|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
de live sjow van rammstein is ook leuk om naar te kijken... |
|
quote: Ach, welnee. |
|
quote: Bij Dynamo vorig jaar zat ik ook goed op de heuvels There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
teveel geld voor wat er komt spelen, dussuh: veel plezier, ik ga niet. |
|
Huh vanwaar al die kritiek opeens? Ik dacht dat iedereen 't nu geweldig zou vinden. Tja als een echte extreme fanaat bent moet je idd niet naar Fields of Rock gaan. Ik zelf kan uit m'n dak bij Papa Roach maar ook bij bijv. Napalm Death. En niet te vergeten dat m'n favo band er nu ook staat= CHIMAIRA! |
|
psies het is alleen wel duur, ja... |
|
+ Alter Bridge, Machine Head, Papa Roach, After Forever en Chimaira |
|
quote: Duh! "Sehnsucht" |
|
Jammer alleen dat After Forever er staat... |
|
gister kaartje gehaald... lekker duur, maar dan heb ik een prima dagje met leuke orkestjes |
|
Precies, en als ik kijk naar de klasse bands is het het geld echt wel waard. |
|
Voor privé optredens in je achtertuin misschien. Hoewel Slayer, Mötorhead en Black Sabbath de enige bands die ik dat überhaupt zou toestaan. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mooie lineup, maar veel bands heb ik al eens gezien. |
|
Ik ga niet en als ik wel ga is dat enkel omdat ik via Marktplaats oid een normaal geprijsd kaartje heb weten te verkrijgen. Wat een absurde prijs is dit eigenlijk voor 1 dag, ongeacht de bands die er optreden... Hatsjikidee! |
|
zo erg was slayer nou ook weer niet op ozzfest ik was dan ook wel aant maar twas best ok it ain't so bad to be a psychopath |
|
Leuke bands, too much people. |
|
ha sorry kzat net aant begin van de topic aant lezen beetje late reactie it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Quote dan! |
|
ben er nog nie achter hoe dat moet..... it ain't so bad to be a psychopath |
|
Pfff...wat een ballen line up zeg ik kan me nu al voorstellen wat een publiek daarop af komt....dat ga ik mezelf niet aandoen voor alleen Black Sabbath, Slayer en Motorhead! |
|
Mastodon staat ook op FOR. |
|
hoe weet je dat van mastodon???? 'Someone's standing on my chest!' |
|
quote: Hehe als het hetzelfde publiek is als op Dynamo vorig jaar, lig ik denk ik de dag erna nog in een coma There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: van de band zelf. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |