IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : virus / computer probleem II Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-12-2004 16:25 by BARABAS Profiel van BARABAS

Mijn dank is groot


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 13-01-2005 18:35 by ouwe Profiel van ouwe

Ik heb een ATI 9700 TX 128 MB videokaart in de pc zitten. Nu heb ik hem geformatteerd en ben nu bezig alles goed te zetten, maar nu wil hij mijn drivers niet meer installeren, grmbl...

Hij geeft, bij iedere installatie van deze drivers (laatste, van ATI site gehaald) de volgende melding:

setup kan installatie niet uitvoeren: (0x80040707)

Wie weet hoe ik het op kan lossen?


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 18:43 by A. Profiel van A.

quote:
Op 13 januari 2005 18:35 schreef ouwe het volgende:
Ik heb een ATI 9700 TX 128 MB videokaart in de pc zitten. Nu heb ik hem geformatteerd en ben nu bezig alles goed te zetten, maar nu wil hij mijn drivers niet meer installeren, grmbl...

Hij geeft, bij iedere installatie van deze drivers (laatste, van ATI site gehaald) de volgende melding:

setup kan installatie niet uitvoeren: (0x80040707)

Wie weet hoe ik het op kan lossen?


Ik neem aan dat je de goede drivers hebt gedownload passende bij je Operating System?

Heeft Windows er bij de installatie niet een vreemde (of juist de goede) videokaart van gemaakt? Het kan helpen de videokaart op Standard VGA of zoiets te zetten voor het installeren van nieuwe drivers voor je videokaart (eerst ff rebooten ook).


Welcome to the Atrocity Exhibition


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 13-01-2005 19:00 by ouwe Profiel van ouwe

Ik kan niet zien welke videokaart hij herkent. Er staat alleen (bij apparaatbeheer) 'Videocontroller' en daaronder 'Videocontroller (VGA-compatibel).

Ik heb een Dell, waarbij een Diagnostics cd zit, die automatisch mijn hardware herkent en daarbij de drivers zoekt. Hierbij staat dat er een 'ATI 128 MB DDR Radeon 9700 TX w/TV-out Rev: A00-00'
Als ik die dus ga installeren krijg ik die gore kutfoutmelding... Ook als ik de laatste drivers (ja, van het goede OS) van de ATI site afhaal..

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 13-01-2005 19:01]


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 19:16 by A. Profiel van A.

quote:
Op 13 januari 2005 19:00 schreef ouwe het volgende:
Ik kan niet zien welke videokaart hij herkent. Er staat alleen (bij apparaatbeheer) 'Videocontroller' en daaronder 'Videocontroller (VGA-compatibel).

Ik heb een Dell, waarbij een Diagnostics cd zit, die automatisch mijn hardware herkent en daarbij de drivers zoekt. Hierbij staat dat er een 'ATI 128 MB DDR Radeon 9700 TX w/TV-out Rev: A00-00'
Als ik die dus ga installeren krijg ik die gore kutfoutmelding... Ook als ik de laatste drivers (ja, van het goede OS) van de ATI site afhaal..


Wat is de precieze foutmelding?

Ik neem aan dat je op de site van Dell en Ati gezocht hebt in hun knowledgebase. B.v.:

http://www.ati.com/support/infobase/4248.html


Welcome to the Atrocity Exhibition


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 13:38 by Immortella Profiel van Immortella

Vraagje:

Hoe kan ik (via de mail) zo'n 40 foto's (ongeveer 15 kB per stuk) versturen, zonder ze allemaal los als attachment te hoeven aanklikken...



..."Hate can only create more hate"...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 13:44 by A. Profiel van A.

quote:
Op 14 januari 2005 13:38 schreef Immortella het volgende:
Vraagje:

Hoe kan ik (via de mail) zo'n 40 foto's (ongeveer 15 kB per stuk) versturen, zonder ze allemaal los als attachment te hoeven aanklikken...





Welk mail-programma?


Welcome to the Atrocity Exhibition


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 13:45 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 januari 2005 13:44 schreef A. het volgende:
Welk mail-programma?


Hotmail.. Helaas.


..."Hate can only create more hate"...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-01-2005 13:45 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 14 januari 2005 13:38 schreef Immortella het volgende:
Vraagje:

Hoe kan ik (via de mail) zo'n 40 foto's (ongeveer 15 kB per stuk) versturen, zonder ze allemaal los als attachment te hoeven aanklikken...




Als zipfile versturen.
Als je XP hebt: alle bestanden selecteren, rechtermuisknop op een van de bestanden, kopieeren naar Gecomprimeerde map.
Dan verschijnt er een bestand waar alle foto's inzitten.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 13:48 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 januari 2005 13:45 schreef CoenV het volgende:
Als zipfile versturen.
Als je XP hebt: alle bestanden selecteren, rechtermuisknop op een van de bestanden, kopieeren naar Gecomprimeerde map.
Dan verschijnt er een bestand waar alle foto's inzitten.


Ik heb geen XP, hehe. Oud computertje hier. Windows 98, en ik ben echt niet zo'n held met dit soort zaken.
Maar wil wel graag een oplossing voor de langere termijn, want het zal vaker gaan voorkomen dat ik grote hoeveelheden foto's moet gaan versturen.


..."Hate can only create more hate"...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 13:50 by A. Profiel van A.

quote:
Op 14 januari 2005 13:48 schreef Immortella het volgende:
Ik heb geen XP, hehe. Oud computertje hier. Windows 98, en ik ben echt niet zo'n held met dit soort zaken.
Maar wil wel graag een oplossing voor de langere termijn, want het zal vaker gaan voorkomen dat ik grote hoeveelheden foto's moet gaan versturen.


Ze via WinRar of Winzip zippen/rarren. Dan krijg je 1 bestand.

www.winzip.com


Welcome to the Atrocity Exhibition


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 13:56 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 januari 2005 13:50 schreef A. het volgende:
Ze via WinRar of Winzip zippen/rarren. Dan krijg je 1 bestand.

www.winzip.com


Winzip heb ik, maar ik weet niet of het een succes wordt wanneer ik er zelf mee ga klooien . Bedankt voor de tip, ik ga het in ieder geval proberen, en anders moet GD maar tot vanavond wachten op de foto's


..."Hate can only create more hate"...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 13:59 by A. Profiel van A.

quote:
Op 14 januari 2005 13:56 schreef Immortella het volgende:
Winzip heb ik, maar ik weet niet of het een succes wordt wanneer ik er zelf mee ga klooien . Bedankt voor de tip, ik ga het in ieder geval proberen, en anders moet GD maar tot vanavond wachten op de foto's


Suc6
Het is verder aan te raden een extern e-mail pakket te gaan gebruiken (als Outlook). De mogelijkheden zijn veel groter. En Hotmail is kut.


Welcome to the Atrocity Exhibition


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-01-2005 14:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 januari 2005 13:56 schreef Immortella het volgende:
Winzip heb ik, maar ik weet niet of het een succes wordt wanneer ik er zelf mee ga klooien . Bedankt voor de tip, ik ga het in ieder geval proberen, en anders moet GD maar tot vanavond wachten op de foto's


Standaard staat bij WinZip het context-menu gedoe aan. Dat wil zeggen dat je in Windows Verkenner of whatever gewoon alle foto's kan selecteren, rechtermuisknop-klikken en Add To Huppeldepup.zip of iets dergelijks kiezen. De foto's worden dan gezipt naar dat bestandje dat in dezelfde directory als de foto's wordt gekwakt. Daarna hoef je alleen nog maar dat zip-bestandje als attachment aan je mailtje te plakken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-01-2005 14:07 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 januari 2005 13:59 schreef A. het volgende:
Suc6
Het is verder aan te raden een extern e-mail pakket te gaan gebruiken (als Outlook). De mogelijkheden zijn veel groter. En Hotmail is kut.


Hotmail zuigt inderdaad. Ik heb me er alleen tot nu toe altijd mee kunnen redden, dus nooit een ander adres aangemaakt. Ik internet via de kabel (@home), ik zou dus een @home email adres aan kunnen maken.

quote:
Op 14 januari 2005 14:02 schreef altx het volgende:
Standaard staat bij WinZip het context-menu gedoe aan. Dat wil zeggen dat je in Windows Verkenner of whatever gewoon alle foto's kan selecteren, rechtermuisknop-klikken en Add To Huppeldepup.zip of iets dergelijks kiezen. De foto's worden dan gezipt naar dat bestandje dat in dezelfde directory als de foto's wordt gekwakt. Daarna hoef je alleen nog maar dat zip-bestandje als attachment aan je mailtje te plakken.


Kijk, dit klinkt al iets beter. Op zich zou dit moeten lukken denk ik, zodra ik klaar ben met resizen e.d. zal ik eens wat gaan proberen


..."Hate can only create more hate"...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-01-2005 14:18 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 14 januari 2005 14:07 schreef Immortella het volgende:
Hotmail zuigt inderdaad. Ik heb me er alleen tot nu toe altijd mee kunnen redden, dus nooit een ander adres aangemaakt. Ik internet via de kabel (@home), ik zou dus een @home email adres aan kunnen maken.



Die heb je al
Gewoon bij outlook de gegevens van je account invoeren.


Life doesn't get much better than this!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-01-2005 19:58 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Ja, ik heb weer eens een computer probleem; ik heb geen D: meer, waardoor ik dus geen cd's, cd-roms en dvd's meer kan afspelen... Tip om dat kreng terug te krijgen iemand?


FREEZE


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-01-2005 8:33 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2005 8:40 by Orion Profiel van Orion

nou ik post dit gewoon in beide topics


maaruh , .VOB / .BUp .INFO bestanden hoe fik ik die op dvd?
zijn het eigenlijk wel bestanden voor op dvd te fikken?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-01-2005 8:45 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Een klein beetje googlen kan geen kwaad hoor

Maar probeer de forums van doom9.net eens.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2005 8:49 by Orion Profiel van Orion

heb ik al gedaan word ik alleen niet echt veel wijzer van

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-01-2005 8:49]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2005 9:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ok, hoe zet ik dít uit:

"Messenger-service

Bericht van SYSTEM aan USER op 19-1-2005 9:11:14"

...en dan een heel verhaal over hoe je een einde kan maken aan ellendige pop-ups door naar www.errorfixer.com te gaan.

Dat verhaal van hun aan hoe je eraf komt is in het Engels, het schijnt makkelijk te zijn, één of andere setting "ergens" in je systeem om te hangen, maar met een Nederlandse Windows XP kom ik niet uit de vertaling.

Help?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2005 10:02 by Orion Profiel van Orion

jupe ik heb dat ook steeds , vertrouw het niet helemaal


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-01-2005 10:54 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

in Start > Instellingen > Configuratiescherm > Systeem > Services (of zoiets) de service "Messenger" uitzetten. Dit is een onderdeel van windows waardoor via het network notices naar elkaar kunnen worden gestuurd. Als je dit nodig hebt, niet uitzetten, anders wel, want het wordt nogal veel via internet misbruikt voor reclame.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2005 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ok, onder configscherm heb ik geen "systeem" zitten, en nu?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen