|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan vraag ik me af hoe jij tv kijkt. Bij het grootste gedeelte wat ik erover heb gezien (en ik moet zeggen dat ik het aardig heb gevolgd) zag ik voornamelijk moslims die het af hebben gekeurd. Ook inderdaad 1 - 2 die het wel min of meer begrepen maar daar hield het echt mee op hoor. Waag eens een dansje! |
|
quote: Dan heb je niet goed geluisterd want 90% had er als je heel goed luisterde begrip voor, of konden het wel begrijpen. Ze zeiden allemaal, oh wat erg....... MAAR Kankerlul |
|
Kijk je veel vara zeker ... |
|
quote:Dan vraag ik me af waar jij kijkt. Ik heb namelijk nogal veel moslims gezien die zeiden dat 'het te begrijpen was'. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: laat die moslimleiders (niet lIJders dus ) dan een keer voor eens en voor altijd duidelijk deze acties gezamelijk en eensgezind afkeuren door te zeggen dat die gore extremistische klootzakken NIETS met de Islam te maken hebben. Misschien dat ze dan eindelijk eens die met zand vervuilde verschrompelde hersentjes laten werken, en doorhebben dat ze fout bezig zijn. godverdomme! Bruce Banner |
|
quote: Kankerlul |
|
Ik maak me idd ook flinke zorgen .. straks ga ik een keer kinderen krijgen, komen ze huilend thuis omdat ze van school gekicked zijn omdat ze een moslim geitenneuker genoemd hebben .. of zoiets stompzinnigs ... |
|
quote: Dat is echt niet waar. Misschien dat jou voornamelijk die 1 - 2x zijn opgevallen omdat dat jouw beeld van moslims is. Ik heb het inderdaad 2x gezien en dan voornamelijk van moslims die er 'niet al te snugger' uitzagen. 1 man van rond de 50 die het over pitbulls had en 1 jongen van rond de 17 die het over vuur met vuur bestrijden had. Waag eens een dansje! |
|
quote:Of ze worden van school gekickt omdat ze geen hoofddoekje ophadden... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En zo ziet men maar weer.. Agressie wekt agressie op! |
|
quote:Wat wil jij doen dan, ze allemaal knuffelen? |
|
quote:Welke radicale boomknuffelzender kijk jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: goed we kunnen wel waar niet waar schreeuwen en mij verwijten dat het komt door het beeld dat ik van moslims heb, maar misschien komt het wel door jouw beeld, weleens bij nagedacht? Kankerlul |
|
quote: Welke znender, welk programma, ik heb op journaal, 2 vandaag en rondom tien toch veel moslims gezien die zeggen dat bekritiseren van de islam nou eenmaal dit soort reacties oplevert ... en dat is natuurlijk belachelijk |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee joh, ik denk veel simpeler.. Agressie --> agressor het land uitflikkeren |
|
Ik heb rondom tien ook gezien, en inderdaad werd daar toch wel door moslims aangegeven dat als je jezelf negatief of beledigend uitlaat t.o.v. de islam je dit soort reacties kan verwachten......... En dan vinden ze van zichzelf dat ze flink geintegreerd zijn, DUS NIET, als je dat soort dingen zegt begrijp je er dus niks van! Toen de katholieken hier werden uitgemaakt voor schapenneukers werd er ook niemand vermoord. Waarschijnlijk zijn wij dan begiftigd met een groter relativeringsvermogen ipv met een agressieopwekkendvermogen... |
|
quote: klopt als een bus, ik heb er op een gegeven moment ook op zitten letten, wachtend op dat woordje maar en dat kwam ALTIJD!!! Dat is toch niet te geloven. En die gozer die gebrekkig Nederlands sprak over vuur met vuur bestrijden, dat was dus hier in deze stad, in mijn stad. En dat is wat mij verontrust, want als je in een stad als deze woont ben je genoodzaakt je wat minder tolerant op te stellen tegenover die groepen mensen ook al zou je dat niet willen. Kankerlul |
|
quote: ...en als je dat zegt schop je de Islam tegen het zere been... we kunnen het ook NOOIT goed doen ik word daar zo moe van Bruce Banner |
|
quote: Daar maak ik me geen zorgen over, die zijn duidelijk. Maar hoeveel zijn er die er niet zo duidelijk voor uitkomen? Hoeveel Marokkanene vinden zich nu niet "zielig" omdat ze weer in een slachtoferrol zijn terecht gekmen (volgens hun zelf) en zich daar meer druk over maken dan over die fundamentalisten? Overigens, kunnen ze ook eens niet eens een keer een zin uitspreken zonder het woord islam? |
|
er schiet me nu trouwens een gruwelijk gedachte te binnen: Kan die moordenaar niet de dans ontspringen door niet toerekeningsvatbaar te worden verklaard of zoiets? Ik zie het al helemaal weer voor me. En het vrijgeven van die brief,en terwijl de verdediging hier nog geen kopie van heeft gekregen. Dat ruikt weer naar vormfouten of zoiets. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: heb ik al heel lang over na zitten denken en het is hoogst waarschijnlijk dat ze het daar weer op gooien ja. Als ze slim zijn doen ze dat echter niet, en dat is voor hun eigen bestwil. Kankerlul |
|
quote:Ik rook al vormfouten toen ik hoorde dat hij gepakt was. Ik hoop dat hij vrijkomt en gelinced wordt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |