IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Fields of Rock 2005, Goffertpark Nijmegen Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-06-2005 21:37 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik ga Gorefest kijken.
Zie Slayer wel weer volgende week op Graspop.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-06-2005 8:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

oja, gorefest komt ook... zometeen vertrekken we richting nijmegen... partey

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-06-2005 9:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja, party-en~! en zulk mooi weer, te gek!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-06-2005 10:18 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo.. dadelijk maar eens in de auto springen..

Mochten mensen me herkennen.. twijfel er vooral over om me aan te spreken!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-06-2005 10:24 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

grmbl ze komen me zo halen....als ik metal church maar niet mis

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-06-2005 3:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

FoR was..

ok.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2005 3:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De V&D heeft heersende yogheurt drankjes

collision-tammi
leuke jongen
Posted 19-06-2005 10:40 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik vond t supervette shit. en gezellig

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-06-2005 10:48 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Dat was echt vet

chimaira is best wel goed live en alles.

Ik met me paupervrinden hebben zo'n 20 euro aan bekertjes opgeraapt.

godver, nekkramp, mastodon heerschte

al met, zeker geslaagd!

collision-tammi
leuke jongen
Posted 19-06-2005 10:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

oke, de volgende bands heb ik gezien

alter bridge
niks voor mij, te rock/pop allemaal. kan ik niet mee uit de voeten

papa roach
wel aardig op de achtergrond

velvet revolver
erg ruig, hun eigen nummers kunnen mij ook boeien, maar de guns n roses covers zijn natuurlijk te gek!!

mastodon
toen was ik even te gaar, geluid stond veel te hard. kon er geen chocola van maken. terwijl, toen ik naar buiten ging, het allemaal perfect stond.

dillinger escape plan
bizar, zanger ziek en reageert het af op publiek. maar goed, toch een vermakelijk optreden

slayer
tja.. slayer

chimaira
vette shit, knalt als een gek. wat een coole drummer

machine head
paar nrs gezien, klonk 'als vanouds'... we zijn op tijd gegaan voor black sabbath

black sabbath
leuk voor even, maar werd behoorlijk saai

rammstein
vette show

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 19-06-2005 11:37 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

my two cents:

- Alter Bridge: saaie pseudo-heavy poprock. Met ex-leden van Creed hoorde ik toen we heenreden naar Nijmegen, dus dat verklaard een hele hoop.
- Papa Roach: dit viel me alles mee, aangezien ik een shitty nu-metal show had verwacht. Schijnbaar spelen deze knullen tegenwoordig behoorlijk rock'n roll achtige stuff. Plus een behoorlijke energieke podiumprestatie.
- Mastodon: geweldige band, geweldig optreden. Wel vreemd dat ze van Leviathan geen enkel nummer speelde met "normale" zang, terwijl ze die een tijdje terug in de Melkweg nog wel op de setlist hadden staan. Anyway, mijn favoriet van de dag.
- Dillinger Escape Plan: tja, hier heb ik ook al wat over geschreven in het nieuwe Dillinger topic. Vette muziek, strak gespeeld, goed geluid, maar toch volkomen kut vanwege een wálgelijke frontman. kots kots smijt smijt kots kots, ja rot nou maar op.
- Gorefest: hier heb ik maar een twintig minuten ofzo van gezien, en die overtuigde me niet helemaal. De leden van de band gaven me niet echt het gevoel erg veel plezier te hebben in het spelen van al die oude klassiekers. volgende week op graspop eens kijken of m'n indruk juist was.
- Velvet Revolver: een all-star band die lekkere rock'n roll speelt. Goeie performance, maar wel erg lang voor z'n toch wel eenzijdige band. Wel erg leuk om de legendes van Guns en Pilots aan het werk te zien.
- Audioslave: ook een all-star band, maar dan één waaruit alle fut lijkt te zijn verdwenen. Cornell is zowat m'n favoriet rock zanger en songwriter vanwege zowat alles dat Soundgarden heeft uitgebracht, plus het Temple of the dog album en zijn solo-album. RATM is nooit echt mijn band geweest, alhoewel ik Evil Empire wel een lekkere rauwe plaat vind. Cornell + RATM kunnen echter geen potten breken. Het eerste album was aardig, het nieuwe ronduit saai en live is het niet veel beter. Cornell heeft, voor iemand met zoveel podiumervaring, eigenlijk totaal geen uitstraling en lijkt zich geen houding te kunnen geven zonder gitaar. Het meeste succes heeft Audioslave met de twee RATM en twee Soundgarden nummers die ze spelen, dus dat lijkt me genoeg te zeggen.
- Black Sabbath: ozzy kan eigenlijk niet (meer) zingen, loopt (en vooral rent) tegenwoordig als een mongool en staat constant raar voor zich uit te lachen. De rest van de band (Ward, Iommi, Buttler) is echter nog steeds klasse. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat deze oude mannen nog zo'n strak en gedreven optreden neer konden zetten. Tel hierbij een vet geluid op en je hebt zowat de verrassing van de dag (voor mij dan).
- Rammstein: tja, totaal niet mijn muziek maar wel een overdonderende show met héél véél vuur in allerlei verschijningsvormen. De mannen maken van elk nummer zowat een theaterstuk, waardoor ik me niet heb staan te vervelen, alhoewel de muziek slechts hier en daar interessant wordt door een enkele goed gevonden riff.

en toen.... door het pikkedonker met 50000 man door het goffertpark gaan dwalen op zoek naar de openbare weg! jeuh! het festival was als geheel ontzettend goed en professioneel geörganiseerd, maar dit viel me toch wat tegen. jongens, hang wat lampen in de bomen ofzo? we zagen er echt geen FUCK van met z'n allen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2005 11:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Cornell viel idd behoorlijk tegen! Deed me denken aan een 15 jarig jongetje dat met zijn eerste shows bezig was en zich nog niet helemaal een houding weet te geven.

Hoe vet was trouwens Rammstein die Depeche Mode deed!!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-06-2005 12:10 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Druk,erg druk.
Warm,erg warm.

Dat was het.Maar ik heb me best vermaakt.Vond vooral Gorefest en Black Sabbath de moeite waard.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-06-2005 12:33 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Gorefest viel me juist verschrikkelijk tegen. Een vreselijk geluid en dat lag niet alleen aan de geluidsman, want het gitaar geluid klonk al klote bij de soundcheck. Erg jammer, had hier zo naar uitgekeken.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 19-06-2005 12:36 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 11:42 schreef ghoulliette het volgende:
Cornell viel idd behoorlijk tegen! Deed me denken aan een 15 jarig jongetje dat met zijn eerste shows bezig was en zich nog niet helemaal een houding weet te geven.

Hoe vet was trouwens Rammstein die Depeche Mode deed!!

die cover kende ik van een Depeche Mode tribute cd van een paar jaar terug. geen idee dat Rammstein nog steeds Stripped live speelt, erg cool ja.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-06-2005 12:39 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

En ik was ook wel erg blij met de paar cd-kraampjes die er stonden.De collectie is weer flink uitgebreid voor weinig geld.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-06-2005 12:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Die cd-kraampjes heb ik dan jammergenoeg gemist... Wel oscene prijzen voor die T-Shirts.. 30 euro..

maargoed, foto's :

Dit ben ik, met me suffe, verbrande hoofd.

Mastodon, wel een van de vetste bands

Erg veel meer boeiends heb k niet, meeste van de foto zijn mislukt

Wel goede sfeer hing er!

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 19-06-2005 13:30 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik vond Dillinger, Mastodon, Black Sabbath toch wel de beste optredens, en jezus wat een show die van dillinger en dan die mafkees met die handoek nog

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-06-2005 14:28 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Au ik ben behoorlijk verbrand

Mijn hoogtepunten:

Alter Bridge (geweldige zanger)
Velvet Revolver (Slash & Duff brrr)
Machine Head (beste optreden van de dag)
Black Sabbath (Altijd goed)
Rammstein (super show, maar een raar einde)

Lekker weer, veel bier, veel mensen, leuke dag gehad!

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 19-06-2005 14:31 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 11:37 schreef Melk is Goed het volgende:

- Gorefest: (...) De leden van de band gaven me niet echt het gevoel erg veel plezier te hebben in het spelen van al die oude klassiekers.

Jammer, had het uitstekend naar m'n zin!

quote:
Op 19 juni 2005 12:33 schreef Henke het volgende:

Een vreselijk geluid en dat lag niet alleen aan de geluidsman, want het gitaar geluid klonk al klote bij de soundcheck.

Kun je me een beetje een idee geven wat eraan schortte?

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2005 15:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat zegt ie toch?

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 19-06-2005 16:51 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 13:30 schreef Botzwaard het volgende:
Ik vond Dillinger, Mastodon, Black Sabbath toch wel de beste optredens, en jezus wat een show die van dillinger en dan die mafkees met die handoek nog

Ik stond achter die mafkees met die kotshanddoek! Ik had dus mazzel dat ik net niet geraakt werd,maar ik kreeg nog wel bijna een fles water voor mijn bek,ik kon hem nog net optijd wegslaan,verder de beste show van dillinger van 4 optredens die ik van hun gezien heb

tharos
Usericon van tharos
Posted 19-06-2005 16:58 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

chimaira was echt bruut! vooral over de nieuwe nummers die ze speelde was ik aangenaam verrast.

bij black sabbath had ik het idee dat ozzy iedere seconde dood neer kon vallen. die man is echt op!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-06-2005 17:18 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

leuk dagje hoogtepunt : METAL CHURCH!!
show van rammstein was okee, gorefest was idd niet echt wat k er van had verwacht, maar de stem was wel vet, verder was machine head (van wat k er van heb gezien) ook wel leuk en black sabbath was erg gaaf

verder ook nog ira black (vicious rumors) en Cris Cafrey (savatage) heel even gesproken

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-06-2005 17:19]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-06-2005 18:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2005 17:18 schreef she_devil het volgende:
leuk dagje hoogtepunt : METAL CHURCH!!
show van rammstein was okee, gorefest was idd niet echt wat k er van had verwacht, maar de stem was wel vet, verder was machine head (van wat k er van heb gezien) ook wel leuk en black sabbath was erg gaaf

verder ook nog ira black (vicious rumors) en Cris Cafrey (savatage) heel even gesproken
Johnny the Italian Stalion niet gezien toevallig?

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com