekende komen die u op zijn >>adresbestand >>heeft staan, zonder dat die bekende het zelf weet. >> >>Op het mailtje wordt u aangeraden om het bericht door te sturen aan al >>uw >>kennissen. Zeker niet doen dus! >> >>Wanneer u een bericht ontvangt met het onderwerp: "Uitnodiging", ook >>al >>komt dit van uw beste kennis. >> >>Het wordt sterk aangeraden om dit bericht absoluut niet te openen, om >>te >>voorkomen dat uw computer eveneens besmet zal worden. >> >>OPEN HET BERICHT DUS NIET, MAAR VERWIJDER DIT BERICHT DIRECT >>DEFINITIEF >>VAN UW COMPUTER. >> >>Dit is het gevaarlijkste virus dat zojuist bekend gemaakt is door CNN: >> >>"Er is door Microsoft gemeld dat zojuist een nieuw virus ontdekt is, >>dat >>wordt beschouwd als het meest destructieve virus tot nu toe. >> >>Dit virus is 17 januari 2006 ontdekt door McAfee en er is tot op heden >>geen oplossing voor gevonden. >> >>Dit virus vernietigt gewoonweg de sector nul van de harde schijf, waar >>de >>vitale functies zijn opgenomen." On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Als je dat doorstuurt ben je een kluns ... deleten en volledig verwijderen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |