|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Breng ze niet op ideeën. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Landelijk dan he ... |
|
quote: Neen, sommige delen zijn inmiddels als Noord-Afrika erkend. |
|
quote:In Frankrijk zijn op die manier al meerdere gemeentes onder moslimbestuur ontstaan, ofwel moslimenclaves. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik zeg dat of de komende, of de verkiezingen daarna zoiets ook in Nederland staat te gebeuren ... |
|
quote: ja ok, maar het kan ook regionaal zijn en dan toch landelijk zijn, dat is met de Jonge Fortuynisten ook zo gegaan. Kankerlul |
|
quote: hahahahaha Kankerlul |
|
quote:Zekers, is ook absoluut een partij die niet te groot mag worden. |
|
Het schijnt wel dat de allochtone Nederlander niet of bijna nooit stemt, dus dan zal er misschien 50% van die doelgroep nu wel gaan stemmen, maar dan nog zullen ze geen meerderheid halen...hoop ik. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Daarom, dat is best wel erg gevaarlijk. Kankerlul |
|
quote: Hebben ze daar ook bepaalde regels aangepast of veranderd? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tja aangezien wij al 1 miljoen allochtonen in ons land hebben, ik weet het niet. Kankerlul |
|
quote: ls er vanuit de religieuze leiding opgeroepen wordt om hun politieke partij te steunen, dan gaan ze echt wel hoor .. onderschat de invloed van die moskeeën niet |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Dat komt omdat er geen partij is die ze vertegenwoordigd. Uit onderzoek van de Volkskrant blijkt dat als er een moslimpartij wordt opgericht, minimaal 50% van de moslims in de grote steden erop zou gaan stemmen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Maar die zijn niet allemaal moslim en/of stemgerechtigd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Onder deze post past een Belgenmop. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Waarom neemt een belg een mes mee in de auto ... |
|
quote: Wees maar zeker dat er dan een tegenreactie komt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Dat gelukkig zeker .. maar helaas zal dat dan een rechtse partij a la LPF worden en daar word je ook niet blij van .... |
|
quote: Maar ook vanuit de autochtone Nederlandse bevolking en die is nog altijd in de meerderheid. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ehh... zover ik weet hebben alle niet-gelovigen een dorp in de buurt van Parijs onder dwang moeten verlaten en is het daar voor vrouwen verboden geen hoofddoekje te dragen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat bedoel ik, ja. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Dat bedoel ik dus, dat kan bij ons ook makkelijk gebeuren. Kankerlul |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |