|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
And you will know us by the trail of dead Ook op Fields of Rock Ik ken ze nie "Sehnsucht" |
|
quote: Waar heb je dat nieuws vandaan? Geniale band overigens. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
We don't take it, we just fake it... |
|
Alleen die toegangsprijs… Erg hoog. Tja, de bands vragen veel. De cd-verkoop valt tegen en ze verdienen het geld met toeren. Bovendien is Fields of Rock een dure productie. Vier podia in totaal, twee hoofdpodia. Twintig bands en niet de minste. Eigenlijk valt 67,50 voor een kaartje dan nog mee ja ja zoek maar weer een exuus voor het uit melken. zet dan niet van die geld geile bands op het podium maar bands die voor de muziek spelen. ok een band mag best wel wat verdienen hoor. en die cd verkoop €20,- voor een cd met gemiddeld 10 nummers kijk naar dynamo 12 bands in 12 uur tijd €45,- en for 20 bands in 11 uur tijd hoe wou je die allemaal bekijken. |
|
quote: Jah man, wat een vrijheid..... Veel podia trouwens, kun je wel lekker heen en weer blijven lopen... [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 19-04-2005 11:53] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ik sta waarschijnlijk vanaf s,ochtens vooraan bij podium B Rammstein speelt daar "Sehnsucht" |
|
quote: wow ik wil wel bij slayer vooraan staan, maarja, die spelen pas laat in de middag, dus, nee |
|
quote: Ach ja kheb al 3 keer middenin de pit van slayer staan beuken, Wel leuk altijd Staan meestal wel grote gasten te hengsten met slayer "Sehnsucht" |
|
juist... Ik heb ook wel enorm zin om slayer weer te zien! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Waar gaat het heen met de wereld... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
In 2006 is de kans dat we worden geraakt door een komeet, dus de aarde gaat naar de knoppe... Ik gaat ook naar FoR, en vooral deze bands staan mij erg aan: Arch Enemy Black Sabbath After Forever Mastodon Papa Roach Slayer Machine Head Motörhead Rammstein Soulfly Een aardige lijst dus, en ik zal me dus wel vermaken op Fields of Rock! Nog 31 dagen... |
|
welke nrs gaat black sabbath spelen? iemand er verstand van? [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 18-05-2005 19:52] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb een vermoeden... Ik weet bijna zeker dat War Pigs, Paranoid en Iron Man gespeeld worden! |
|
die zijn ook erg moeilijk te raden dat die gespeeld worden They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik zal er zeker zijn. Rammstein Welke bands ik er lijp vind: Rammstein, Slayer, Black Sabbath, Velvet Revolver, Chimaira, Machine Head, Papa Roach, After Forever. Ik vermaak me wel . Als iemand het hier nog niet gezegd heeft: er geldt daar een statiegeldsysteem, elke consumptie kost 1 euro, en als je 5 van die plastic bekers vind en inleverd bij zo'n balie krijg je 1 muntje terug. Manier om het schoon te houden? en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote:Hahaha wat een enorm promo-gelul zeg ... Als je dit geloofd ben je wel erg naief ... |
|
quote: Dat is een puik systeem! Vorige keer bij zo'n festival had ik er zo'n 22 glaze gratis bier uitgehaald... Zeer handig voor als je geen geld heb! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Aardige kans dat ik er ook ben met oa de Nijmegen crew...maar dan idd wel buiten het terrein in het park; massale boycot!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
niet genoeg leuks voor mij persoonlijk en dus TE duur.. ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ |
|
quote: jenje, leg ons even haarfijn uit hoe het dan wél zit... We don't take it, we just fake it... |
|
HEUY!!!! Ik zou eerst niet gaan, maar ik heb afgelopen weekend mezelf toch maar overgehaald om te gaan |
|
Er zijn al 40.000 kaarten verkocht! Had ik niet verwacht. Main stage A 13:00 - 13:50 Alter Bridge 15:00 - 16:00 Motörhead 17:25 - 18:25 Velvet Revolver 20:05 - 21:35 Black Sabbath Main stage B 14:00 - 14:50 Papa Roach 16:10 - 17:10 Slayer 18:40 - 19:50 Audioslave 22:05 - 23:45 Rammstein Tent stage 13.00 - 13.35 Towers of London 13.50 - 14.35 Team Sleep 14.50 - 15.35 Mastodon 15.50 - 16.35 The Dillinger Escape Plan 17.00 - 17.50 After Forever 18.10 - 19.10 Arch Enemy 19.30 - 20.30 Machine Head 20.50 - 21.50 Flogging Molly MTV stage 13.15 - 14.00 Skip the Rush 14.15 - 15.00 The*Ga*Ga*s 15.15 - 16.00 Bullet for my Valentine 16.20 - 17.20 Chimaira 17.40 - 18.40 Dreadlock Pussy 19.10 - 20.10 Helmet 20.35 - 21.35 Soulfly |
|
wiiii k ga toch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wat een aids line-up zeg. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |