|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind die heisa die hij om zijn dode drugsdealende zoon maakt ook zo lekker overdreven ... get a life ... |
|
[quote]Op 14 april 2005 12:00 schreef VivaHate het volgende: Soulfly is slaapverwekkende degelijkheid voor spring-grage pinkpoppubers met groen geverfd haar... precies. Soulfly kennen we nu wel. Max die de uitzinnige menigte opzweept om met zijn allen Soulfly te gaan schreeuwen. GAAP . Mastodon |
|
Mastodon ga ik ook zeker wel weer kijken! Rond springuh op een veld... nee dankje, dat doe ik dan nog liever op chimaira... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Interviewtje.... Rob Trommelen, festivaldirecteur van Fields of Rock: “Fields of Rock begint in 2002. De agent van Metallica belde met de mededeling dat de band van plan was te gaan toeren en dat Nederland op het verlanglijstje stond. Prima… Maar Metallica wilde alleen maar festivals doen. Op dat moment was er eigenlijk geen geschikt festival. Wat doe je dan? Je verzint er een: Fields of Rock. De locatie was zo gevonden: De Goffert in Nijmegen. Een prachtig festivalterrein. Toen ben ik gaan kijken wat er te koop was: Marilyn Manson, Slayer, Metallica natuurlijk… Die eerste editie in 2003 was een geweldig succes: 41.000 bezoekers. Metallica zette een geweldige show neer. Een jaar later was niet zo gek veel hardrock op tour. Het besluit viel al snel: geen Fields of Rock. Dit festival wordt alleen gehouden als er ook iets speciaals wordt aangeboden. En toen meldde Rammstein zich vorig jaar. Ik wist het meteen: ‘we gaan weer Fields of Rock doen’. Kort daarna gaf Black Sabbath aan ook te willen spelen. Maar niet op hetzelfde podium als Rammstein. Oké…dan twee hoofdpodia. Fields of Rock 2005 is het beste programma dat ik ooit heb gemaakt. Een kroon op mijn carrière. Alleen die toegangsprijs… Erg hoog. Tja, de bands vragen veel. De cd-verkoop valt tegen en ze verdienen het geld met toeren. Bovendien is Fields of Rock een dure productie. Vier podia in totaal, twee hoofdpodia. Twintig bands en niet de minste. Eigenlijk valt 67,50 voor een kaartje dan nog mee. Maar ja, het blijft een flinke uitgave. Of er volgend jaar een Fields of Rock komt, weet ik niet. Fields of Rock staat voor grote namen. En dat moet zo blijven.” "Sehnsucht" |
|
Die meneer Trommelen denkt zeker dat z'n publiek achterlijk is ofzo. Vergeleken met andere festivals is ie met stip de duurste terwijl de line-up echt niet zo bijzonder is zoals ie zelf beweert. Bij deze genomineerd als eikel van het jaar. |
|
Jonge is er niets vetter dan rondspringen op Roots Bloody Roots! Ok er zijn wel vettere dingen, zoals SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Tuurlijk, Slayer is al meer dan 10 jaar dood vriendelijke vriend "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
10 jaar dood? Hou toch op man, metal-cultuur barbaar. |
|
quote: euhm, ken je God Hates Us All? STEENGOEIE PLAAT |
|
quote: D'Oh. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
God Hates us all is geweldig! Wat een power zit er in de lyrics op dat album. |
|
Fields of Rock is geweldig Alleen de eikels die er geen geld voor hebben gaan Zeiken... GA DAN GODVERDOMME WERKEN MET JE LUIE DONDER!!!! Dan kijk je tenminste ook uit naar zo,n dag vrijheid! Losers! "Sehnsucht" |
|
quote: Het is woar Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: HAHA.. geld... geen issue....puur een muzikale overweging. En nee ik kijk er niet zo naar uit eigenlijk (en om alleen voor mastodon te gaan..) |
|
quote: Jamaar jamaar jamaar Rammstein speelt ook "Sehnsucht" |
|
quote: niks mee te maken al gaf rammstein wel een goede show op dynamo, wanneer was het ook al weer 1998 ofzo. |
|
quote: mwahaha, gelukkig niet mijn cultuur "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
de mijne ook niet |
|
quote: Neem je die lyrics serieus? wat ik wel zonbeetje het minst aan dat album vind zijn de lyrics Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Ik neem ze niet compleet serieus maar er zitten echt wel fatsoenlijke ideeen tussen. En nee ik ben geen satanist. |
|
quote: idem beste aan GHUA; Discpile, vanaf 2:53 JEZUS, wat ziek ... |
|
SLLLLLLLLLLLLEEEYUURRR!! ...En ik ben er niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
jij balen? K heb sinds gisteren War at the warfield en em al een aantal keer gekeken balen, nog 2 maanden voordat k ze echt zie best vreemd trouwens, zo'n "interview" met ene soort van encrofiel tsjah |
|
Een necrofiel? Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |