|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klinkt alsof je je lay-out op een ander region gezet hebt. Rechtermuis op je program bar, dan toolbars en dan je language bar aanvinken en dat eens op nl zetten? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: wat is programbar? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat ding dat default grijs is en onder aan je windows hangt en je laat zien wat je allemaal aan hebt staan en de tijd enzo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: bij mij staat geen taalbalk SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hebbie een taskpane dan? ...gebruikers.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: systeem herstel misschien optie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Systeem herstel is wel het laatste wat je moet doen. Maar bij mij (en vele anderen) is het zo dat als je ALT-LSHIFT indrukt dat hij dan als dat soort tekens verwisselt het zal vast wel ergens voor zijn maar waarvoor weet ik niet. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Rechtermuisknop op de taakbalk, Werkbalken, Taalbalk. Dan geen NL maar Verenigde Staten (Internationaal) aanklikken. Dan moet ie weer werken. Dit gaat over XP. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ja klopt, is heel vreemd. Tering XP met zijn 'handigheidjes', laat me het zelf lekker regelen. Dat is een van de weinige dingen die ik kut vind aan XP, verder lekker stabiel systeem. Oplossing van probleem: Verwijder, net als ik, gewoon de Nederlandse toetsenbordindeling; kan hij ook niet terugkomen. |
|
Of gewoon onthouden dat het ALT+LSHIFT is... Bij mij gebeurd het soms ook met CNTRL+LSHIFT Lekker belangrijk FREEZE |
|
Dat soort sneltoetsen kan je volgens mij ook gewoon uitzetten. Ff bij properties van je keyboard rondneuzen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
wsl een domme vraag maar hoe stel ik mijn klavier in op azerty ipv qwerty Laat maar, ik heb het al gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-03-2006 17:47] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hiep hier hoera! Rajackar komt nu tot u in 64 bits |
|
Kutjetering, ik vind je in één stukkie al zo lelijk .... |
|
quote: Hoezo? Linux x64 of Windows x64? |
|
windows x64 Moest het toch eens uit proberen |
|
Da's toch een Vista beta? |
|
Nope, XP heeft een echte X64 release gehad. |
|
Yup, best een tijd terug al, toch? In ieder geval vrij snel na de 64 bits processoren. En bevalt het? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Flink tijdje terug al ja. Alleen dan nog software vinden die er ook iets mee doet .... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Haha, ja, dat meende ik me ook te herinneren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tja, op zich bevalt het wel. Hij voelt snel aan maar dat zal eerder met een verse installatie te maken hebben dan met de 64 bits kernel. En ja, alle software die ik draai is eigenlijk nog 32 bits. En van veel software levert microsoft zelf ook de 32 bits versie zoals media player en internet explorer. Er wordt ook een 64 bits internet explorer meegeleverd maar er wordt weer afgeraden om die te gebruiken omdat activex en veel plugins het dan niet doen omdat die nog 32 bits zijn. Maar aangezien 32 bits software zonder problemen draait kijk ik het nog even aan. Misschien dat ik nog software ontdek die ook echt met 64 bits werkt. |
|
Even wachten tot augustus dan zal alles wel 64 bit worden, na de release van Windows Vista. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik verwacht het eigenlijk niet hoor. Van Vista verschijnt namelijk ook gewoon een 32 bits versie. En aangezien fabrikanten geen zin hebben in de support issues van klanten die een 64 bits OS draaien verwacht ik dat zeker de eerste tijd Vista in 32 bits geleverd zal worden. Ondanks dat bijna alle nieuw verkochte pc's x86-64 zijn. Pas als ook drivers van veel hardware (ook oudere hardware) volwassen zijn in 64 bits en betere prestaties gaan leveren zal een massale overstap gaan plaats vinden. Voor nu is het vooral interessant voor developers en grafisch ontwerpers (zowel 2d als 3d). Voor server platformen is het ook interessant aangezien servers vaak voor één specifiek doel ingezet worden is het goed te doen hier een passende x64 oplossing voor neer te zetten. Ik ben bijvoorbeeld zelf aan het expirimenteren met oracle 10G-R2 x64 op een dual xeon EMT64. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |