|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies dezelfde show??? Zaadje! asche zu asche speelde ze niet in de ahoy!! en stripped was nu het 5de nummer terwijl het normaal de afsluiter is en ze hebben geen Moskau,Ohne dich en Los gespeelt! Dat is niet echt dezelfde show he!!!! "Sehnsucht" |
|
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die hier om een login en pass worden gevraagd van storage.msn.com? Best irritant.. Zo te zien komt daar de avatar van Rammsteiner vandaan.. Kan ook aan de pc hier liggen hoor.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja, hierzo ook... wor dr zo onderhand wel simpel van, is alleen hier. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 20-06-2005 19:28] Hatsjikidee! |
|
quote: haha, en ik al hitmanpro + extra spy sweeper geinstalleerd en tevens een volledige virus scan gedraaid.......ligt het aan zm..... |
|
In that case.. Rammsteiner, kun je je avatar niet ergens anders uploaden? Of een andere avatar nemen? Dit is knap irritant! Of zet hier even je login en je pass voor msn neer, werkt ook Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: oei ok! Ik verander hem! sorry voor het ongemak! "Sehnsucht" |
|
Veel meningen hier gelezen waar ik het mee eens ben. Ik ging vooral voor Black Sabbath en Slayer en ben niet teleurgesteld. Ik kreeg waar ik voor kwam: een "best of" set. Vooral Black Sabbath Heeeeeeeeeerschte!!!!!!!!!! Sorry hoor, maar nummers als war pigs en black sabbath zijn gewoon zo gruwelijk goed, daar kan nog steeds niets tegenop!!!! Verder wil ik nog een flinke sneer uitdelen naar die MALLOOT van een regisseur verantwoordelijk voor de schijt die er te zien was op de videoschermen. Hij presteerde het om werkelijk IEDERE solo consequent NIET in beeld te brengen. Echt godsgruwelijk irritant!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dude. Voor normale mensen was het precies dezelfde show. Een beetje andere volgorde en een paar nummers minder (aangezien ze korter speelden). De showelementen waren echter precies hetzelfde. Voor autisten die elke afwijking in hun normale patroon opmerken was het waarschijnlijk een andere show. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-06-2005 20:01] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja ok maar het is ook best wel te verwachten dat ze dezelfde show geven in dezelfde tour toch? maargoed ik vond het inderdaad een hele andere show dan in de ahoy.. onderwerp gesloten "Sehnsucht" |
|
Kan iemand me alleen vertellen wat Velvet Revolver en Audioslave toch zo hoog op de bil deden.. zucht... Wat een ellende was dat man. En dan zit je in de schaduw te schuilen in de bloedhitte tijdens Slayer. Ook niet normaal Maar wel een super festivalletje Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Stond al met de camera klaar omdat ik wist wanneer het vuurwerk zou komen maar goed, een compleet andere show. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Volgens mij was het zelfs een andere band, zo verschillend was het. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Beaam.. Zeer goed optreden totdat ze die akoestische gitaren gingen pakken. Eerst alles en iedereen naar de tering vloeken en dan gevoelig doen. pleurt op !! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:Op je pik getrapt door die band? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee daar sprong ik te hoog voor My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Hehe. Als ik spring haalt mijn tollie nog steeds de grond, hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Niet alleen je tollie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Aparte bijnaam voor een bierbuik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: machine head gezien, was vet. weliswaar maar een paar nrs, maar toch. |
|
4 uur over de heenreis gedaan (treinongeluk tussen Den Bosch en Oss, iederen via Utrecht). Uiteindelijk om 3 uur in Nijmegen gelijk naar Motorhead gegaan wat vooral tegenviel door het gebrek van de echte oude nummers (maar 3 gehoord, iemand meer?). Slayer was een 'best of' inderdaad en Black Sabbath al helemaal! Heerschend!!!! Audioslave was behoorlijk ruk, de enige leuke nummers waren de 'eigen' covers. En Chris Cornell zit volgens mij gewoon behoorlijk aan de dope! Velvet Revolver eigenlijk meer van verwacht, veel nummers leken erg op elkaar. Op het einde nog een stukje van Flogging Molly meegekregen , jammer dat ik niet tegelijk daar en bij Sabbath kon zijn. Zeer geslaagde dag, maar behoorlijk verbrand. Neus *auw*! Enige minpunt: Metal Church en Machine Head gemist... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Pix online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
minpunten: - geen mozes pit bij Chimaira ( stond zelfs in't programmaboekje dat ze dat zouden doen.. ! ) - zanger Chimaira had zn haar afgeknipt, zanger Slayer had een vet grote baard :/ - dat Rammstein er 30 minuten eerder vandoor ging - de leegheid tijdens Team Sleep ( misschien omdat het afgekraakt werd in het programmaboekje..) - Black Sabbath: 'I can't hear you!' - Papa Roach: Die QOTSA's 'Feel Good Hit Of The Summer' coverde en in het algemeen pluspunten: - erg goed geregeld, veel wc's en drink/eet-kraampjes - drinken = 2 muntjes = 2 euro (Y) - de twee 'anti-pit' vakken achterelkaar die maar halfvol mochten staan - dat het te warm was voor irritant geduw - dat je na een rondje lopen 50 bekers had gevonden en 7 dienbladen en de hele dag gratis kon eten/drinken hoogtepunt: - Chino Moreno (Deftones / Team Sleep) die 'Pain' meedeed bij Soulfly! :-o |
|
quote: dat is juist vet, haar eraf |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |