|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Is die brief hier al gepost? Oud Vuil. |
|
ik dacht het niet. heb je hem dan? Bruce Banner |
|
jep |
|
Pagina of 2 terug heeft Paul em al gepost. Maar de spelling is zoals verwacht erg beroerd ... |
|
quote: Toch wel, lees een paar pagina's terug. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
|
|
quote: Ja dat is best mogelijk, heb al berichten zien staan dat meneer de moordenaar plotsklaps veranderde van persoonlijkheid. Waarschijnlijk naar aanleiding van voor hem schokkende gebeurtenissen zoals de dood van zijn moeder en meer. Commentaar als 'hij was zichzelf niet meer' en 'hij gedroeg zich agressief als men een andere mening als hem had'. Dat wijst richting een psychose en dus tijdenlijk ontoerekeningsvatbaar kan hij worden verklaard. Ze gaan iig wel die kant op gezien de 'subtiele opmerkingen' her en der in de media. |
|
quote: gisteren in de persconferentie zei er juist iemand dat het in erg goed nederlands geschreven is.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Zeg lekkere vent, ik heb hier pas 8 pagina's .. is namelijk afhankelijk van ieders instellingen pc-n00b! |
|
quote:.. voor een moslim .. |
|
quote: dat soort dingen vind ik geen goed excuus, gewoon levenslang geven die gast! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: jij bent ook dom en lelijk (maar wel lief) |
|
quote:gisteren was ik nog je lekkere geile slet |
|
het was een breezah-moslim, kijk maar naar al die hoofdletters op vrEemde plaaTseN [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-11-2004 15:07] Bruce Banner |
|
quote: En dan? In zijn thuisland wordt ie waarschijnlijk als held binnengehaald. Ik zeg straffen, en streng! Laat hem maar als voorbeeld dienen voor alle moslims die ook met dergelijke ideeen rondlopen... Zenial |
|
*zoekt het "doodstraf" topic* Bruce Banner |
|
quote: Toen zaten mijn oogjes dichtgecummed. |
|
quote: bij moslims helpt de doodstraf helaas niet, omdat ze dan in de martelaren sterven en daar doen ze het juist voor "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zij blij, wij blij |
|
|
|
ROFLMAO Het word elke dag gekker met het ego van die moslims |
|
Echt superzielig van al die Marokkanen om Hirsi Ali de schuld te geven. Maar die wilden ze allang aanpakken en grijpen nu de kans. Maar ja, Hirsi is a: een vrouw b: heeft kritiek op de islam. Dat is natuurlijk een niet te tolereren combinatie. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-11-2004 15:19] |
|
Jenje, ik ga je voor de rechter slepen, omdat je "gek" en "moslims" in 1 zin gebruikt. Bij Allah, dat is smaad van de bovenste plank. Door mensen zoals jij, en dit soort uitingen creeer je een uiterst negatieve sfeer rond het heilige vreedzame geloof Islam. ..blablabla... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-11-2004 15:19] Bruce Banner |
|
quote: Tja maar wij leven hier wel in een excuus maatschappij met een enorm slap beleid dus naar alle waarschijnlijkheid wel een stukje waarheid. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |