|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Start > alle programma's > bureau assecoires > systeem werkset > systeem herstel succes |
|
zou een schijfopruiming en/of defragmentatie helpen? |
|
systeem herstel staat er namelijk niet tussen.... |
|
|
|
het is inmiddels redelijk gefixed heb alleen tering weinig ruimte op m'n schijf |
|
Goed bezig harry! Subtiel kamerolifantje |
|
zie, ik heb geen man nodig |
|
mensen, als D: een cd-rom drive is wat is dan F |
|
Dat hangt af van wat er allemaal in en aan je computer zit. |
|
het is een lokaal station oid |
|
goddomme! als het goed is zit er een geluidskaart in m'n pc maar er komt geen geluid uit... als ik zoek naar nieuwe hardware staat er een " multimedia- audiocontroller" tussen en neem aan dat dat voor m'n geluid is. probleem is dat ie geen stuurprogramma's kan vinden en ik ook geen diskette oid heb. moet ik een nieuwe geluidskaart aanschaffen of is dit anders te verhelpen? |
|
Weet je wat voor geluidskaart het is ? Op de website van de fabrikant van de kaart staan ongetwijfeld drivers (stuurprogramma's) die je nodig hebt om de kaart aan de praat te krijgen. Downloaden en installeren en klaar is Clara. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nee en ik kan ook nergens de naam van die kaart vinden |
|
Kast openmaken, kaart eruithalen en kijken wat erop staat. Zit niet veel anders op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hoe wat ik nou wat de geluidskaart is? straks rob ik er iets essentieels uit ik laat wel even een geek vriendje langs komen binnekort |
|
quote:Pas als je niet meer op ZM kunt is er pas echt iets mis. Fuck the world and fuck you |
|
dan stort m'n leven pas echt in ja |
|
ja, wat je zegt,toen het hier offline was,moest ik me echt afvragen of ik nog wat anders te doen had. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat denk je van hetgene waar de stekkers van je speakers inzitten.. ? Da's de geluidskaart namelijk. Zeg maar. Laat inderdaad maar iemand langskomen, da's waarschijnlijk wel zo veilig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Met dit progje kan je zien over het hoe en waarom en hoe heet het van de pc. http://www.majorgeeks.com/download181.html |
|
En ouwe heeft er verstand van die psone al gefixed en speelbaar ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee, maar ik moet nog aan m'n pa vragen of hij wat weet. |
|
oke; dit is dus m'n geluidskaart: C-media CMI8738/C3DX Audio Device hoe kom ik nu aan een stuurprogramma |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |