![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
gelukt! ![]() |
|
![]() |
|
Hee, ik heb sindskort een computerprobleem. De cd/dvd drive in m'n laptop doet raar. Als ik de lade open, begint ie te tollen als een gek. Dit gaat maar door, ook als ie al open is. Boven herkent ie cd's gewoon niet. Na het sluiten van de lade begint ie ff flink te tollen maar houdt daar al snel mee op. Wordt dit een nieuwe drive kopen, of valt er iets aan te doen? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Ik heb niet zo veel verstand van hardware (mijn specialiteit is software), maar het heeft er alle schijn van dat je een nieuwe kunt gaan kopen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik had al even op het net gezocht uiteraard, maar heb ook nog niet gevonden wat het probleem zou kunnen zijn (oa. http://www.repairfaq.org/REPAIR/F_cdfaq5.html). Zou een reinigingscd-tje al kunnen helpen of geeft een vieze lens andere problemen? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Tsja... dat zou niet echt verklaren waarom hij zo begint te tollen. Maar aan de andere kant is het sowieso het proberen waard. (Er valt toch niks meer aan te verzieken... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Ook eens gehad in een pc .. maar nieuwe gekocht, schoonmaken werd niks romdrives stuiteren niet echt denderend trouwens ![]() |
|
Mijn usb hub (Trust 4 Port USB2 Mini Hub HU-4440p) wordt niet herkend, mijn computer vindt het een onbekend apparaat en kan geen drivers vinden en op de website van Trust zijn ook geen drivers aanwezig. Help! ![]() |
|
Trust is vaak ook gewoon kut. Drivers verwijderen. Ding uit de computer. Dan drivers installeren en dan pas weer er in pleuren. Of een paar keer goed er in en er uit. (drivers van je pc! niet dat ding.) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-10-2006 14:30] Suck my piss ![]() |
|
Ja, ik wist dat het kut was, daarom kocht ik het ook. Maar dat heb ik net al geprobeerd, het werkte niet. Hij is een paar keer opnieuw geinstalleerd. Maar de drivers die gebruikt worden zijn ook gewoon de "onbekend apparaat"-drivers. ![]() |
|
ik had het hele zootje gewoon het raam uit gepleurT. Dan niet, weet je wel. Suck my piss ![]() |
|
Ja ik ga wel terug naar de bitches. Koop ik er één van Sweex. ![]() ![]() |
|
quote: Kinky! ![]() ![]() |
|
Trust me on this one. Suck my piss ![]() |
|
Haha. Maar ze hebben me ook al 14 euro meer laten betalen voor mijn Mp3-speler dan op bol.com, daar krijg ik vast geen geld voor terug. Wat een boefjes ook! ![]() |
|
Trust No One, je zoekt werkelijk problemen met dit soort merken. Sweex behoord daar ook bij. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ach, mijn Sweex mp3 speler werkt wel. ![]() Maar verder heb ik inderdaad ook geen heel goede ervaringen, mijn Sweex modem heb ik ook al kapot gemaakt en deze Trust USB hub doet het ook al niet, ik koop wel een wat duurdere. Wel naar, want ik dacht dat een USB hub echt zoiets was waar niets verkeerd aan kon zijn, omdat het gewoon standaard is. Niet dus. ![]() |
|
Vaak voor een paar euro meer heb je wel acceptabel materiaal "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Hmmm, ja bij de Mediamarkt was het natuurlijk allemaal redelijk crappy, maar bij mijn Conceptronic ( ![]() ![]() |
|
Hm. Elke keer als ik op de map ongewenste berichten klik, dan loopt thunderbird vast. Weet iemand waarom? ![]() |
|
Misschien is de map zelf ook ongewenst. ![]() ![]() |
|
Ik heb een probleem ik wil een mds/mdf file branden maar met Alcohol 120% en met Nero wil het niet lukken, met welk progammatje kan ik het nog meer proberen? ![]() |
|
quote: http://www.thechurchofgoogle.org/Scripture/10_Commandments.html quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |