|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
De toleraqntie in dit land is opgelegd en dan werkt het dus even niet En inderdaad, die fanatici lachen zich kapot hier om onze rechtsstaat want ze kunnen meer aanklooien dan wij. Ik ben heel benieuwd hoeveel jaar ik zou hebben gekregen als ik die kerel met een knuppel van van Gogh zou hebben afgeslagen.... Hypothetisch gesteld.... |
|
Tsja.. maar wat doe je er aan...? A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote: Wat mij betreft ligt het vooral aan de politie; het beleid is verkeerd en ze mogen te weinig om de echte problemen aan te pakken; geen gezag=vrij spel... dan maar richting een politiestaat; als je niets verkeerd doet heb je toch niets te vrezen dus waarom niet strenger? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de oplossing is niet moeilijk! DE ISLAM IS EEN LEVENSBEDREIGENDE ZEER BESMETTELIJKE ZIEKTE EN DAAROM MOET HET MET MAN EN MACHT BESTREDEN WORDEN!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
ik wist helemaal niet dat Theo (verre) familie was van Vincent |
|
quote: Nou ik zou zeggen ga voor in de strijd en duik die buurten in Wat dacht je van een zelfmoordactie in die Amsterdamse moskee? Je zou de gemeenschap een eer bewijzen.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 23:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij woont in Appingedam dacht ik ... daar vind je meer white trash ... |
|
quote: aan mij zal het niet liggen het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Nha hup ... fiks mes pakken en reis naar Amsterdam ... wees een held. |
|
quote: waarom niet in delfzijl beginnen? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:Mag ook, moslims genoeg ... |
|
je bedoelt teveel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik hoop snel over je in de krant te gaan lezen. Ik zie net op het nieuws dat die brief die in Theo's borst is geprikt een stuk van 5 (!) bladzijden behelst The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
vermoord hem dan meteen door hem te stenigen met de koran ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Eerste vier zijn om Allah te eren en bedanken, daarna komt de eigenlijke boodschap pas I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: -kaas -brood -10 eieren -wc papier -bami ? beetje sneu dat ze hem hebben aangepakt, en erg achterlijk van die dader(s) dat ze niet iemand die echt iets te vertellen had (en daar ook iets mee kon aanrichten) hebben "benaderd" dat bewijst maar weer dat men een eeuw of 7 achterloopt... kutvolk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2004 0:36] Bruce Banner |
|
quote: Waarom zijn de nederlandse christenen (enkele uitzonderingen daar gelaten) inmiddels zo gematigd? Educatie en welvaart, antipopulaire vriend. Educatie en welvaart, zodat de mensen voor zichzelf leerden denken en voor zichzelf konden zorgen. Door de islam te bestrijden (hoe bestrijd je in vredesnaam een idee?) plaats je de islamiet in een underdogpositie. Dit geeft hem het gevoel dat hij zijn religie hard nodig heeft. In tijden van oorlog leven religies op, dat weet iedereen die ook maar een piepklein beetje kaas van geschiedenis heeft gegeten. Mensen willen steun van een hogere macht. Zorg voor verlichting, leer de islamiet zijn eigen koran te lezen en hij heeft de imam niet meer nodig. Geef de islamiet voedsel, onderdak en veiligheid en hij heeft zijn profeet niet meer nodig. Zo werkte het voor de christenen, zo zal het voor de islamieten ook werken. Jammer genoeg duren dat soort processen wel een paar eeuwen... [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 04-11-2004 1:01] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
stond erbij en keek erna... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien moeten ze de in Arabisch vertaalde werken van de Griekse cultuur herlezen, wat ooit is vertaald naar het Latijn. Goh, waar zou die verlichting in Europa toch vandaan komen. F*ck hippies |
|
Grijns : van oor tot oor...opengesneden(telegraaf) Wat zullen die rechts-extremisten nu gaan doen ? Antwoord : schelden...auw Die moslimaanhangers liggen weer in een deuk. Hebben we ooit niet eens gijzelingen gehad(RMS), waarop dhr Van Agt zei :aanpakken en er werden er een aantal afgeknald en stil waren de Molukkers in Nederland. Ziehier de oplossing. Graag gedaan. |
|
quote: NEEN! Iedere islamiet in Nederland heeft de kans om zich op te werken, te studeren etc etc. Ook geloof ik niet dat in Nederland buitenlanders niet worden aangenomen op basis van hun etnische afkomst (ten minste in het merendeel van de gevallen dan). Maar die gastjes kiezen er zelf voor om vroeg van school af te gaan en gooien daarmee zelf hun eigen ruiten in. En dan die islamieten (en onwelwillende allochtonen) nu gaan verwennen? Een schop onder hun kont moeten ze krijgen. |
|
quote:Molukkers zijn 98% christen. Niks te maken met moslims, alhoewel ze strijden tegen moslims in hun eigen land. Met oog om oog, tand om tand mentaliteit bereik je niks. Alleen maar een spiraal van geweld. F*ck hippies |
|
quote: Jammer genoeg zijn sommige mensen alleen maar gevoelig voor geweld. Daar lijkt het zo onderhand wel op, rede, overleg en dicussie is niet aan hen besteed. Zulke lui moeten desnoods met geweld worden bestreden. Ik heb liever dat zij klappen krijgen dan anderen. |
|
quote: Verwennen my ass! Weet je wat verwennen is? Toestaan dat er islamitische scholen zijn, waar de kids veel te weinig leren over hoe nederland werkt. Verwennen is lijdzaam toekijken dat de helft van de immigrantenvrouwen de nederlandse taal niet beheerst en zich dus niet kan redden (en dus afhankelijk blijft van haar man). Verwennen is kids de kans geven zonder diploma van school te gaan, zodat ze dom blijven en alles blijven aannemen wat ze van thuis uit meekrijgen. Natuurlijk heeft iedere migrant de kans zich te ontwikkelen, en de mensen die die kans grijpen zijn het probleem niet. Maar ik zeg je dat de regereing te laks is ten aanzien van de mensen die zich NIET ontwikkelen. Zonder diploma van school? Dan gekort op je uitkering. Ontwikkelen zal je je! Maar ja, mijn plan kost meer moeite dan de ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-mentaliteit die de regering nu tentoon spreidt. Hier moet men gaan investeren in probleemgroepen, terwijl gewoon een beetje zeiken achteraf natuurlijk tien keer makkelijker is... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |