|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen jammer dat je de hele tijd radio 3 moet luisteren voor die ongein... Koop gewoon een kaartje, zien we je dan! |
|
Kaartje kost fucking veel geld zeg Hatsjikidee! |
|
ik ga morgen eens eentje kopen |
|
Veel geld, maar heersende line-up. Ik denk er nog even overna. |
|
Zitten een paar leuke bands tussen. Maar 67 euro vind ik toch belachelijk veel geld. |
|
Tjee, leef jij nog? Tuurlijk kost alles geld en het wordt gewoon duurder. Je hebt iig een keuze. |
|
Nou de keuze is reuze... eenvoudig. Ik ga NIET Veel te duur. |
|
quote: |
|
ik had het kaartje mooi voor 55 eurie :D je had hem tijdens de "early bird actie" moete kope Denn du bist was du isst und ihr wist was es ist: es ist Mein Teil , Nein! |
|
quote: Als ik toen wist dat er zulke goede bands kwamen had ik dat wel gedaan ja Dit soort acties kan ik op z'n zachtst gezegd niet waarderen. G DVERDEGL EIENDE...... |
|
Gelukkig heeft mijn vader in december toen hij hoorde dat Rammstein speelde al kaartjes voor de hele familie gehaald.. |
|
quote: Lullige acties inderdaad! |
|
quote: Aardige pa! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ok nu ga ik ECHT naar Fields of Rock: After Forever Alter Bridge Audioslave Black Sabbath Chimaira Machine Head Motörhead Papa Roach Rammstein Slayer Velvet Revolver |
|
Ik ga wel op het grasveld zitten buiten het terrein met een krat bier, apen kijken There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:cool, Machine Head erbij |
|
Nope...nog steeds te duur... Hatsjikidee! |
|
Chimaira, dat lijkt me nou echt gaaf om te zien! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Mmm, van die nieuwe namen word ík niet blij. Ik twijfel. Nog steeds. |
|
chimaira en machinehead en slayer... Ik vind het best! |
|
yes, morgen kaartjes halen. te vet. |
|
quote: Mja, ik ga dan echt alleen voor slayer en black sabbath. En die spelen natuurlijk weer laat. En zie op een festival eens nuchter te blijven tot laat. En dat voor die prijs. Wat een ellende. |
|
quote: Verrekijkertje erbij tijdens goed weer lijkt me een beter plan idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jezus, wat een ongeloofelijke zaadbands zijn er toegevoegd aan de line up. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |