|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee man, zag er toch niet uit dat headbange met zn krulle kop |
|
met dreadlocks wel? |
|
nee het homofiel steeds achter d oren doen van lang haar, dat is stoer? Echte stoere mannen hebben geen loang haar nodig |
|
quote: Misschien is een baan bij de gemeente iets voor je. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
ik vond het wel opvallen dat er zoveel covers werden gespeeld |
|
quote: T betaald dus duidelijk wel aardig |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 25-06-2005 10:09] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: |
|
quote: Niet als het op boven op een man is Onderop een vrouw.. sja. Dus :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
|
|
nope, naar mijn weten niet |
|
Jawel: [quote=www.festivalinfo.nl]Fields Of Rock 2006 met Alice In Chains en Stone Sour Gepost door: Yeahroen - 2006-03-09 13:56:46 - Bron: Festivalinfo Fields of Rock logo Het in de jaren '90 razendpopulaire Alice In Chains heeft een doorstart gemaakt en tourt komende zomer rond met een nieuwe zanger. Het was al bekend dat Alice In Chains dit jaar op de Duitse duofestivals Rock Am Ring en Rock Im Park komt spelen. Het lijkt er echter op, als we Jerry Cantrell moeten geloven (en dat doen we) dat Alice In Chains op Graspop, Waldrock én de dag na Waldrock in het Nijmeegse Goffertpark te zien zal zijn. Alice In Chains-gitarist Jerry linkt op zijn site zelfs naar de website van Fields of Rock. Dat volgens Jerry op 2 juli plaatsvindt. Gaat Fields Of Rock nu wel of niet door dit jaar? Het is een tijdje onduidelijk geweest, maar het begint er aardig op te lijken dat Mojo Concerts bezig is een en ander alsnog voor elkaar te krijgen! Hoe het feestje in Nijmegen dan ook genoemd moge worden... (potatoe, potato). Wij vragen ons vooral af of Axl Rose al uitgenodigd is... hij is immers toch in de buurt en het gerucht doet al langer de ronde dat Guns N' Roses het eerste weekend van juli wel eens naar Nijmegen zou kunnen komen (Meer info). Wie kennelijk sowieso van de partij zijn, zijn de mannen van Stone Sour. Op hun digitale thuishonk én bij Roadrunner Records staat óók aangeven dat ze op 2 juli op Fields Of Rock 2006 spelen. Verder spelen zij ook naast in Duitsland op With Full Force, RAR en RIP op Graspop en Waldrock. [/quote] Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dus AiC en dat stone sour 1 juli in friesland en 2 juli in Gelderland... Het zijn al kutbands en dan ook nog als publieksrekkers op beide(?!?!) festivals in NL... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Alice in Chains een kutband? Gast |
|
iemand dood? gast! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Als er een Fields komt, is het een GO GO GO! Das een half uur rijden voor mij, met de bus |
|
voor die 2 bands loop ik nou niet echt warm vooral niet als ik er nog bij bedenk wat voor fanschare stone sour heeft The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: Ja dat word vaste en genot voor het oog. Het zal je moeder maar wezen... |
|
IK ga weer heen...buiten zitten iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Voor Alice in Chains zou ik het niet doen, voor stone sour blijf ik liever thuis. Eventjes kijken wat de rest van de lineup is en hoeveel die gekken voor een kaartje vragen, misschien dat ik dan dit jaar wel weer kom. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
hmm... maar weer eens daar proberen te gaan werken dan! |
|
En anders gewoon buiten de hekken zitten, heb ik ook al 2x gedaan. Dan hoor je nog bijna alles hoor |
|
quote: ? Daar snap ik niks van, waarom zou je dat doen? Je moet naar binnen joh! Is gezellig enzo. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Vaag gedoe zeg, ik herinner me nog een interview vorig jaar met de festival-organisator, waarin hij zei dat FoR alleen werd georganiseerd als er een grote band naar Nederland kwam zonder dat er al een duidelijke inbedding voor was (dus Metallica en Rammstein/BS). Kan me niet voorstellen dat dit opgaat voor AiC. Dus moeten we nu gaan aannemen dat er een grote naam deze kant op komt? Wordt de headliner GnR of zoiets? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |