|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook |
|
quote: Die topbands die op drie kwart van alle meerdaagse festivals staan voor het zelfde geld! Het is toch te schandalig voor woorden dat die ballenbijters van Mojo plotseling de prijs met 17,50euro verhogen na het bijboeken van een paar bands die je elke zomer een keer of 3 kunt zien. Verder wens ik jou trouwens veel plezier. |
|
Ach dat gezeik... Ik ga toch lekker! heb wel zin om slayer weer te zien, en black sabbath! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: That's the spirit!!! Ben er ook wel bij en die bands voor dat geld, valt nog wel mee. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 01-02-2005 22:01] |
|
Black Sabbath en Slayer zijn gaaf, maar dik 70 euro voor één dag... nee laat maar |
|
quote:ach, binnenkort ga ik naar Megadeth voor bijna 40 euro... |
|
quote: Ik sla dit bij nader inzien toch maar over.. |
|
Redelijk duur, maar toch... |
|
Hopen dat er nog een paar leuke bandjes bij komen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
huh, ik post in een verkeerd topic geloof ik [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-02-2005 23:10] |
|
Ik ga wel voor de gezelligheid There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Black sabbath met ozzy. Heersch! Oud Vuil. |
|
Ja dat is wel gaaf! |
|
Zometeen maar eens een kaartje halen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik heb mij kaartje |
|
71 euro... jezus wat een bak geld Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Black Sabbath moet ik dan nog wel een keer zien. Weten jullie wie er dan jarig is? Ik. Hoera! |
|
who gives a shit? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jeetje, doe niet zo ongezellig zeg. |
|
Je kan kaarten winnen bij 3FM.... |
|
mwahaha, wat een gare lineup. Allemaal ouwe shit en overrated shit. Ofwel in het kort, shit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:ja en ? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou niet HET station dat de bands draait die daar komen vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 09-02-2005 13:33] |
|
quote: Ja dus? Blijkbaar rekenen ze dat er onder hun luisteraars genoeg mensen zijn die hierin geintereseerd zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |