|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
echt wel ... in delfzijl iig wel .. |
|
quote: Hmm ik weet dat wij twwe verschillende belgische zenders hebben op de kabel hier, de een is canvas, de ander weet ik zo even niet, maar zou best tv1 kunnen zijn. Ik hoop het! Kankerlul |
|
quote: Hebben jullie, België1 is dat bij jullie, zoals bij ons Nederland1, 2 en 3 Ik betwijfel wel of jullie kanaal2 en VT4 hebben maar dat zijn toch kutzenders, dus mis je niks. Met TV1 en Canvas heb je genoeg (ik toch, ik heb enkel dat) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja ik zie net dat we het hebben.. VRT1 heet dat ofzoiets. Kankerlul |
|
quote: Gewoon VRT Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hmm nu begin ik te twijfelen, maar vrt is hetzelfde als tv 1? Kankerlul |
|
quote: Yep, de VRT is eigenlijk het overkoepelende van TV1, Canvas en Ketnet, het is dus bij jullie België1 is TV1, België 2 is Canvas en Ketnet (Ketnet tot 20 uur, erna Canvas) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wij hebben gewoon België 1 en België 2. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is er in België veel aandacht aan deze moord besteed, wat zegt de media ervan? Het blok zal er ook wel een duidlijke mening over hebben neem ik aan. |
|
Of Jar-Jar Bings of hoe die gozer ook heet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Heb nog geen commentaar van het blok gehoord maar er word hier effectief veel over gepraat, we zijn er niet ongevoelig over, de brandstichtingen in moskeën komen bij ons ook in het nieuws. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Brandstichtingen in moskeeen????? Is dat niet gewoon de straf die ze krijgen van Allah? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ik heb het idee dat marrokanen in België beter zijn geïntegreerd als in nederland overigens. Het bewijs van de non-integratie van een deel van de Marrokaanse mannen in Nederland werd weer gevoed door het "discussie" programma Cola en couscous (of zoiets)op BNN (en daarvoor bij B&W) Daar zaten me toch een stel marokkaanse gastjes bij |
|
quote:Jah-Jah Bling-Bling? |
|
Wie gelooft er nu nog dat zij WILLEN integreren???? ze willen alleen maar geld trekken en niets hoeven doen, behalve een grote bek hebben, dat ze niet geaccepteerd worden. Flikker toch op. Geef ze een vinger en ze willen het hele land. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Met "ze" neem ik aan elke moordenaar?? Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: "...deel van de Marrokaanse mannen in Nederland..." Wel op blijven letten ,he? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: *schaam schaam* ja meester Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: goed zo, hahaha. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
zeg beli, hoe laat komt dat programma precies? Kankerlul |
|
quote:was vanmorgen nog iets over theo op Belgie te zien, met arabische ondertitels. |
|
Anders snappen die moslims de belediging niet ... |
|
Eigenlijk was het allemaal niet zo beledigend. Sowieso vioel het allemaal wel mee, er werd alleen zoveel aandacht aangegeven. |
|
ach, nu word natuurlijk elk woordje van van gogh tegen het licht gehouden opdat de linkse flikkers hem als rascist kunnen bestempelen |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |