|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
gesproken in de melkweg of in doornroosje???? het zou wel super vet zijn als ze komen 'Someone's standing on my chest!' |
|
Op één of andere manier gok ik dat SiB dat in de Doornroosje te weten is gekomen |
|
67,50 Pleuri! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mastodon,dozer en extol waren zeker vet!!! ik was erbij in Adam en heb even gepraat met de zanger toen hij aan t opbouwen was 'Someone's standing on my chest!' |
|
Black Sabbath ,Slayer en Mastodon Kan niet wachten! |
|
Zijn de namen voor de MTV stage al bekend?, zie nu net, Arch Enemy... tsja... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 31-03-2005 22:21] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Wat is er zo coma verwekkend aan dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat sommige bezoekers net iets te erg op mn lachspieren werken There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
wie gaan er allemaal? ikke wel arch enemy mastodon slayer chimaira (gaat wel) |
|
voor de liefhebber soulfly komt ook |
|
quote: best vet, k wil ze wel s live zien |
|
quote: Hmmzzz kheb ze wel is live gezien op Dynamo? Toen waren we aan het regendansen ronds een bezopen maat van me die in het gras lag Tjah......Je moet wat "Sehnsucht" |
|
Soulfly stinkt aan alle kanten...zeer slap aftreksel van wat Sepultura ooit was...Mad Max indeed |
|
quote: Toen het zoontje van die kutzanger ook nog ging meegrunten had ik het wel gehad hoor..... "Sehnsucht" |
|
nieuwe update *meesten waren al bekend* Weer vijf nieuwe namen en tijdschema mainstages 13-4-2005 Met de bevestiging van Soulfly, Arch Enemy, The Dillinger Escape Plan, Team Sleep (het nevenproject van Deftones zanger Chino Moreno) en Towers of London is het programma van Fields of Rock bijna rond Voor meer informatie over bovenstaande bands, ga snel aar snel naar het programma. Op datzelfde programma kun je vanaf vandaag ook de tijdschema's voor de mainstages lezen. Op Fields of Rock staan in totaal vier podia, waarbij er gebruik wordt gemaakt van een dubbel hoofdpodium. De tijdschema's van de andere twee podia worden binnenkort hier op de website bekend gemaakt. bron - www.fieldsofrock.nl en ik vind soulfly niet eens zo slecht, natuurlijk is sepultura beter, maar ik vind dat ze nog best vette nummers hebben gemaakt. |
|
DILLINGER ESCAPE PLAN!! yes yes |
|
Yes!, nu is 't zeker een festival om heen te gaan! |
|
cker ik heb al 1,5 maand kaarten wel balen dat slayer maar één uur speelt van het 11 uur durende festival ... |
|
quote: Tjah Rammstein speelt ook maar 1 uur en 40 minuten, Op een concert spelen ze 2 uur, Ach ja een week later zie ik ze in Berlijn "Sehnsucht" |
|
Erg leuke line up. Erg duur, dat wel. Wacken is iets van 3 of 4 euro duurder. Maar dat is algemeen bekend. Ik twijfel nog. Dit jaar niet op vakantie, dus dan kunnen we het daar aan over de balk smijten.. |
|
quote: zo mag ik t horen |
|
Soulfly is kut, slaat gewoon nergens op... Dillenger escape plan... van die naam krijg ik alleen al hoofdpijn? 10 minuutjes om te rennen van motorhead naar slayer Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Soulfly kut? Rot op man. Dat wordt lekker in 't veld rond springuh! En ze gooien er vast wat Sepultura covers tussendoor. |
|
Soulfly is slaapverwekkende degelijkheid voor spring-grage pinkpoppubers met groen geverfd haar... Ben wel benieuwd naar Team Sleep eigenlijk... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |