|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:De moord op Kennedy heeft idd geen staart gehad. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Herinneren wij ons die moorden dan niet allemaal? Is er over die moorden niet een hoop ophef geweest? Verder zijn die moorden over het algemeen niet religieus georienteerd. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het is een steeds groter probleem aan het worden, dus ik vind het wel een belangrijk onderwerp ja. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Beli vind het blijkbaar niet zo erg als kritiek de mond word gesnoerd met geweld ... |
|
quote:Gelukkig hebben we ook nog onze onverschillige Nederlanders die geen inbreng hebben in welke discussie dan ook. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Neen, maar dat is nu juist mijn punt, als er een moord gebeurd uit religieus oogpunt wordt er meteen bijna een hele gemeenschap geviseerd en wanneer het door een katholiek gebeurd wordt niet de helekatholieke gemaanschap geviseerd, sorrie hoor. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Misanthrope, dat stukje over de ontwikkelings landen ben ik het helemaal mee eens. Het westen heeft als voorbeeld de eigen welvaart, en omdat wij het zo goed hebben vinden wij het zo zielig dat die negertjes daar in hutjes wonen. Maar dat doen ze al heel lang, en waarom zouden wij dat nu perse moeten veranderen?? Kankerlul |
|
quote: Juist. En sneeuwwitje had 7 dwergen. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ik zou het niet weten, maar ik verwacht dat de bouw van de kerk vroegtijdig gestaakt moet worden En dan heb je wellicht een punt, daar zijn ze minder toleranter tegenover buitenlanders en hun cultuur. Hier zijn we toleranter, is dit verkeerd? Mijn inziens is het juist iets waar we als maatschappij enorm trots op mogen zijn dat we ons als maatschappij openstellen voor andere culturen. Ik ben het wel volledig met je eens dat nu we de nadelen van een multiculturele samenleving ondervinden dat er (striktere) grenzen gesteld moeten worden om de samenleving leefbaar te maken voor IEDEREEN. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Zoals ik al zei: er is een hoop aan vooraf gegaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
In plaats van dat ze blij zijn dat ze hier in alle vrijheid hun religie mogen beleven en dat ze hier kunnen genieten van vrijheid, willen ze het land (Nederland) zo maken dat het lijkt op het land waar ze uit zijn gevlucht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Huh? Wat lul je krom .. katholicisme is ook een religie .... Er worden in nederland ook geen mensen vermoord omdat ze kritiek hebben op het katholicisme, omdat die mensen kritiek op hun waarde kunnen inschatten. Dat jij niet inziet dat wat er gebeurt is veel meer dan louter een moord is, vind ik erg naief. |
|
quote: Dat klopt . En ik denk trouwens dat we finaal gestenigt zouden worden maar dat is mijn visie . Maar even serieus, het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat de regering altijd te tolerant is geweest tegenover mensen die zich misdragen in dit land. En dat we daarvan nu de consequenties van moeten ondervinden. Nu moeten we daar dus wat aan gaan doen voordat het helemaal uit de klauwen loopt, en wellicht krijgen we dan een veiliger Nederland voor iedereen. Kankerlul |
|
quote: Aan hoeveel moorden niet? De moord op veearts Karel Van Noppen (om maar een dom voorbeeld te geven), ging ook een hoop vooraf. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Daar is een simpele rede voor; volgens alle vooraanstaande Islamitische rechtsgeleerden mogen moslims NIET in een ongelovig land wonen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nou, ga emigreren dan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dan moeten ze ook niet zeiken en zullen ze branden in de Hel van allah alwaar zij door een geit in den achteringang bevredigd zullen worden. Kankerlul |
|
quote:Aanvullinkje: Tenzij ze strijden om van het ongelovige land een gelovig land te maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat laatse zullen ze wellicht niet zo erg vinden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Lukt ze niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: mwah doorgaans is het andersom Kankerlul |
|
Idd, we zijn destijds al eens door de christelijke molen gehaald. Voor mij geen 2e keer, danku. Aanvaarden of terug. quote: 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote:Daarom proberen ze de samenleving te polariseren en de ogen van alle moslims dezelfde kant op te richten, want met een miljoen mensen kun je een hoop bereiken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
als er een islamitische politieke partij komt en alle moslims zouden daar op stemmen ... maak je borst maar nat .. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |