![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je bedoelt de stekker van de gamepad zelf? ja heb ik al gedaan, maar hij doet gewoonweg niks... ![]() ![]() |
|
quote: Probeer 'm ff op een andere pc. Doet-ie het dan wel, dan heb je een probleem met USB. Werken andere USB apparaten wel? Doet-ie het dan nog steeds niet, dan is de joystick zelf verrot (draadbreuk misschien?). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Andere usb-apparaten doen t prima. Heb hier helaas geen andere pc om te checken, maar dat komt dan wel een keer, iig bedankt voor de suggesties! ![]() |
|
Hoe download ik een stream achtig iets? shit van bv Youtube, google video etc... etc.. ? iemand? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Plugin voor firefox die dit kan, deze heet videodownloader. Deze zal je vinden op de firefox extentions website "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
cool ![]() die extension heb ik al gevonde, even kijken of het allemaal werkt! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik wil graag tv kijken op mijn computer (allekanalen.nl) maar op een of andere manier krijg ik geen beeld, maar een rood kruisje in de bovenhoek. En via firefox krijg ik de melding "Cannot create DirectShow player". Iemand enig idee wat ik moet doen? Het zal vast aan mijn software liggen, maar ik weet niet wat... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
meestal werkt een update van je codecs wel. update windows media player, download real alternative, download media player classic (dus niet windows media player) de nieuwste versie van divx player en google even op xp codecpack of iets in die strekking. als je browst met firefox kijk dan ook even op supportfora of probeer IE voor dit soort feeds. zoals Eek altijd zei: "It never hurts to help" "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC ![]() |
|
Oh wacht. Ik zie dat ie via een externe player als WMP en RP wel werkt alleen niet rechtstreeks op de website. Thanx anyway ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
oké, ik heb een probleem: ik had een of andere update nodig ( internet explorer 6.0 ) om msn te installeren. dat heb ik gedaan en daarna werd me gevraagd om opnieuw op testarten. ook gedaan maar sinds dat doet de pc het niet meer. hij start wél op, maar bij het "windows-laadbalkje" valt het scherm ineens weg. al tig keren gereset e.d. maar niets helpt... ![]() |
|
Veilige modus (f5 tijdens opstarten ingedrukt/telkens opnieuw indrukken)en systeem herstel. Nog een keer proberen en als dat niet werkt gewoon firefox? ![]() |
|
quote: er staat bij dat balkje in beeld zoiets van f8 indrukken voor probleemoplossingen.... maar dat doet ie dus niet. en wat is firefox? ![]() |
|
toetsenbord wel goed aangesloten? ![]() |
|
quote: Hmmm, dit soort dingen durf ik niet aan om via internet uit te leggen, sorry... ![]() |
|
quote: yep ![]() |
|
heb je computer al eens compleet uitgezet ipv een herstart? ![]() |
|
quote: yep, alle kabels los gehad... ![]() |
|
Allemaal goed weer terug? Al eens geprobeerd zonder netwerk kabels e.d. op te starten? ![]() |
|
quote: ook... ik heb het idee dat het hopeloos is. maar ik kan d'r met mn kop niet bij dat ie het prima deed...en na het opn opstarten niet meer. ![]() |
|
Je weet nog steeds niet wat firefox is hehe. Een internetbrowser, zoals Internet Explorer. ![]() |
|
oh...tja, ik kom sowieso windows niet in. de enige optie die ik nog kan proberen is f5 ipv f8... ![]() ![]() |
|
ik heb nu een andere pc (probleemgeval) opgestart in de veilige modus... erg leuk hoor, de kleuren zijn kut en het ziet er niet uit maar hij doet het wel. wat moet ik dan nu doen? ![]() ![]() |
|
Je hebt toch zoiets als systeemherstel waardoor je de computer terugbrengt zoals is was toen ie het nog deed? Ikzelf zit weer lekker met de nieuwe brander; kan weer geen dvds finishen; cdrs in de cd brander en mini-dvdrs gaan dan weer prima ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ja maar waar vind ik dat ![]() ik ben een vrouw, ik weet dat soort dingen niet ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |