|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hier wellicht niet. Kerk en staat zijn hier gescheiden. Al eens in Israel of Indonesie gekeken? |
|
quote: Absoluut, alleen zeer politieke correcte figuren a la Cohen zijn hierop tegen. En idd,de gamtigde moslim mag zeker laten weten dat hij/zij onze kant kiest. Maar ik moet wel zeggen dat dit toch wel gebeurt. Maar die extremisten? keihard aanpakken. Zo geef je tegelijkertijd een correct, maar duidelijk, signaal aan de minder extreme broeders. Die zien dan dat het menens is en zullen wel effe nadenken voordat ze verder zakken in de hoek van het extremisme. |
|
@judge m ja dat bedoel ik. wat probeer je te zeggen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-11-2004 14:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Overigens. Helemaal los van de redden waarom die fundie christenen geen vaccines tot zich nemen zijn er een aantal medisch-legitieme redenen om het niet te doen, met name op lang termijn. Ik ben er nog niet over uit of ik mijn kinderen laat vaccineren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe heet die partij ook al weer waar geen vrouwen aan mogen deel nemen? Di dienen alleen maar voor het huishouden en om kinderen te baren. We hebben ze wel, alleen gelukkig niet in al te grote aantallen. Dat moeten we met die moslimfundo's ook doen, het aantal reduceren, en als het effe kan tot nul. |
|
quote:Dat is juist die onbeperkte tolerantie die door vele hier als vanzelfsprekend genomen word. quote:Ze kunnen die mensen bijna niet pakken joh (alhoewel ze dus wel erg snel die 8 te pakken hadden, zitten ze soms ergens op te wacten?) |
|
quote:NCPN |
|
quote:SP KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
G (is uit Chelman zijn post gevallen ) Bruce Banner |
|
quote:ik denk eerder N.DA. |
|
quote: Dat is Lain’s partij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wedden niet van niet? o opperhoofd in het verstrekken van foutieve en valse propaganda. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-11-2004 14:41] |
|
quote: vind ik niet zo lief van je Bruce Banner |
|
quote:Schiet em neer, steek em lek, en laat een briefje achter: "Ich habe es nicht gewust" |
|
quote: *even weg* is de inhoud van die brief al bekend? Bruce Banner |
|
quote: Ja, oproep tot Jihad. |
|
quote:Nee, ze zijn nu bij kantje 3, maar 5 pagina's vol gebrekkig nederlands ies errug moeluk |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2004 14:45] Bruce Banner |
|
ja maar die oproep tot Jihad was echt de inhoud van die brief. |
|
Gelukkig is het maar een individualistische Jihad ... |
|
quote: Niet voor Theo dan he? |
|
quote:Zo lang het maar bij een draai om de oren blijft en niet meer. F*ck hippies |
|
quote:Ja, een individualistische Jihad waar in Nederland zo'n pak 'm beet 50.000 mensen aan zouden willen participeren... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jaaa maar dat zijn allmaal individuen, die moet je allemaal individueel beoordelen! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |