IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wie gaat er Zaterdag naar Amsterdam? Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-10-2004 7:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Om dus te demonstreren tegen het christenhonden kabinet. Waarom wel of juist niet. Ik ga dus wel, ben zelf werkzaam in de proces industrie met behoorlijk zwaar werk in volcontinu diensten. Ik zou normaal met 60 jaar met pensioen kunnen.... lijkt me alleen al genoeg reden om te gaan.


Bazzio Attacks!!!


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-10-2004 7:40 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Neen. Ik vind de ingrepen die nu worden gedaan nog wel veel te soft, maar om nu een tegendemonstratie tegen de demonstratie te gaan houden ....


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 01-10-2004 7:46 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

mn vader gaat



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 01-10-2004 8:49 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik vind wel dat er iets gedaan moet worden, maar ik vind wat ze nu bedacht hebben vind ik wel heel erg ver gaan... o.a. met verzekeringen...

ben nog aan het twijfelen om te gaan, eerst maar eens kijken ofk wat geld bij elkaar kan rapen


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 9:04 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik ga zeker niet. Ten eerste geloof ik niet in demonstraties. Ten tweede ben ik het in grote lijnen wel met de kabinetsplannen eens.


Life doesn't get much better than this!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 9:19 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Helemaal lekker vind ik het niet dat je moet doorwerken tot je 65e maar de toekomst ziet er ook niet echt rooskleurig uit dus harde ingrepen zijn nou eenmaal noodzakelijk. Het rotte is natuurlijk wel dat dit al tientallen jaren bekend is en dat er nu pas een keer wordt ingegrepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-10-2004 9:20]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-10-2004 9:21 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

* meld zich * + vrouwtje !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 01-10-2004 9:22]


Wiegen Meister !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-10-2004 9:22 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik ben niet van plan om te gaan, al vind ik het wel achterlijk dat er nog meer bezuinigd gaat worden on het (hoger) onderwijs en dat je straks binnen 5 jaar klaar moet zijn met je studie, terwijl alle ministers en staatssecretarissen die over dat onderwerp ondervraagd zijn toe geven dat ze er 6 of 7 jaar over gedaan hebben..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 9:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik kom niet, er wordt eindelijk is wat gedaan en iedereen gaat protesteren. Daadkracht is blijkbaar iets vreemds in de politiek hier in nederland en dus gaat iedereen protesteren.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-10-2004 9:33 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:25 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik kom niet, er wordt eindelijk is wat gedaan en iedereen gaat protesteren.


Die eikel van een balkenende heeft mij alleen maar geld gekost tot nu. Ik ben meer gaan betalen, en krijg er niets voor terug. Sterker nog, ik moet er zelfs nog op in leveren !!! En dan mag ik er niet eens over klagen en moet ik het maar accepteren ???

Laat die lul maar eens bezuinigen op z'n salaris !!! Inplaats van een dure BMW met chaffeur, een kleinere auto aan schaffen en zelfs eens gaan rijden.

Wij moeten bezuinigen,en meneer maar van z'n 6€ ton genieten.

Met 1 €ton kan hij ook wel rond komen hoor !!!

Met andere woorden,het houd in dat ik net zo hard mag werken voor minder dan ik al had. Nou dan mag tie van mij DONDEREN naar verwegistan

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 01-10-2004 9:34]


Wiegen Meister !


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-10-2004 9:35 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 oktober 2004 9:22 schreef Phaestus het volgende:
Ik ben niet van plan om te gaan, al vind ik het wel achterlijk dat er nog meer bezuinigd gaat worden on het (hoger) onderwijs en dat je straks binnen 5 jaar klaar moet zijn met je studie, terwijl alle ministers en staatssecretarissen die over dat onderwerp ondervraagd zijn toe geven dat ze er 6 of 7 jaar over gedaan hebben..


Dat is inderdaad wel een mindere ontwikkeling ja. In 5 jaar is het ommogelijk om verder te studeren na een HBO opleiding. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een systeem krijgt waar alleen de mensen met veel geld alleen kunnen studeren.
Niet echt de manier om een kenniseconomie te stimuleren. Het is echter al heel wat dat je de eerste 4 jaar uberhaupt geld krijgt.
Men moet niet vergeten dat we het hier al verdomd goed hebben.


Life doesn't get much better than this!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 01-10-2004 9:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

de voornaamste reden waarom veel mensen op rechts hebben gestemd is het toenemende buitenlanderprobleem.. vreemd genoeg is daar nog bijna niets aan gedaan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 9:53 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 oktober 2004 9:37 schreef Digerdoden het volgende:
de voornaamste reden waarom veel mensen op rechts hebben gestemd is het toenemende buitenlanderprobleem.. vreemd genoeg is daar nog bijna niets aan gedaan
Nee? Verdonk is anders aardig druk bezig hoor ?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 9:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:33 schreef Shadow_Smile het volgende:
Die eikel van een balkenende heeft mij alleen maar geld gekost tot nu. Ik ben meer gaan betalen, en krijg er niets voor terug. Sterker nog, ik moet er zelfs nog op in leveren !!! En dan mag ik er niet eens over klagen en moet ik het maar accepteren ???

Laat die lul maar eens bezuinigen op z'n salaris !!! Inplaats van een dure BMW met chaffeur, een kleinere auto aan schaffen en zelfs eens gaan rijden.

Wij moeten bezuinigen,en meneer maar van z'n 6€ ton genieten.

Met 1 €ton kan hij ook wel rond komen hoor !!!

Met andere woorden,het houd in dat ik net zo hard mag werken voor minder dan ik al had. Nou dan mag tie van mij DONDEREN naar verwegistan


Je komt al onwetend over weet je dat, denk dat zo'n president niet een beetje meer status heeft dan jij en ook zo'n chauffeur nodig heeft? Buiten dat werken die gasten 24 uur per dag zo'n beetje en hebben ze gigantische verantwoordelijkheden, daarom worden ze goed betaald en jij niet

Mensen zoals jij, die geen weet hebben van hoe het eraan toegaat hier die protesteren, dat is me allang duidelijk


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 9:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe idd .. asielbeleid is fiks aangescherpt. Zijn ook flink minder asielaanvragen. Nu nog harde actie tegen die relallochtonen ....

Maar die pensionbeperking zie ik niet als handig in, zorgt alleen maar voor nog meer drukte op de arbeidsmarkt ...



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 9:58 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:55 schreef Jenje het volgende:
Hehehe idd .. asielbeleid is fiks aangescherpt. Zijn ook flink minder asielaanvragen. Nu nog harde actie tegen die relallochtonen ....

Maar die pensionbeperking zie ik niet als handig in, zorgt alleen maar voor nog meer drukte op de arbeidsmarkt ...




mja, dat valt wel mee aangezien de vergrijzing dusdanig is dat er veel mensen met pensioen gaan binnenkort en dus wordt het lastig al die premies op te hoesten. Dat is al 1 reden waarom ze dit opschroeven


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:54 schreef 0Tolerence het volgende:
Je komt al onwetend over weet je dat, denk dat zo'n president niet een beetje meer status heeft dan jij en ook zo'n chauffeur nodig heeft? Buiten dat werken die gasten 24 uur per dag zo'n beetje en hebben ze gigantische verantwoordelijkheden, daarom worden ze goed betaald en jij niet

Mensen zoals jij, die geen weet hebben van hoe het eraan toegaat hier die protesteren, dat is me allang duidelijk

Gelukkig iemand die weet hoe alles gaat! Ik zal de volgende keer op je stemmen

Ze mogen onzin als die wachtgeld regeling waardoor Nederland nu betaald voor die sukkels van LPF die allang niet meer in de kamer zitten, die mag wel weg ...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-10-2004 10:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 9:54 schreef 0Tolerence het volgende:
Je komt al onwetend over weet je dat, denk dat zo'n president niet een beetje meer status heeft dan jij en ook zo'n chauffeur nodig heeft? Buiten dat werken die gasten 24 uur per dag zo'n beetje en hebben ze gigantische verantwoordelijkheden, daarom worden ze goed betaald en jij niet

Mensen zoals jij, die geen weet hebben van hoe het eraan toegaat hier die protesteren, dat is me allang duidelijk


Hmmmmmmmm,........

Balkende een status, dus daarom maar geld ???
- Volgens zijn geloof is iederen gelijk !

gigantische verantwoordelijkheden ???
- Hoe groot kan dat nou zijn in Nederland,t.o.v. de rest van de wereld.


Wiegen Meister !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-10-2004 10:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:02 schreef Shadow_Smile het volgende:
Hmmmmmmmm,........

Balkende een status, dus daarom maar geld ???
- Volgens zijn geloof is iederen gelijk !

gigantische verantwoordelijkheden ???
- Hoe groot kan dat nou zijn in Nederland,t.o.v. de rest van de wereld.


Whatever gast, buiten dat is het bekend dat NL ministers het minste verdienen in heel europa. Zelfs die belgen verdienen meer, dan kom jij met zo'n argument aan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-10-2004 10:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb uitgerekend op deze dag familieverplichtingen waar ik bij moet zijn (veiling van goederen van oudtante die overleden is)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2004 10:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Sommige mensen werken op Zaterdagen. Waarom zoiets niet op een zondag gedaan wordt..?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-10-2004 10:08 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 oktober 2004 10:07 schreef ghoulliette het volgende:
Sommige mensen werken op Zaterdagen. Waarom zoiets niet op een zondag gedaan wordt..?


Klopt, daar heb ik normaliter ook last van. Ben ik eens vrij heb ik andere verplichtingen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 10:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 1 oktober 2004 10:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Whatever gast, buiten dat is het bekend dat NL ministers het minste verdienen in heel europa. Zelfs die belgen verdienen meer, dan kom jij met zo'n argument aan
Daarom is het maar goed dat er niet voor elk wissewasje een referendum wordt uitgeschreven, domme mensen zouden dan regeren.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-10-2004 10:14 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 10:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Whatever gast, buiten dat is het bekend dat NL ministers het minste verdienen in heel europa. Zelfs die belgen verdienen meer, dan kom jij met zo'n argument aan


Dus omdat ze ergens anders meer verdienen,mag ik er niets van zeggen ?


Hmmmmmmm,...... mensen met een min. inkomen gaan er op achter uit,en krijgen het nog moeilijker.Waarvan sommige niet eens meer de rekening kunnen betalen.De minister gaat mede op hun bezuinigen,omdat de staats kas leeg is. Ik vind persoonlijk dat je dan niet alleen op de burger moet bezuinigen.

Onze queen Beatrix en haar famillie krijgen ook een hoop geld. Die mogen van mij ook wel eens inleveren. Laat Prins baardmans maar eens wat minder ferrari's aan schaffen.

Nee ik vind niet dat je alleen de burger moet laten voelen


Wiegen Meister !


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 01-10-2004 10:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

De koningin is er nou eenmaal, het is hier een monarchie. Dat zal niet snel veranderen. Dat daar kosten bij komen kijken is heel normaal. Daarnaast schijnt de bijlage van de koning al tientallen jaren op hetzelfde bedrag te staan. Er wordt dus door de inflatie al elk jaar minder aan besteedt.

En dat de ministerpresident een hoop geld verdiend vind ik ook niet meer dan normaal. Een hoop verantwoordelijkheid mag best betaald worden. Daarnaast mag het ook best marktconform zijn want dat soort gasten kunnen velen malen meer verdienen in het bedrijfsleven.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 10:33 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik wilde gaan maar ach waarom zou ik mijn energie gaan verspillen aan een linkse kutregering die toch niet kan nadenken en überhaupt niet eerlijk gekozen is. Kanker op.


Kankerlul


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen