![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe kom ik erachter wat de hostname van mijn computer is? Against God and Government ![]() |
|
Ik weet dat CD-branders vroegah een beperktere levensduur hadden dan gewone CD-spelers. Wellicht dat het hier ook het geval is? (Gebrek aan) adequate koeling kan ook een probleem zijn. In ieder geval denk ik dat de prijs van DVD writers tegenwoordig zo laag is, dat je jezelf een plezier doet en €50,- aan een nieuwe uitgeeft i.p.v. uren naar een potentieele oplossing zoekt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: My Computer > properties > Network Identification > Properties-knop ![]() |
|
quote: Hmm dit is een ASUS DRW-0402P/D van ong 2,5 jaar oud; nogal korte levensduur dan lijkt me, toch? Ik heb net een DVD-RW gebrand en dat ging weer wél goed, maar HP DVDR's maakt ie opeens structureel niet meer af? Echt vaag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-04-2006 18:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
2,5 jaar vind ik best lang, maar het ligt er ook aan hoe veel je het ding gebruikt.. Daarbij kan het ook aan je cd's liggen. HP had zich nooit verder met computers en assocoires bezig moeten houden, maar had zich gewoon 100% moeten storten op printers (hehehe, ik HAAT HP PC's!) ![]() |
|
Ik vind het retevaag; af en toe brandt ie toch een goeie; laatst ee maxell, gister nog een Traxdata; maar enorm veel uitval. Ik vrees dat ik idd een nieuwe moet halen; iemand een goedkope, goeie tip qua DVD +/- writer? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-05-2006 23:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb elke keer gezeur met spellen die op een dvd staan, iemand een idee waar het aan ligt? Regio?? ![]() |
|
NEC is over algemeen niet zo heel duur en kwalitatief goed. ![]() Nieuwere modellen van BenQ komen ook vrij goed uit de test ![]() ![]() |
|
quote: Sjah ligt eraan wat voor gezeur je hebt he... ![]() ![]() |
|
Niet willen afspelen, en als ie dat wel doet na installeren spel niet willen spelen, dat soort shit .. spellen moeten makkelijk draaien op mjin pc maar ho maar .. ![]() |
|
![]() ![]() In principe zou je met gewone dvd spelers voor een pc geen problemen moeten hebben met regios hier althans nog nooit gehad... Heb je deze problemen alleen met het afspelen van dvd's of ook met cd's ? ps ik ga er vanuit dat je wel netjes legale spellen hebt ![]() ![]() |
|
Ja zijn legale spellen ![]() Rest speelt ie prima af ... Elke keer met dvd games gaat het met veel problemen ... ![]() |
|
Hm. Ik keek altijd het nieuws op SVT.se, maar dat kan nu niet meer. Als het filmpje gebufferd is, hoor ik het geluid (monokwaliteit) en zie ik geen beeld. Ik weet dat het niet aan de site ligt, want ik heb het ook gehad op andere sites. (Maar niet op iets als YourFileHost.) Ik dacht dat het zou liggen aan Quicktime of Realplayer, dus ik heb beide players gedeïnstalleerd. Ik heb echter nog hetzelfde probleem, ook na een reboot. Iemand enig idee? Overigens kun je op SVT.se de instellingen wijzigen, maar die staan gewoon op Windows Media Player, hetgeen gewoon bij mij geïnstalleerd is... ![]() |
|
geef de link ff ![]() |
|
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35772 Denk niet dat je er veel aan hebt, heb het ook op andere sites... ![]() |
|
quote: Ik neem aan dat je wel WMP hebt ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat heb ik ook gedaan... ![]() |
|
Vaag probleempje: dvd/cd-rom speler doet het met cd-roms/cd's prima, dvd films speelt ie netjes af maar met spellen op dvd is het elke keer problemen. Of hij installeert wel maar wil niet spelen (pc voldoet met gemak aan de specificaties) of hij wil de dvd niet eens lezen. Kan dit aan de regio liggen? Staat nu op regio 2 .... ![]() |
|
Dus je bedoelt dat een spel (game) op DVD-ROM wel installeert maar bij het spelen zelf niet kan worden gelezen vanaf het medium? Indien origineel DVD-ROM: vaag idd. Indien kopietje: mss. copy-protection die niet mee-gekopiëerd is. Zijn nl. hele geniepige dingen zoals expres bepaalde random sectoren/bytes in de ECC van de DVD image vullen met de verkeerde 1 danwel 0. Dat soort meuk. ![]() |
|
Allebei orignele dvd's .... Gekke is wel dat ie een vergelijkbare foutmleding geeft waarbij het zover ik kan bepalen een versie/conflictfout opgeeft .... Een dvd installeert wel (sims 2) maar speelt niet Andere Stronghold 2 leest ie niet eens ... ![]() |
|
Sommige software let ook op wanneer er image-mounting programma's geïnstaleerd zijn zoals Daemon Tools. Dan weigeren ze te runnen. D-T hoeft niet eens actoief te zijn. Aanwezig in je registry/op je hdd is genoeg. Verder: euh, drive schoonmaak disc gebruiken? Ander drive proberen? Lenen? Kopen? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 24-06-2006 15:21] ![]() |
|
Hmm .. dat heb ik OOIT eens gedraaid ... Zit er toch aan te denken pc eens helemaal op te schonen (lees formatteren) ... ![]() |
|
Mss. dan eens googlen op "Sims+daemon tools" oid. Geen idee welke titels dat doen nl. ![]() |
|
quote: Of windowstoets + pause of in een commandpromopt hostname typen en de enterknop beroeren ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |