|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een oplossing aangebracht voor het probleem "Ads By Google" en aanverwante meuk. Ik moet zeggen dat het surfen nu een stuk aangenamer is geworden. http://www.download.com/Ad-Blocker-4Google2/3000-7786_4-10334393.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Leuk ja, al moet ik zeggen dat Ads-by-Google's vééél minder irritant zijn dan standaard plaatjes. |
|
quote: *kick* |
|
Kan zijn dat je map(pen) corrupt is (zijn). Dit schijnt te gebeuren als je ze niet regelmatig compacteert. (File --> Compact folders) Automatisch compacteren kun je in je opties instellen. Als je berichten verwijdert blijven er 'gaten' over in de betreffende bestanden. Door te compacteren haal je die gaten weg. Die bestanden zitten vaak in C:\\Documents and Settings\\[je username]\\Application Data\\Thunderbird\\Profiles\\[random chars]\\Mail\\[providernaam] [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-10-2006 17:56] |
|
quote: Ik heb al uren op Google gezocht naar een oplossing man. |
|
quote: Voor die plaatjes heb je uiteraard gewoon een optie onder de rechter muisknop zitten en die optie komt gratis mee in firefox. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb AdBlock-plus op m'n FF1.5 |
|
quote: Aha, dat compacteren heb ik nog nooit gedaan. edit: Fijns, de zaken zijn weer opgelost. Thanks voor den tip. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 08-10-2006 18:16] |
|
ik heb een vreemd probleempje... het gebeurt me steeds vaker dat websites "raar" worden weergegeven. groot en ander lettertype, weinig kleur, rare lay-out... onder aan het beeld staat dan "fout op de pagina". wat kan dit zijn en kan ik er iets aan doen [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 16-10-2006 21:21] |
|
Stylesheet wordt dan waarsch. niet goed geladen |
|
ik had het eerder niet en al vink ik aan dat ik bijv hier ingelogd wil blijven, dan nog moet ik mezelf blijven inloggen |
|
quote: en wat doe ik daaraan? |
|
doe eens een antispyware scan en anti virus scan. |
|
waarschijnlijk ben ik een enorme idioot maar waar haal ik een goede vandaan? |
|
zoek naar Ad Aware, Spybot Search & Destroy, Malicious Software Removal Tool (van microsoft) Er zijn er nog een hoop meer, maar dit zou wel voldoende moeten zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
bizarro, heb emule d'r af geflikkerd en nu heb ik er geen last meer van het was toch een teringprogramma |
|
quote: Dan had je waarschijnlijk de maximale upload/downloadsnelheden te hoog ingesteld. Dan vreet-ie namelijk je hele bandbreedte en hou je niks meer over voor andere dingen (en dan komen websites dus ook niet meer goed door). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Gebruik dan gewoon Hitman Pro, heb je alles ni één, geweldig gratis progje die echt alles verwijderd |
|
quote: Inderdaad. Het enige nadeel is dat-ie niet draait op Windows98. En aangezien ik pas 2 maanden geleden naar XP ben over gegaan, gebruik ik zelf pas sinds kort Hitman Pro. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Gebruik het een jaartje en meestal 1x per week laat ik em een keer draaien .. daarna ook effe cache leegmikken, en internetten gaat weer poepiesnel |
|
quote: En toch blijft de grootste internet versneller de adblock plugin van FireFox |
|
quote:Pfff klik jij niet geregeld op ZM ads om onze kas te spekken? FREELOADER! |
|
quote:Dat is wel een idee om het ZM fest te financieren |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |